Kun teette rikosilmoituksen pahoinpitelystä.
Niin miksi uhrit eivät kerro ikinä omaa osuutta ilmoituksen yhteydessä?
Kommentit (11)
Kun muslimi rai skaa minut niin en tee ilmoitusta.
T. Vihreä nainen
Mistä sinä tiedät, etteivät kerro? Käsitteletkö rikosilmoituksia? Onko poliisissa yleinenkin tuollainen asenne, että uhri on syyllinen?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, etteivät kerro? Käsitteletkö rikosilmoituksia? Onko poliisissa yleinenkin tuollainen asenne, että uhri on syyllinen?
Ei, vaan uhri ei kerro mitä teki ensin. Tiedän yhden tapauksen missä poliisi vei vain suoraan sovitteluun kun kuuri koko tarinan.
Vaikka tahallaan ärsyttäisi toista tai vaikka varastaisi häneltä, ei se oikeuta pahoinpitelyyn.
Eihän naisen koskaan tarvitse kertoa omaa osuutta kun sitä ei huomioida?
Vaikka huutaisin sinulle senttien päästä naamastasi, et saa pahoinpidellä minua.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tahallaan ärsyttäisi toista tai vaikka varastaisi häneltä, ei se oikeuta pahoinpitelyyn.
Niimpä. Uhrilla ei ole ikinä mitään vastuuta, 😂
Vierailija kirjoitti:
Vaikka huutaisin sinulle senttien päästä naamastasi, et saa pahoinpidellä minua.
Itse aiheutettua
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa olisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa olisi
En löisi. Pitäisin kurkusta kiinni.
Koska nämä ilmoittajat ovat aina "en minä mitään iha huvikseen löi" tyyppejä. Kerjäävät oikein verta nenästä ja sitten kun tuleekin niin itketään heti poliisille.