Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikää 40 vuotta, yhdyntöjä eiliseen mennessä 0

Vierailija
03.08.2026 |

Olen viettänyt koko ikäni yksin. Täytin kesällä 40. Päätin jo vapun jälkeen että säästän toimeentulotuesta että pääsen käymään thai-"hierojalla". Eilen se sitten tapahtui. Ei siinä mitään erikoista ollut. Yllättävän hyvin se meni kun saa lukea ettei kaikki pääse ekalla kerralla "maaliin" asti.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli jo 18 v mennesssä joku 200 yhdyntää naisen kanssa. Kaksi eri naista. Baarista naisia saa sinne vaan tekemään aloitteita.

En ole menossa baariin.

Vierailija
22/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli jo 18 v mennesssä joku 200 yhdyntää naisen kanssa. Kaksi eri naista. Baarista naisia saa sinne vaan tekemään aloitteita.

En väitä että valehtelisit. Olet suuri sankari, aikamme Gary Grandy. Enemmistö miehistä ei ole riittävän komeita, menestyneitä tai edes supliikkeja pokaamaan noin paljon naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkkasitko jommankumman niistä?

Vierailija
24/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä muista. Maksullinen on hyvä ratkaisu tuossa tilanteessa sukupuolesta riippumatta. Nyt tiedät millaista se on.

Ei se ole niin iso asia mitä toitotetaan.

Ei todellakaan ole hyvä ratkaisu. Jos on pakko käydä maksullisissa niin pitäisi sitten valita ainakin joku muu vaihtoehto kuin kehitysmaalainen ihmiskaupan uhri.

Ei ihme että AP:ta ei nappaa tällaiset rasistit suomiämmät.

Vierailija
25/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä muista. Maksullinen on hyvä ratkaisu tuossa tilanteessa sukupuolesta riippumatta. Nyt tiedät millaista se on.

Ei todellakaan ole hyvä ratkaisu. Jos on pakko käydä maksullisissa niin pitäisi sitten valita ainakin joku muu vaihtoehto kuin kehitysmaalainen ihmiskaupan uhri.

Niinpä. Suomi on Euroopan ra*****sin maa. Tuokin hieroja on asunut täällä vuosia.
Voiko yritää jotain kestotilausjärjestelyä? Niin siis että käyn siellä säännöllisesti opettelemassa tai hommailemassa muuten ja saan alennusta. Olisi niin paljon kokeiltavaa.

Vierailija
26/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En väitä että valehtelisit. Olet suuri sankari, aikamme Gary Grandy. Enemmistö miehistä ei ole riittävän komeita, menestyneitä tai edes supliikkeja pokaamaan noin paljon naisia.

Kahta naista. :D

Vierailija
27/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla siitä kyse etteikö aapeetä nappaisi. Pitkäaikaistyötön keski-ikäinen neitsytmies ei nappaa naisia.

Vierailija
28/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla siitä kyse etteikö aapeetä nappaisi. Pitkäaikaistyötön keski-ikäinen neitsytmies ei nappaa naisia.

Entinen neitsytmies.
Kohtelu oli kivaa. Hyvin harvoin naiset tekee mitään minun ilokseni. Aion käydä hänellä jatkossakin mahdollisuuksien mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan