Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lentohenkilöstön välillä paljon romansseja?

Vierailija
05.08.2026 |

Vai onko enemmän vain legendaa? 

Kommentit (177)

Vierailija
141/177 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lennoilla, joilla yövytään kohteessa, tapahtuu kyllä kaikenlaista mistä ei kotona puhuta.

Kuten mitä? T. Utelias vaimo 

Ns. hotellikuoleman pystyy parhaiten estämään ihanan työkaverin kanssa. 

On sitten pakko olla pitkät layoverit keskellä ei mitään jos siellä vielä joutuu hotellissakin tylsistymään. Ei ainakaan omilla työmatkoilla ole aikaa eikä jaksamista muuhun kuin suihkuun, syömiseen ja nukkumiseen, joskus harvoin jopa kaupungille ja urheiluun. Mutta kai se lentoalalla sitten eri. 

Kunhan provoaa täällä, kun ei ole lentäjää kovasta yrityksestä huolimatta onnistunut saamaan. 

En tietenkään joka reissulla.

Miltä tuntuu toimia retkipatjana, onko hyviä vinkkejä? 

Useimmiten pilotti on toiminut mun patjana. Voin suositella.

Tiedätkö millaisen maineen saat pilottien keskuudessa patjana toimiessasi ? Ei käy kateeksi. 

Pilotti voi saada kuittailua mun patjana toimimisesta, mutta se on vaan kateellisten panettelua, josta ei kannata välittää.

Kaverini on Finskin pilotti ja kuule kun tietäisit miten lentäjäpiireissä naureskellaan helpoille retkipatjoille. Ainakaan jos alttarille asti kenenkään emännän mieli tekee, ei kannata niihin hommiin ryhtyä. Kuka pilotti haluaa vaimon, joka antaa kaikille kollegoillekin :D

Vierailija
142/177 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräät että joku sanoo että panevat minkä ehtivät. Haloo, ovat töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/177 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keräät että joku sanoo että panevat minkä ehtivät. Haloo, ovat töissä.

Ei ole mitään sutinaa

Vierailija
144/177 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Missä siellä ehtisi?

Vierailija
145/177 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lennoilla, joilla yövytään kohteessa, tapahtuu kyllä kaikenlaista mistä ei kotona puhuta.

On sitten pakko olla pitkät layoverit keskellä ei mitään jos siellä vielä joutuu hotellissakin tylsistymään. Ei ainakaan omilla työmatkoilla ole aikaa eikä jaksamista muuhun kuin suihkuun, syömiseen ja nukkumiseen, joskus harvoin jopa kaupungille ja urheiluun. Mutta kai se lentoalalla sitten eri. 

Kunhan provoaa täällä, kun ei ole lentäjää kovasta yrityksestä huolimatta onnistunut saamaan. 

Tiedätkö millaisen maineen saat pilottien keskuudessa patjana toimiessasi ? Ei käy kateeksi. 

Pilotti voi saada kuittailua mun patjana toimimisesta, mutta se on vaan kateellisten panettelua, josta ei kannata välittää.

Kaverini on Finskin pilotti ja kuule kun tietäisit miten lentäjäpiireissä naureskellaan helpoille retkipatjoille. Ainakaan jos alttarille asti kenenkään emännän mieli tekee, ei kannata niihin hommiin ryhtyä. Kuka pilotti haluaa vaimon, joka antaa kaikille kollegoillekin :D

Maine on tärkeä. 

Vierailija
146/177 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisia varmaan on ja jotain kevyttä flirttiä, mutta harvemmin mitään vakavampaa. 

Vierailija
147/177 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emot tykkäävät olla retkipatjoina? 

Vierailija
148/177 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kyllä epämukava ajatus että kollegatkin n***ineet vaimoa. 

Vierailija
149/177 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti joka alalla on 

Vierailija
150/177 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkipatjana toimiminen…? Onko kovin arvokasta touhua? Mulla ainakin menisi Ona arvostukseni ja tuskin se toinen osaouolikaan arvostaa! 

Vierailija
151/177 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retkipatjana toimiminen…? Onko kovin arvokasta touhua? Mulla ainakin menisi Ona arvostukseni ja tuskin se toinen osaouolikaan arvostaa! 

Kai siellä se toivo elää josko pilotti ottaisi kuitenkin omakseen.  

Vierailija
152/177 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se pieni toivonkipinä oltava. 

Vierailija
153/177 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se pieni toivonkipinä oltava. 

Epätoivosta 

Vierailija
154/177 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? 

Vierailija
155/177 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? 

Vaimoille varmaan väliä. En tiedä hekö täällä kyselevät. Tai voihan lentoemännilläkin olla mies kotona. 

Vierailija
156/177 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? 

Ainahan nuo kiinnostaa. 

Vierailija
157/177 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso lentää kaukolentoja ja aika harvoin koko crew menee esim. yhdessä syömään. Usein pilotit keskenään (heitähän esim. Aasian lennoilla usein 4) tai usein kaikki käyvät myös omaan tahtiin itsekseen. 

Nykyisin esim. Japanin lennot ovat tosi pitkiä, 12-13 tuntia yleensä, joskus pidempiäkin ja varmasti on yksilöllistä miten kukakin sitten jaksaa kohteessa mitäkin tehdä. Osa menee heti nukkumaan, osa lähtee haukkaamaan jotain jne. Monilla saattaa lisäksi etenkin pidemmillä layovereilla (joita harvemmin) olla omaisia mukana. 

Vierailija
158/177 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso lentää kaukolentoja ja aika harvoin koko crew menee esim. yhdessä syömään. Usein pilotit keskenään (heitähän esim. Aasian lennoilla usein 4) tai usein kaikki käyvät myös omaan tahtiin itsekseen. 

Nykyisin esim. Japanin lennot ovat tosi pitkiä, 12-13 tuntia yleensä, joskus pidempiäkin ja varmasti on yksilöllistä miten kukakin sitten jaksaa kohteessa mitäkin tehdä. Osa menee heti nukkumaan, osa lähtee haukkaamaan jotain jne. Monilla saattaa lisäksi etenkin pidemmillä layovereilla (joita harvemmin) olla omaisia mukana. 

Samaa lentäjäkaverinikin sanonut. 

Vierailija
159/177 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiinnostaa? Aiotko hakea sinne töihin? 

Vierailija
160/177 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiinnostaa? Aiotko hakea sinne töihin? 

Emoksi varmaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi