Pääkaupunkiseutulainen oletko tyytyväinen asumisalueesi asukaskirjoon?
Monimuotoisuus ja kulttuurisuus on voimavara yhteiskunnassa joka rikastaa elämisen laatua
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Täällä Westendissä asuu paljon muualta muuttaneita. Minun lapsillani on muualta tulleet puolisot. Stubbin tyttärelläkin on musta mies.
Eiks westendiläistä koskaan harmita että siellä vastarannalla Varsasaaressa lojuu köyhälistöä joissain kesämajoissaan ja ne SOUTAA sinne.
Täällä asuu vain yhden kultuurin edustajia ja hyvä näin. Sunnuntaisin nähdään kirkossa viimeistään jos ei viikolla ole tavattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä Westendissä asuu paljon muualta muuttaneita. Minun lapsillani on muualta tulleet puolisot. Stubbin tyttärelläkin on musta mies.
Eiks westendiläistä koskaan harmita että siellä vastarannalla Varsasaaressa lojuu köyhälistöä joissain kesämajoissaan ja ne SOUTAA sinne.
Itde asiassa Westendistä saa nyt edullisesti asuntoja, rivareita ja kerrostaloasuntoja. Ovat peruskorjausiässä ja neliöhinnat noin 4000 euron kieppeillä. Halvemmallakin saa isompia asuntoja. Kannattaa mennä vaikka Etuoven sivuilta etsimään, jos tänne haluaa.
Asun Tuusulassa , siellä ei tummia juuri näy. Ehkä kerran kuukaudessa näen