Työelämmässä olijat haluaa sieltä pois ja työttömät haluaa työelämään
Kommentit (24)
Jäin eläkkeelle 68-vuotiaana, mielelläni olin työelämässä. Olin ollut aikoinaan hoitovapaalla ja 90-luvulla työttömänä. Sain kompensoitua poissaolot korottamalla eläkettäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin sanonta sanoo: Aika aikaansa kutakin.
Ihan valmis olisin luovuttamaan työni nuoremmille, mutta kun päästetä pois, ei vaikka olisi kuin kipeä joka paikasta. Ei voi muuta kun ihmetellä tätä systeemiä.
Eikö sulla ole omaa tahtoa ollenkaan? Vai oletko aina ollut muiden talutushihnassa.
Helppohan se on sieltä sivusta huudella.
Joo, on omaa tahtoa....siihen asti kun pitää vuokra ja laskut maksaa, varsinkin kun ei ole toista jakamassa taloutta. Ja oikeassa olet, yleensäkkin ihmiset ovat jonkin laisessa talutusnuorassa syntymästä lähtien, kuka kenenkin.
Puhu vaan omasta puolestasi.
Ilman äitiäkö ja koulua olet kasvanut? Niinpä.
Mitä sinä selität? Sinä olet vain niin palikka että luulet että elämässä on tietyt normit ja säännöt koska sinulle on näin kerrottu, minä olen aina mennyt omien moraalisten sääntöjeni mukaan välittämättä muiden mielipiteistä, siksi olen saanut sen mitä olen halunnut ja menestynyt elämässäni. Minä en todellakaan halua olla vanhana sellaisessa kusisessa työssä josta jo oikeasti haluaisin pois mutta työnantaja haluaa pitää kynsin ja hampain kiinni, säälittävää sanon minä.
Ai, mä ainakin tykkään tehdä töitä.
Ilman äitiäkö ja koulua olet kasvanut? Niinpä.