24-vuotias poikani kertoi seurustelevansa 41-vuotiaan naisen kanssa
Tämä saa oloni erittäin epämukavaksi. Miniä on minua vain 8 vuotta nuorempi.
Poikani kertoi, että ovat tapailleet muutaman kuukauden ja nyt se on muuttunut seurusteluksi. Hän kyllä vaikutti aidosti onnelliselta, kun kertoi tästä.
Pelkään, että häntä sattuu taas, koska hänen kaikki aikaisemmatkin suhteensa ovat olleet myrkyllisiä ja huonoja.
Kommentit (54)
Ap: Pidä mahdolliset negatiiviset mielipiteet sisälläsi, pysy kohteliaana, älä arvostele heitä ikinä muille ihmisille, älä huokaile, älä tyrmää, älä näe heidän puolestaan myrskypilviä taivaanrannalla jos heidän mielestään kaikki on hyvin. Ole onnellinen että pojallasi on rakas ihminen!
Jaaha no äiti levittää pojalle itse omat haaransa jos eivät miniäehdokkaat kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksen mukaan miehen seksihalut on suurimmillaan 18-25v ja naisen 35-42v.
Joten...
Aikanaan itse 22v miehenä 'seurustelin' ensin 35v naisen kanssa ja 23v oli 38v kumppani. Oi oi oi mitä muistoja. Villejä naisia jotka osasi, toisin kuin oman ikäiset, saati epävarmat nuoremmat. Itse en alkuun osannut mitään, nainen opetti ja piti siitä kun sai opettaa.
Näin se menee jossain kuninkaallisessa ratsastuskoulussakin. Kokeneille hevosille annetaan uusi ratsastaja ja kokeneille ratsastajille uusi hevonen. Ei mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tule ainakaan vahinkolapsia tuhkakohfun kanssa
Eikö tuon ikäinen nainen ole lisääntymiskykyinen vielä lähes 10 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Ilmankos vielä 60- luvun alkupuoliskolla kehonrakennus liitettiin vahvasti homokulttuuriin kuuluvaksi. Vasta Arnold Schwarzenegger ja Joe Weider tekivät lajia tunnetuksi myös heteropiireille.
Niinpä. Toi ylläoleva viesti (jonka joku h0m0 poika on vauva palstalle postannut lukuisia kertoja) on niin h0m0a settiä että mulla tuli vähän oksennusta suuhun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä itsekin panna poikaa niin ei tarvitse noin vanhaa naisystävää katsella. Moni mies olisi tyytyväinen jos äiti tarjoutuisi vakituiseksi seksikumppaniksi, varmasti auttelisi vastineeksi mielellään kotona jne.
Tää, äiti tietää parhaiten miten tyydyttää pojan ja lisäksi seksissä on erityinen läheisyys. Poika on tullut sieltä pillusta jota työstää, mikä tekee nussinnan uniikiksi ja pervoksi hyvällä tavalla.
....no on uniikkia ja pervoa. Tulee mieleen Fred ja Rose Westin sarjamurhaaja-pedari-insesti perhe ysäriltä, hyi helv...
Minä oon 37ja nain just 24 v nuorta miestä ja hyvä juttu, ei vaan nuole. En kyllä voisi seurustella, näytimme äidiltä ja pojalta. Tai kummitädiltä ja kummipojalta.
Olen seurustellut 23 vuotiaan pojan kanssa 40 vuotiaana. Aivan ihanaa aikaa se oli. Poika oli hyvännäköinen ja hyväkuntoinen. Mukava ja toimelias. Mutta, toivoi lapsia, joita en enää halunnut. Sovussa erottiin. Joskus soiteltiin kuulumisia. Suosittelen, jos kohdalle onni sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Pedo.
Se nuorempi osapuoli on 24, ei 14 tai 4.
Poika vain opettelee ja akka lähtee viimeistään muutaman vuoden kuluttua.
Koska jotkut manosfääri-incelit väittävät ettei nainen enää saa 40v jälkeen mitään mikä ei voisi olla kauempana totuudesta.