Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lounaan syöminen toimistolla joka päivä maksaa yli 3000 eur vuodessa!

Vierailija
03.08.2026 |

Joka vastaa ainakin 5000 netto palkkaa🥶😵‍💫

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle se lounaalla käyminen on työpäivän mukavin hetki. Teen itsenäisesti tehtävää  asiantuntijatyötä, toimistopäiviä 2-3 viikossa, muutoin etänä.

Lounas on hetki, kun ehdin vaihtamaan kuulumiset ja juttelemaan työasiat työkavereiden kanssa. Lounas on myös yksi syy, miksi menen toimistolle. 

Tottakai se maksaa, mutta miksi sitten elämme? Jotta säästäisimme mahdollisimman paljon rahaa johonkin muuhun tai sijoitukseen?

Minulle työ ja työkaverit ovat osa elämää, ei vain keino tienata rahaa muuta elämää varten. Ja kyllä, minulla on myöskin muuta elämää. On mies, lapset, harrastuksia, ystäviä, matkustamista, omakotitalo ja paljon muuta.

N54

Ei kiinnosta muiden kuulumiset, ei ne mitään "kavereita" ole jotka ovat samalla toimistolla 

Ahaa. Minulle kyllä työpaikalla on työkavereita. En vietä vapaa-aikaani heidän kanssaan, mutta työasioita kyllä jaan ja saan paljon hyviä neuvoja ja tukea erilaisissa työhön liittyvissä ongelmissa.

N54

Kannattaisi hankkia oikeita ystäviä ettei tartte hengailla työpaikan porukan kanssa 24/7

Vierailija
122/125 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle se lounaalla käyminen on työpäivän mukavin hetki. Teen itsenäisesti tehtävää  asiantuntijatyötä, toimistopäiviä 2-3 viikossa, muutoin etänä.

Lounas on hetki, kun ehdin vaihtamaan kuulumiset ja juttelemaan työasiat työkavereiden kanssa. Lounas on myös yksi syy, miksi menen toimistolle. 

Tottakai se maksaa, mutta miksi sitten elämme? Jotta säästäisimme mahdollisimman paljon rahaa johonkin muuhun tai sijoitukseen?

Minulle työ ja työkaverit ovat osa elämää, ei vain keino tienata rahaa muuta elämää varten. Ja kyllä, minulla on myöskin muuta elämää. On mies, lapset, harrastuksia, ystäviä, matkustamista, omakotitalo ja paljon muuta.

N54

Ei kiinnosta muiden kuulumiset, ei ne mitään "kavereita" ole jotka ovat samalla toimistolla 

Ahaa. Minulle kyllä työpaikalla on työkavereita. En vietä vapaa-aikaani heidän kanssaan, mutta työasioita kyllä jaan ja saan paljon hyviä neuvoja ja tukea erilaisissa työhön liittyvissä ongelmissa.

N54

Kannattaisi hankkia oikeita ystäviä ettei tartte hengailla työpaikan porukan kanssa 24/7

Justhan tuossa edellinen kirjoitti, ettei vietä vapaa-aikaa työkavereiden kanssa, mutta työajalla on mukavaa vaihtaa ajatuksia. 
-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lounaan syöminen toimistolla joka päivä maksaa yli 3000 euroa vuodessa!

Anteeksi kirjoitusvirhe.

Ap

Ei maksa tuota, jos teet ruuan itse ja toimistolla mikrossa lämmität.

Vierailija
124/125 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihminen pärjää 8 tuntia syömättä?

Ei todellakaan varsinkaan jos on db.

Vierailija
125/125 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lounaan syöminen toimistolla joka päivä maksaa yli 3000 euroa vuodessa!

Anteeksi kirjoitusvirhe.

Ap

Tarkoitatko tuota kolmatta nollaa? Laskuvirheeksi minä sitä sanoisin. Harvalla on mahdollisuus syödä toimistolla niin kallista lounasta vaan siellä syödään halvalla evääksi otettua kotiruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän