Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikää 40 vuotta, yhdyntöjä eiliseen mennessä 0

Vierailija
03.08.2026 |

Olen viettänyt koko ikäni yksin. Täytin kesällä 40. Päätin jo vapun jälkeen että säästän toimeentulotuesta että pääsen käymään thai-"hierojalla". Eilen se sitten tapahtui. Ei siinä mitään erikoista ollut. Yllättävän hyvin se meni kun saa lukea ettei kaikki pääse ekalla kerralla "maaliin" asti.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä sinun piti tulla julistamaan koko kansalle? Miksi? Yök.

Vierailija
2/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, etten elämäni aikana tule olemaan yhdynnässä kertaakaan. Sataprosenttisen varma ei tietenkään voi olla, mutta siihen on hyvät mahdollisuudet, jotka paranevat päivä päivältä. Tällä hetkellä olen 58-vuotias, eikä asia enää sen kummemmmin vaivaa; onpahan yksi asia muiden joukossa.

Vierailija
4/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, etten elämäni aikana tule olemaan yhdynnässä kertaakaan. Sataprosenttisen varma ei tietenkään voi olla, mutta siihen on hyvät mahdollisuudet, jotka paranevat päivä päivältä. Tällä hetkellä olen 58-vuotias, eikä asia enää sen kummemmmin vaivaa; onpahan yksi asia muiden joukossa.

Käy sinäkin thainaisen luona jos on vähän rahaa. Kokemus voi olla yllättävän positiivinen.

Vierailija
5/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt sinulla on sitten peppuneitsyys mennyt. Oliko iso strap-on?

Vierailija
6/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä muista. Maksullinen on hyvä ratkaisu tuossa tilanteessa sukupuolesta riippumatta. Nyt tiedät millaista se on.

Ei se ole niin iso asia mitä toitotetaan.

Vierailija
7/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pildee saa ilmaiseksikin. Muuta neuvoa ei tule.

Vierailija
8/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä muista. Maksullinen on hyvä ratkaisu tuossa tilanteessa sukupuolesta riippumatta. Nyt tiedät millaista se on.

Ei todellakaan ole hyvä ratkaisu. Jos on pakko käydä maksullisissa niin pitäisi sitten valita ainakin joku muu vaihtoehto kuin kehitysmaalainen ihmiskaupan uhri.

Vierailija
9/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullista ei lasketa. Ei muuta ku narraamaan säynävää lähibaariin. Tota ei vielä laskettu. 

Vierailija
10/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole hyvä ratkaisu. Jos on pakko käydä maksullisissa niin pitäisi sitten valita ainakin joku muu vaihtoehto kuin kehitysmaalainen ihmiskaupan uhri.

Se nainen puhui niin hyvää suomea että on asunut täällä vuosia. Kysyin juuri tuota ja hän tekee työtä itsenäisesti omassa tilassa.

Vierailija
11/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi samalla tavon mutta en sitten henkisesti onnistunut ja lerpahti jo alusta lähtien. Siitä päivästä asti en enää edes onnistunut masturboinnissa, koska epäonnistunut keikka kummitteli takaraivossa.

Vierailija
12/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi samalla tavon mutta en sitten henkisesti onnistunut ja lerpahti jo alusta lähtien. Siitä päivästä asti en enää edes onnistunut masturboinnissa, koska epäonnistunut keikka kummitteli takaraivossa.

Miten nainen reagoi tilanteessa?

Vierailija
13/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on yökkistä? Mieti nyt vähän.

Vierailija
14/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaikut parhaita

Vierailija
15/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko kommentoida jos ei ole muuta annettavaa kuin toksista lyttäystä.

Vierailija
16/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te ääliöitä. Tehkää juna. Kaikki miehet on sen verran homoja.

Mäkään en ole ollut yhdynnässä sen jälkeen kun exän pihalle 2024, mutta esim tänä vuonna mua on nuollut kaksi nuorta miestä.  Naiset ei kaipaa teidän kusiletkujanne vaan orgasmeja ja kun ette viitsi/osaa niitä tuottaa, jåätte itsekin ilman. 

N61

Vierailija
17/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nyt sinulla on sitten peppuneitsyys mennyt. Oliko iso strap-on?

Kovin 80-lukulaista haukkua toisia h-seksuaaliksi.

Luulisi ettei viher-vas käytä vähemmistöseksuaalisuutta heterojen haukkumiseen, mutta käytännössä tämä on näiden suosikki.

Vierailija
18/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jo 18 v mennesssä joku 200 yhdyntää naisen kanssa. Kaksi eri naista. Baarista naisia saa sinne vaan tekemään aloitteita.

Vierailija
19/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaikut parhaita

En nyt tiedä parhaita mutta kivaa oli. Ensimmäistä kertaa saan kokea edes osan siitä millaista on olla naisen kanssa.

Vierailija
20/28 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte te ääliöitä. Tehkää juna. Kaikki miehet on sen verran homoja.

Mäkään en ole ollut yhdynnässä sen jälkeen kun exän pihalle 2024, mutta esim tänä vuonna mua on nuollut kaksi nuorta miestä.  Naiset ei kaipaa teidän kusiletkujanne vaan orgasmeja ja kun ette viitsi/osaa niitä tuottaa, jåätte itsekin ilman. 

N61

Koirasta ei käytetä termiä mies, vaan uros.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi