Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-pankissa ei voi nyt maksaa edes laskuja häiriön takia

Vierailija
03.08.2026 |

Laskuja ei voi maksaa koska ei hyväksy vahvistamista. Onko muilla ollut samaa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siirtynyt muutkaan maksut vaikka yleensä vkonlopun jälkeen n.klo 8 on tullut maksut. Nyt ei vieläkään vaikka on jo klo 16.20. Koko pankki halvaantuu aina kun on jotain muuta arjesta poikkeavaa. Onko ihan ajantasalla ko pankin toiminnot. 

Vierailija
2/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä siirtynyt muutkaan maksut vaikka yleensä vkonlopun jälkeen n.klo 8 on tullut maksut. Nyt ei vieläkään vaikka on jo klo 16.20. Koko pankki halvaantuu aina kun on jotain muuta arjesta poikkeavaa. Onko ihan ajantasalla ko pankin toiminnot. 

On toiminut tosi hyvin minulla aina. Ensimmäinen kerta kun herjaa häiriötä laskuja maksaessa. Palautus tuli kyllä tilille aamupäivällä jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyväksyin e-laskun ja siirsin käyttötililtä säästötilille rahaa, ei ongelmia. Aika oli jotain klo 10 tänään. Veronpalautukset eivät olleet vielä silloin tulleet mutta aina aiemminkin ovat tulleet vasta iltapäivällä. Tulee sitten kun tulee.

Vierailija
4/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hyväksyin e-laskun ja siirsin käyttötililtä säästötilille rahaa, ei ongelmia. Aika oli jotain klo 10 tänään. Veronpalautukset eivät olleet vielä silloin tulleet mutta aina aiemminkin ovat tulleet vasta iltapäivällä. Tulee sitten kun tulee.

Minulle tulee laskua vahvistaessa tieto että toiminto ei nyt onnistu tms. Käytän mobiilipankkia, onnistuisikohan verkkosivun kautta paremmin, osaatko sanoa tähän jotakin?

Vierailija
5/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän oikeaa pankkia eli Nordeaa ja veronpalautus näkyi heti aamulla ja kaikki toimii moitteetta. 

Vierailija
6/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän oikeaa pankkia eli Nordeaa ja veronpalautus näkyi heti aamulla ja kaikki toimii moitteetta. 

No kerrankin siellä jokin sitten toimii.

Vierailija
7/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei pysty maksamaan kaupassa kortilla. 

Vierailija
8/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisen mukaan korttimaksaminen toimii normaalisti.

Vierailija
9/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyi ainakin klo 15, kun olin kaupassa.

Vierailija
10/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vaihteeksi kyseisellä pankilla ongelmia. Taitaa melkein kerran kuussa olla jotain pielessä.

Vierailija
11/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän S-Pankki edes ole oikea pankki vaan jotain mainospelleilyä.

Vierailija
12/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkien digitalisaatio = väh. kerran kuussa ongelmia yhteyksien ja toimintojen kanssa

Vierailija
13/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas vaihteeksi kyseisellä pankilla ongelmia. Taitaa melkein kerran kuussa olla jotain pielessä.

Valehtelet. Hyvin on toiminut. Nordea on se kuuluisa näistä ongelmista.

Vierailija
14/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankkien digitalisaatio = väh. kerran kuussa ongelmia yhteyksien ja toimintojen kanssa

Tämä on nyt sitä älyllistä aikaa maailmassa.

Vierailija
15/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee laskua vahvistaessa tieto että toiminto ei nyt onnistu tms. Käytän mobiilipankkia, onnistuisikohan verkkosivun kautta paremmin, osaatko sanoa tähän jotakin?

Tuolloin 10 aikaan aamulla läppärillä työskentelyn yhteydessä kävin verkkopankissa ja silloin toimi moitteettomasti. Nyt en ole edes kokeillut sen enempää mobiililla kuin läpärilläkään. En todellakaan osaa sanoa toimiiko verkkosivu nyt vai ei.

Joku sanoi ettei edes pankkikortti ole toiminut. Kävin yhden maissa ruokakaupassa ja maksoin pankkikortilla, ei siinäkään mitään onegelmia.

Vierailija
16/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt sitä älyllistä aikaa maailmassa.

Paradoksaalisesti pikemminkin täysin älytöntä. Kaikki äly on siirretty ihmisistä laitteisiin, eikä sekään vaikuta toimivan kunnolla.

Vierailija
17/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin pankkiin kannattaa siirtyä, kun S-Pankkki ostaa OmaSP:n?

Vierailija
18/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi puolenpäivän aikaan kaikki ihan hyvin. Tosin tietokoneella, en käytä mobiilia. Korttimaksaminenkin sujui useassa paikassa.

Vierailija
19/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu slaavia pankissa kun toimii paremmin kyyrillisillä niinku Hesburgerista saa nopeasti . Kyyrillisen kuitin. 

Vierailija
20/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tekoälyltä mistä maasta essayah on niin vastaus on Palestiinassa . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän