Vinkatkaa " aikuisten leikkejä" työkaveri naisten saunailtaan
Meitä on n. 15 kipaletta 25-60 vuotiaisia naisia. Kuulutaan samaan työporukkaan, mutta välillä menee esim. viikkokin, ettei olla toistemme kanssa tekemisissä. Nyt on tulossa saunailta, jossa ei ole mitään ohjelmaa, tarkoitus olisi vain olla yhdessä ja puhua kakkaa. Esinaiseni vaan juuri sanoi minulle, että jos jotain pientä ohjelmantynkää keksisin. Huumorintajua löytyy kaikilta.
Kiitos, jos löytyy jotain mukavia vinkkejä
Kommentit (5)
Jokainen kirjoittaa lapulle julkisuuden henkilön tai muuten tunnetun hahmon.
Arvotte aloittajan, vaikka jos jollain on syntymäpäivä tai nimipäivä.
Tämä menee porukan keskelle ja hänelle otetaan summamutikassa yksi lapuista. Hän ei saa nähdä sitä. Teipillä selkään kiinni.
Sitten hänen tehtävänä on selvittää kuka minä olen! Eli hän esittää 1 kysymys per henkilö. Ja vastaajat saavat vain vastata kyllä tai ei.
Ja loppuvaiheilla kannattaa yhdessä pohtia hänen kanssaan mitä kysymyksiä hän on kysynyt, ja näin hän löytää kuka hän on. Se kenen vuorolla hän arvaa oikein jää seuraavaksi arvuuttajaksi.
Eli kysymyksiä.. Olenko todellinen hahmo? -Esim mikki hiiri??! Siinä oli kaksi kysymystä..
Jos selvensin hankalasti, kysy lisää.
että tykkäävät leikkiä? valkkaria ja karaokevehkeet mieluummin.
mielestäni parempi versio.
Jokainen kirjoittaa julkkiksen nimen maalarinteippipätkään ja liimaa sen vasemmalla puolella istuvan otsaan. Jokainen saa vuorollaan kysyä yhden kyllä / ei -kysymyksen.
party games. Jos enkku sujuu niin tulee paljon idiksiä.