Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääkaupunkiseutulainen oletko tyytyväinen asumisalueesi asukaskirjoon?

Vierailija
04.08.2026 |

Monimuotoisuus ja kulttuurisuus on  voimavara yhteiskunnassa joka rikastaa elämisen laatua

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Westendissä asuu paljon muualta muuttaneita. Minun lapsillani on muualta tulleet puolisot. Stubbin tyttärelläkin on musta mies.

Vierailija
22/26 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Westendissä asuu paljon muualta muuttaneita. Minun lapsillani on muualta tulleet puolisot. Stubbin tyttärelläkin on musta mies.

Eiks westendiläistä koskaan harmita että siellä vastarannalla Varsasaaressa lojuu köyhälistöä joissain kesämajoissaan ja ne  SOUTAA sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä asuu vain yhden kultuurin edustajia ja hyvä näin. Sunnuntaisin nähdään kirkossa viimeistään jos ei viikolla ole tavattu.

Vierailija
24/26 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
25/26 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks westendiläistä koskaan harmita että siellä vastarannalla Varsasaaressa lojuu köyhälistöä joissain kesämajoissaan ja ne  SOUTAA sinne.

Itde asiassa Westendistä saa nyt edullisesti asuntoja, rivareita ja kerrostaloasuntoja. Ovat peruskorjausiässä ja neliöhinnat noin 4000 euron kieppeillä. Halvemmallakin saa isompia asuntoja. Kannattaa mennä vaikka Etuoven sivuilta etsimään, jos tänne haluaa. 

Vierailija
26/26 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Tuusulassa , siellä ei tummia juuri näy. Ehkä kerran kuukaudessa näen