Onko kenelläkään tullut veronpalautus vielä Osuuspankkiin
Kommentit (161)
Luokattoman huonoa asiakaspalvelua OP:ltä.
Onko vieläkään tullut? En viitsi kirjautua
Mulla ei näy vieläkään, toisaalta en saa kuin 66 euroa joten en paljoa häviä
Jos maksupäiväksi ilmoitetaan 3. pv., niin silloin nuo maksuajot pitäisi aloittaa jo aiemmin, niin että ehtii. Tai sitten ilmoitetaan joku toinen päivä, johon mennessä saadaan hoidettua. Tämä on ihan älytöntä, ihmisten pitäisi voida luottaa siihen, että saavat rahansa.
Vierailija kirjoitti:
Onko vieläkään tullut? En viitsi kirjautua
Ei ole tullut vieläkään piti mennä kesäloman ensimmäisen päivän kunniaksi ostoksille, mutta taidanpa tehdä viikon pitkän lenkin tänään, enää ei huvita mennä kaupoille. Ehkä laitan illalla verkkokaupasta tilaukseen tarvittavat.
On kyl surkeeta pitäis varmaan pankkia vaihtaa 🤬🤬🤬🤬
Vierailija kirjoitti:
Jos maksupäiväksi ilmoitetaan 3. pv., niin silloin nuo maksuajot pitäisi aloittaa jo aiemmin, niin että ehtii. Tai sitten ilmoitetaan joku toinen päivä, johon mennessä saadaan hoidettua. Tämä on ihan älytöntä, ihmisten pitäisi voida luottaa siihen, että saavat rahansa.
Joo ja tässä saattaa vielä käydä niin ettei jotkut saa palautusta ollenkaan tilille. Sitä on sitten mukava selvitellä.
Vierailija kirjoitti:
Kello 15 ja mitään ei ole tilille tullut. Aika uskomatonta, kun tämä päivä on maksupäiväksi ilmoitettu. (Olen myös tarkistanut Omaverosta, että mitään muutoksia ei ole tullut.)
Mätkyt pitää ihmisten kuitenkin maksaa heti, tai alkaa viivästyskorko juosta välittömästi, mutta palautukset voi kyllä tulla miten sattuu. Katsotaan nyt sitten minä päivänä sattuu tulemaan.
Nyt juuri oli minulle tullut.
-edellisen viestin lähettäjä
On monena vuotena. Nytkin tulossa.
Menisikö sukunimen mukaan nuo ajot tai pankkien?
Ei vi*tu vieläkään! Ihme pelleilyä.
Itsekin odotan OP: n kuolinpesän tilille palautuksia,ei näy rahoja vieläkään. Tilinumero ilmoitettu ja oli jo verottajan tiedossa, kun palautuksista ilmoittivat. Oma palautus oli jo aamulla Nordeassa.
Luokatonta toimintaa, onneksi ei oma pankki ole.
Eipä näy täälläkään. Omaverossa näkyy maksatuspäivä 3.8, joten pitäs tulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut äsken tullut op:lle.
Eikä nuo pitäisi tulla jo aamulla? Millä v itulla 17.35 vieläkään ei mitään. Koko päivä ollut aikaa korjata tilanne.
Kyllä ne tulee, uskokaa nyt. Tulee pitkin päivää. Sain omani juuri äsken. Viime vuonna sain vasta klo 18 kieppeissä.
Ei ole tänne tullut mitään vielä. Ennen saanut kyllä ihan ajoissa. Pankki siis OP
Ei mullakaan.