Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä sitä nuorena oli rohkea

Vierailija
03.08.2026 |

Olin 16v miehen autossa joka oli 42v. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valis? Hyvää viikkoa sulle. E

Vierailija
22/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Haluatko suorituksesta rohkeusmitalin? Presidenttikö sen myöntää?

En. Vanhemmat halusivat, että lähden pois kotoa. Siksi oli tuollaiset systeemit.

En ihmettele. Kaikki haluavat eroon omista virheistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olit kuusitoista vuotta miehen 42-vuotiaassa autossa. Oliko se auto alussa 42-vuotias, vai vasta lopussa? Noin pitkän ajan viettäminen noin vanhassa autossa on kyllä rohkeaa.

Enpä antanut hänen naida. 

Ai sen auton?

Vierailija
24/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena aivojen kehitys on kesken..

Vierailija
25/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietit 16 vuotta autossa. Siihen ne nuoruus menikin,

Vierailija
26/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena aivojen kehitys on kesken..

Ja Ammattivalittajalla edelleen.

Vierailija
27/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli, aivan liian uhkarohkea. Onneksi mitään vakavaa ei ikinä sattunut, vaikka muutamia ikäviä tilanteita tulikin vastaan. Suomi oli onneksi turvallisempi tyttölapselle 30 vuotta sitten kuin nykyään.

Vierailija
28/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse 70-luvulla teinityttönä liftailin eri paikkoihin ja tutustuin muihin nuoriin, omppuviiniäkin saatettiin ottaa. Ikinä ei kukaan yrittänyt liftatessa lähennellä, ja esim. rekkakuskit oli asiallisia ja kivoja. Monia keskusteluja kävin heidän kanssaan. Terveisiä vanhemman polven rekkamiesten vaimoille, :) (rekkamiehet tuskin täällä päivystää). Mukavia turvallisia miehiä. 

Pidin nuorena siitä vapauden tunteesta liikkuessani "maailmalla". Nykyajan nuoret tytöt eivät ole enää yhtä vapaita. Liikaa uhkia.

Vierailija
29/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit isäs kanssa autossa🤔

Vierailija
30/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse 70-luvulla teinityttönä liftailin eri paikkoihin ja tutustuin muihin nuoriin, omppuviiniäkin saatettiin ottaa. Ikinä ei kukaan yrittänyt liftatessa lähennellä, ja esim. rekkakuskit oli asiallisia ja kivoja. Monia keskusteluja kävin heidän kanssaan. Terveisiä vanhemman polven rekkamiesten vaimoille, :) (rekkamiehet tuskin täällä päivystää). Mukavia turvallisia miehiä. 

Pidin nuorena siitä vapauden tunteesta liikkuessani "maailmalla". Nykyajan nuoret tytöt eivät ole enää yhtä vapaita. Liikaa uhkia.

Ja monesti kävi tuurikin. Kerrankin ihan sattumalta en saanut puukosta uudelta kirjekaverilta, jota olin tapaamassa.ap

Vierailija
31/31 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin täällä asui vain suomalaisia eli oli turvallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän