Kyllä sitä nuorena oli rohkea
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Haluatko suorituksesta rohkeusmitalin? Presidenttikö sen myöntää?
En. Vanhemmat halusivat, että lähden pois kotoa. Siksi oli tuollaiset systeemit.
En ihmettele. Kaikki haluavat eroon omista virheistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olit kuusitoista vuotta miehen 42-vuotiaassa autossa. Oliko se auto alussa 42-vuotias, vai vasta lopussa? Noin pitkän ajan viettäminen noin vanhassa autossa on kyllä rohkeaa.
Enpä antanut hänen naida.
Ai sen auton?
Nuorena aivojen kehitys on kesken..
Vietit 16 vuotta autossa. Siihen ne nuoruus menikin,
Vierailija kirjoitti:
Nuorena aivojen kehitys on kesken..
Ja Ammattivalittajalla edelleen.
No oli, aivan liian uhkarohkea. Onneksi mitään vakavaa ei ikinä sattunut, vaikka muutamia ikäviä tilanteita tulikin vastaan. Suomi oli onneksi turvallisempi tyttölapselle 30 vuotta sitten kuin nykyään.
No, itse 70-luvulla teinityttönä liftailin eri paikkoihin ja tutustuin muihin nuoriin, omppuviiniäkin saatettiin ottaa. Ikinä ei kukaan yrittänyt liftatessa lähennellä, ja esim. rekkakuskit oli asiallisia ja kivoja. Monia keskusteluja kävin heidän kanssaan. Terveisiä vanhemman polven rekkamiesten vaimoille, :) (rekkamiehet tuskin täällä päivystää). Mukavia turvallisia miehiä.
Pidin nuorena siitä vapauden tunteesta liikkuessani "maailmalla". Nykyajan nuoret tytöt eivät ole enää yhtä vapaita. Liikaa uhkia.
Vierailija kirjoitti:
No, itse 70-luvulla teinityttönä liftailin eri paikkoihin ja tutustuin muihin nuoriin, omppuviiniäkin saatettiin ottaa. Ikinä ei kukaan yrittänyt liftatessa lähennellä, ja esim. rekkakuskit oli asiallisia ja kivoja. Monia keskusteluja kävin heidän kanssaan. Terveisiä vanhemman polven rekkamiesten vaimoille, :) (rekkamiehet tuskin täällä päivystää). Mukavia turvallisia miehiä.
Pidin nuorena siitä vapauden tunteesta liikkuessani "maailmalla". Nykyajan nuoret tytöt eivät ole enää yhtä vapaita. Liikaa uhkia.
Ja monesti kävi tuurikin. Kerrankin ihan sattumalta en saanut puukosta uudelta kirjekaverilta, jota olin tapaamassa.ap
Vierailija kirjoitti:
Silloin täällä asui vain suomalaisia eli oli turvallista.
Valis? Hyvää viikkoa sulle. E