HU: Puuilo laittoi bidee-suihkut lukkojen taakse. Mistä tämmöinen innostus niitä ja alapäähygieniaa kohtaan, vaikka varastamalla?
Suomalaiset ovat köyhtyneet viime vuosina ja tukia on leikattu. Jopa siinä määrin, että ruuan varastaminen on yleistynyt valtavasti. No nyt myös bidee-suihkut ovat lähteneet kävelemään kaupoista ilman maksua kassalla.
Mistä tällainen ilmiö kertoo? Ovatko ihmiset vaan innostuneet aivan valtavasti suihkuttelemaan alapäätä, mutta ei ole ollutkaan rahaa bidee-suihkuun, tai se on hajonnut ja sitten on pitänyt käydä Puuilosta juoksu bideet?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Tässähän vain huomaa sen että Oras on hyödyntänyt planned obsolence-ajatusta hyvin tehokkaasti.
Se Oraksen bidee-suihkupää hajoaa aina sieltä liipasimen sisältä, ja vettä alkaa tippumaan siitä kumitörsän välistä pitkin laattiaa. Tämän vuoksi niitä uusintaankin liukuhihnalta koko ajan virastoihin, kouluihin ja ostoskeskuksiin.
Kyllästyin tähän, ja ostin no-brand merkkisen jostain halpakaupasta ja on yllättäen toiminut jo monta vuotta.
Ihan tosi. Jostain syystä ne bideet alkaa aina vuotaa. Ehkä ihmiset vaan kyllästyi vuotaviin bidee-suihkuihin ja alkoi kelata, että uudesta en enää maksa, vaan otan itse vuotavan tilalle uuden?
oon nähnyt kun maahanmuuttajat postittaa isoja paketteja ulkomaille. ehkä olis hyvä postin läpivalasta ulkomaille meneviä isoja eriä. vois moni rikos selvitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostaloissa nuo alkaa oleen aika vakiokamaa, siis vähänkään uudemmissa. Vanhemmissa laitetaan putkiremontin jälkeen usein, jos ei jopa aina.
Kovaa kamaa ovat. Käytän itse päivittäin, ehkä jo addiktiosta kyse. Varastanut en ole vielä, mutta tällä menolla sekin on vielä edessä. En pysty olemaan ilman.
En pystys enää oleen ilman minäkään
Tässähän vain huomaa sen että Oras on hyödyntänyt planned obsolence-ajatusta hyvin tehokkaasti.
Se Oraksen bidee-suihkupää hajoaa aina sieltä liipasimen sisältä, ja vettä alkaa tippumaan siitä kumitörsän välistä pitkin laattiaa. Tämän vuoksi niitä uusintaankin liukuhihnalta koko ajan virastoihin, kouluihin ja ostoskeskuksiin.
Kyllästyin tähän, ja ostin no-brand merkkisen jostain halpakaupasta ja on yllättäen toiminut jo monta vuotta.