Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomiehen käytös, mitä olette mieltä?

Vierailija
04.08.2026 |

Olemme olleet pitkään naimisissa. Mieheni on luonteeltaan sellainen, että hän ei valehtele, mutta jättää kertomatta kokonaisuutta. Minusta tämä on valehtelua. 

Hänellä on työporukka, mihin kuuluu muutama nainen ja yksi toinen mies mieheni lisäksi. Heillä on whatsapp- ryhmä. He käyvät myös muutamia kertoja vuodessa matkalla tai jossain illan vietossa. Sattumalta tunnen yhden näistä naisista ja hän (vahingoniloisena) kertoo, mitä on tapahtunut matkoilla tms. En oikeastaan halua edes tietää. Tämä henkilö jättää kuitenkin arvailujen varaan minulle, mitä oikeasti tapahtui., eikä kerro kaikkkea.

Mieheni oli toissa viikonloppuna reissussa toisessa kaupungissa erään kaverinsa kanssa. Tämä kaveri ei ole työporukassa. Sain tietää, että mieheni oli laittanut silloisena viikonloppuna whatsapp- viestiä siihen tuöporukan ryhmään ja kysellyt, oletteko täällä nyt. 

En pidä itseäni kovin mustasukkaisena, mutta väistämättä tulee mieleen, mitä minulle jätetään kertomatta. Mitä mieltä ap- raati on tästä jutusta? 

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Kyse on ryhmän vahingoniloisesta naisesta ja salailevasta miehestä, jotka luo tahallaan ap:lle epäluottamusta.

Kiitos. Vihdoin joku ymmärsi pointin. 

Vierailija
22/53 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä se ongelma oli. Viesti ryhmään vai?

Varmaan se on ongelma, että tämä siinä työporukassa oleva nainen haluaa kertoa minulle, että jotain tapahtuu, mutta hän ei kerro tai ei tiedä kaikkea. Niiinkuin aik. kirjoitin, tämä henkilö on selvästi vahingoniloinen, kun saa raportoida minulle. Itse olisi mielelläni autuaan tietämätön tai sitten toivoisin, että mieheni kertoisi itse. 

Ohis, mutta mitä hän raportoi? Että miehesi oli uskoton, vai että he kävivät porukassa syömässä kivassa ravintolassa? Miksei tämä nainen saisi kertoa sinulle matkasta mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naisen käytös on se ongelma.  

Vierailija
24/53 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia kertoa tapahtumista avoimesti kuin kertoa vain osittain vihjaillen.

Vierailija
25/53 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä rakentele päässäsi juttuja. Pysy rauhallisena. Puhu miehellesi. Kerro että olet huolissasi ja että ryhmän nainen vihjailee epämääräisesti. 

Asia voi selvitä. Ja voi olla ihan normityökamumeininkii. 
Jos mies saa hirveet kilarit, niin sit voi kysyy miksi. 

Vierailija
26/53 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä rakentele päässäsi juttuja. Pysy rauhallisena. Puhu miehellesi. Kerro että olet huolissasi ja että ryhmän nainen vihjailee epämääräisesti. 

Miten määrittelette normityökamu meiningin?

Vierailija
27/53 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah. Jälleen yksi nainen kertomassa oman puoliskonsa tarinasta ja hakemassa vahvistusta muilta. Ai että. Niin naisellista.

Vierailija
28/53 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en tainnut ihan ymmärtää.

Ap kirjoittaa: Mieheni oli toissa viikonloppuna reissussa toisessa kaupungissa erään kaverinsa kanssa. Tämä kaveri ei ole työporukassa. Sain tietää, että mieheni oli laittanut silloisena viikonloppuna whatsapp- viestiä siihen tuöporukan ryhmään ja kysellyt, oletteko täällä nyt. 

Mitä kamalaa siinä on, jos (huom. jos) mies on laittanut viestiä toisille kavereilleen kysyäkseen, että ovatko he paikkakunnalla? Itse en korviani lotkauttaisi, jos kuulisin, että mies reissussa ollessaan olisi lähettänyt viestiä kavereilleen kysyen, ovatko he paikalla. Mitä hittoa se haittaa? Mihin se liittyy edes?

Ja tämä jos siitä, että kirjoitat, että sait tietää. Kuka sinulle raportoi jostain viestin lähettämisestä? Kuulostaa typerälle. 

Vierailija
29/53 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on dialogissa pään sisäisen kumppaninsa kanssa ja hän tietää mistä sinä hypit seinälle, eli hän tunteen sinut ja suojelee sinua itseltäsi. 

Vierailija
30/53 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten määrittelette normityökamu meiningin?

No tähän nyt on varmaan niin monta vastausta kuin on vastaajaakin. Pelkästään omalla työporukan kokemuksella tiedän, että jonkun puolisolle on ihan ok ryypätä työkavereiden kanssa viidestä päivällä viiteen yöllä, kunhan pääsee turvallisesti kotiin, ja toiselta taas puoliso on kieltänyt edes työhyvinvointipäivän jälkeen lasilliselle jäämisen, koska työporukassa on sekä naisia että miehiä.

Vierailija
31/53 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa saa ja pitääkin olla jotain omaa. Hulluksihan siinä tulee, jos joutuu koko ajan miettimään olenko nyt varmasti raportoinut toiselle kaikki sanomiseni ja tekemiseni. 

Vierailija
32/53 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, pitäisiköhän sinun hommata miehelle sellainen gopro kamera jolla pystyt seuraamaan häntä 24/7? 

Vierailija
33/53 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä se ongelma oli. Viesti ryhmään vai?

Varmaan se on ongelma, että tämä siinä työporukassa oleva nainen haluaa kertoa minulle, että jotain tapahtuu, mutta hän ei kerro tai ei tiedä kaikkea. Niiinkuin aik. kirjoitin, tämä henkilö on selvästi vahingoniloinen, kun saa raportoida minulle. Itse olisi mielelläni autuaan tietämätön tai sitten toivoisin, että mieheni kertoisi itse. 

Mitä mies sanoi kun puhuit näistä tunteistasi hänelle? 

Vierailija
34/53 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tuollaiset jutut ihan tyhjästä lähtee. Tuskin se nainen ihan päästänsä keksii juttuja. 

Vierailija
35/53 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siihen joku syy on miksi et luota mieheesi?

Vierailija
36/53 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap pelata täydellisesti tämän työpaikkanaisen pussiin. Ootko ajatellut että onko miehesi mielestä edes mitään salailtavaa, tämä nainen saattaa olla mieheen lääpällään ja yrittää kauttasi sabotoida suhteesi ja sinä lankeat ansaan täydellisesti.

Vierailija
37/53 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehesi tai se nainen edes voisi kertoa kaikkea? Ihan hullu ajatuskin, että ihan kaikki pitäisi raportoida. Mahdotonta.

Vierailija
38/53 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni olisi samalla tavalla sairaan mustasukkainen kuin sinä, niin lähtisin suhteesta hyvin nopeasti. Kun toinen keksii kaikenlaisia kuvitelmia muista kumppaneista ja lukee puheesta rivien välistä olemattomia asioita, on aika lopettaa suhde ja todeta, parisuhde ei saa olla vankila, jossa kytätään toisen viestejä.

Vierailija
39/53 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MeVoimanaiset-lehden mukaan tuo on just sitä narsismia.

Hauku se kunnolla heti ja pyydä Dubain reissua + parit Vuittonit heti.

Sitte voit jatkaa lihomista kuten ennenkin,koska sekin on  miehen syytä.

Vierailija
40/53 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mitä väliä ap? Olette olleet pitkään naimisissa. Tottakai siinä kyllästyy ja on seksijuttuja muiden kanssa. 

No silloin annetaan toiselle mahdollisuus erota ja kerrotaan suoraselkäisesti, että on seksiä avioliiton ulkopuolella. Tätä kutsutaan pettämiseksi. Se on siis petos.

Ei pidä miksikään jalkarätiksi ryhtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan