Onko kenelläkään tullut veronpalautus vielä Osuuspankkiin
Kommentit (161)
Ei vieläkään, nyt alkaa kyllä tulla semmonen olo, että ei oo tulossakaan. Omavero tarkastettu, pitäisi olla tänään ja tilinro ok, ulosottoja ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulun Op ja ei ole tullut vieläkään
klo 18.46 tuli rahat
Kolme tonnia tilillä, mitäs tekis.
En kyllä jaksa koko iltaa tarkistella. Ketuttaa niin rankasti koko odotus. Koko ehtoo pilalla rahojen takia, jotka laillisesti kuuluvat minulle ja jotka kuuluu palauttaa minulle.
Hermoja ehkä säästäisin, jos lakkaisin kyttäämästä ennen huomista...
Mikä kiire sulla on, kyllä ne tulee, jos kerran on niin päätetty verotuksessa.
Vaikka ne nyt viivästyisi huomiseen, niin tuskin kuukahtaisit nälästä maahan.
Vierailija kirjoitti:
Ei vieläkään, nyt alkaa kyllä tulla semmonen olo, että ei oo tulossakaan. Omavero tarkastettu, pitäisi olla tänään ja tilinro ok, ulosottoja ei ole.
Tulee
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuli mullekin Osuuspankkiin, 18:58. Eipä oo ikinä menny näin myöhään, kiitos vertaistuesta 😅
Vierailija kirjoitti:
Itsekin odotan OP: n kuolinpesän tilille palautuksia,ei näy rahoja vieläkään. Tilinumero ilmoitettu ja oli jo verottajan tiedossa, kun palautuksista ilmoittivat. Oma palautus oli jo aamulla Nordeassa.
Luokatonta toimintaa, onneksi ei oma pankki ole.
Tuli OP: n tilille hieman kuuden jälkeen. Outoa kyllä, Nordeassa näkynyt minulla aina aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin odotan OP: n kuolinpesän tilille palautuksia,ei näy rahoja vieläkään. Tilinumero ilmoitettu ja oli jo verottajan tiedossa, kun palautuksista ilmoittivat. Oma palautus oli jo aamulla Nordeassa.
Tuli OP: n tilille hieman kuuden jälkeen. Outoa kyllä, Nordeassa näkynyt minulla aina aamulla.
Nordea ja Danske ovat niitä verottjan välityspankkeja, joista muihin pankkeihin ohjataan, tuossa lehtijutussahan edellä sanottiin, että muihin voi tulla myöhemmin tämän takia.
Tää palsta on kyllä vähän lohduttanut, kun on ollut samassa veneessä muitakin.
Ei ole kyllä ikinä muina vuosina mulla tällaista odottelua ollut, vaikka on Op.
Luojan kiitos, nyt tuli palautus OP-tilille!!!!
Kyllä ne sitten varmaan sieltä tulee kaikille muillekin, joilla on palautuspäivä tänään. Kärsivällisyyttä veljet ja sisaret! Kammottava vain oli niitä odottaa. Minulta paloi päreet ja meni toivokin jo ennen kuin ne lopulta tulivat.
Kello on jo niin paljon, että alkaa varmaan lopuillekin ihan kohta rahaa ilmestyä. Käykää vaan tarkistamassa.
Oonko mä nyt sitten ainoo jolle ei oo vielä tullu? Just tarkistin ja rahoja ei vaan näy.
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä nyt sitten ainoo jolle ei oo vielä tullu? Just tarkistin ja rahoja ei vaan näy.
Et oo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Osuuspankissakin yleensä on näkynyt jo aamulla.
Ihme, ettei nuo verkkopankit ole menneet jumiin, kun porukka käy koko ajan tarkistamassa.
Ei ole minullekaan vielä tullut.
klo 18.46 tuli rahat