25% nuorista naisista käyttää masennuslääkkeitä. Miksi nuoret naiset ovat niin masentuneita?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Suomella on loistava tulevaisuus 😂. Meillä on tulevaisuudessa paljon työkyvyttömiä nuoria
Tätä samaa miettinyt urheiluseuran treeneissä, kun katsoo miten huonosti moni nuori kykenee toimimaan. Ennusmerkit yhteiskunnan tasolla on tosi heikot, kun kokonaisuutena kansa lihoo ja kun siihen yhdistää lapsuutensa ruudun ääressä makoilleet yksilöt, niin terveydenhuolto tulee olemaan kriisissä lähivuosikymmeninä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-29-vuotiasta naisista noin 18 % käyttää maasennuslääkkeitä Suomessa. Onkomtaas jostain USAn öyhötyksestä poimitut luvut ap:lla, siellähän naisten oikeuksia vastaan suunnattu oikeistop*ska syö nuorten naisten mielenterveyttä.
Äärioikeisto on naisten kimpussa jatkuvalla vihapuheillaan. Tämä syö naisten mielenterveyttä.
Entäs sitten nuoret miehet, joihin kohdistuu vihapuhetta paljon enemmän, muualtakin kuin äärioikeistosta? Tuo vihapuhe on osin verorahoitteista.
Vierailija kirjoitti:
Pettyneitä nuoriin miehiin.
Hormonit jylläävät, mutta kaikkialla on opetettu, että miehet ovat pahoja ja vaarallisia.
Ap:lle ei taida itselleen elämä maistua, kun syyttää toisia eli nuoria naisia. Usein syy on itse aloittajassa, joka kohdistaa omat ongelmansa toisiin ja näin mukamas helpompi painaa oma heikko itsetuntonsa ylemmäs haukkumalla muita.
Vierailija kirjoitti:
Muualla maailmassa mennään töihin ja tehdään lapset. Ei ole aikaa masentua. Täällä tuet kannustaa ikiopiskelemaan ja olemaan ideologisesti vapaaherrana. Mietitään vaan omaa voimaantumista ja kaiken maailman woke hömpötyksiä. Tämä masentaa
Luulen myös että tämä on ainakin osasyy ja voisi lisätä jatkuvan somen käytön ja tavallaan vieraantuminen perusarvoista ja naisena olemisesta. Kun tarkoitus on vain pitää hauskaa niin siihenkin tottuu ja sekään ei ole enään pian hauskaa, ja sitten alkaa mt-ongelmat.
Vaikka menisit valittamaan lääkäriin väsymystä, saat diagnoosin masennus ja moni aloittaa lääkkeet, "kun lääkäri sanoo niin".
Sitten on semmoinen asia kuin ehkäisy. Kun olin käyttänyt hormonaalista ehkäisyä = pillerit pari kk, alkoi keho ja mieli hajota. Yhteys on nyt selvä, silloin ei ollut. Ja miten sitä sitten vuoden kuluttua paikattiin - SSRI:llä, joka vain pahensi tilannetta, kun ei sekään sovi. Enkä itse ole koskaan kokenut olleeni masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muualla maailmassa mennään töihin ja tehdään lapset. Ei ole aikaa masentua. Täällä tuet kannustaa ikiopiskelemaan ja olemaan ideologisesti vapaaherrana. Mietitään vaan omaa voimaantumista ja kaiken maailman woke hömpötyksiä. Tämä masentaa
Eli sinusta nainen vaan nopeasti ulos koulusta ja sitten kotiin vangiksi väsäämään lapsia. Ei kiitos. Tuo jos mikä veisi minut masennukseen. Olen tosin jo 40v. eli en enää nuori ja onneksi sain valita itse mitä elämällä teen.
No tuolla asenteella ei ihminen voi kuin masentua ennen pitkää. Olet tyyppiesimerkki vääristyneistä kuvitelmista elämän suhteen. Ei ollut isoäidin aikaan masennusta niin kuin nyt. Mieti sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle ei taida itselleen elämä maistua, kun syyttää toisia eli nuoria naisia. Usein syy on itse aloittajassa, joka kohdistaa omat ongelmansa toisiin ja näin mukamas helpompi painaa oma heikko itsetuntonsa ylemmäs haukkumalla muita.
Mikä syyte?
Minä näin kysymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli omat odotukset on monien tuhansien eurojen kuukausiansiot, tyylikästä matkustelua jne. somen luomia virheellisiä odotuksia ja sitten todellisuus on sitä samaa arkea kuin omilla vanhemmilla olikin, niin vetäähän se mieltä matalalle.
Voi kun olisi edes sitä samaa arkea kuin vanhemmilla. Nuoret eivät pääse enää kaupan kassallekaan töihin vaikka puhuisivat miten monta kieltä. Harvalle on opetettu kädentaitoja ja muita hiljaista mielihyvää tuottavaa tekemistä. Sekä lapset että aikuiset turrutetaan ruutujen dopamiinilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinusta nainen vaan nopeasti ulos koulusta ja sitten kotiin vangiksi väsäämään lapsia. Ei kiitos. Tuo jos mikä veisi minut masennukseen. Olen tosin jo 40v. eli en enää nuori ja onneksi sain valita itse mitä elämällä teen.
No tuolla asenteella ei ihminen voi kuin masentua ennen pitkää. Olet tyyppiesimerkki vääristyneistä kuvitelmista elämän suhteen. Ei ollut isoäidin aikaan masennusta niin kuin nyt. Mieti sitä.
Kyllä mun isoäitini oli aivan selkeästi masentunut, äitini myös.
Eri.
Vierailija kirjoitti:
Elokapina, Silakat, metoo joka asiasta, woketus, Palestiina free -liike samalla kun muslimit terrorisoivat Euroopassa, feminismi ilman päämäärää, n-kpl erilaisia sukupuolia.
Ei ihme, että tyttöjen päät ovat sekaisin ja sitä lääkitään. Nuoret eivät kykene suodattamaan asioita, vaan yritetään ymmärtää ja kannattaa asioita, mitkä eivät vain toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sitten syynä miehet, jos kerran vain naisia masentaa.
Kyllä.
Miehethän tekevät 80 % rikoksista, eli oirehtivat vakavasti, mutteivät hae hoitoa.
Rikoksia tekee hyvin pieni joukko miehiä.
Nuorisorikollisuuskyselyn mukaan 20-30 % nuorista pojista on jo tehnyt rikoksen oman ilmoituksensa mukaan, joten miten niin pieni joukko? Toki tuomiolle näistä harva on joutunut.
Nuorista alle 30-vuotiaista miehistä rikoksesta epäiltynä on 32 nuorta miestä tuhatta nuorta miestä kohden.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat niitä "suvaitsevaisia" naisia, älkää ottako noita elämäänne.
Juu, konsunaiset on parempia, kun ne suorittavat mielenterveysperformanssia, hymyilevät käskettäessä ja sanovat olevansa onnellisia aina, kun vihainen ja kontrolloiva aviomies on samassa huoneessa. Kyselyissäkin feikkaavat mielialansa, jos siellä vihjataan, että matala mieliala on mielenterveysongelma. Syövät nappinsa salaa, että miehille ei tule pahamieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli omat odotukset on monien tuhansien eurojen kuukausiansiot, tyylikästä matkustelua jne. somen luomia virheellisiä odotuksia ja sitten todellisuus on sitä samaa arkea kuin omilla vanhemmilla olikin, niin vetäähän se mieltä matalalle.
Voi kun olisi edes sitä samaa arkea kuin vanhemmilla. Nuoret eivät pääse enää kaupan kassallekaan töihin vaikka puhuisivat miten monta kieltä. Harvalle on opetettu kädentaitoja ja muita hiljaista mielihyvää tuottavaa tekemistä. Sekä lapset että aikuiset turrutetaan ruutujen dopamiinilla.
E7hån niillä kädentaidoilla itseään elätä joten missä hyöty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentuvat kun ovat eksyksissä. Yhäri'perheessä' kasvaneita.
Ja miksi ovat kasvaneet yhäriperheessä? Onko se lasten syy? Missä heidän isänsä ovat?
Tai äitinsä. Suomessa on eniten yh-miehiä koko maailman mittapuussa ja kaikki ei ole leskiä vaan koska äidin mt tai päihde ongelmat ovat olleet liian vaikeita . Sekin varmasti kertoo jotain.
Raudan ja koliinin puute, kun ollaan muodikkaasti vegaaneja, samalla myös mielihyvän puute.
Sen päälle kaikki tunne- ja sukupuolihumppa, jota on alettu jo tarhasta asti syöttämään, joka on käytännössä jatkuva epävarmuus omasta kehosta tai omasta identiteetistä. Jos päivittäin joutuu miettimään eri tasoilla mihin kuuluu ja peilaamaan koko ajan miltä tuntuu, niin eiköhän jo vähemmästäkin ala ahdistamaan. Samalla sosiaalinen joukkopaine pakottaa esimerkiksi ruokavalintoihin ja siitä koetaan harmitusta ja toisaalta salaa kiellettyjen asioiden syömisestä syyllisyyttä. Samaan aikaan myös ajattelua ja mielipiteitä pyritään rajoittamaan voimakkaasti ja sisäisen ja ulkoisen käytöksen välillä saattaa olla syvää ristiriitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sitten syynä miehet, jos kerran vain naisia masentaa.
Kyllä.
Miehethän tekevät 80 % rikoksista, eli oirehtivat vakavasti, mutteivät hae hoitoa.
Rikoksia tekee hyvin pieni joukko miehiä.
Nuorisorikollisuuskyselyn mukaan 20-30 % nuorista pojista on jo tehnyt rikoksen oman ilmoituksensa mukaan, joten miten niin pieni joukko? Toki tuomiolle näistä harva on joutunut.
Nuorista alle 30-vuotiaista miehistä rikoksesta epäiltynä on 32 nuorta miestä tuhatta nuorta miestä kohden.
Niin, miksi poliisi on noi tehoton, kun tosiaan jo nuorista pojista 20-30 % kertoo jo tehneensä rikoksen? Vain marginaalinen osuus rikoksen tehneistä joutuu vastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vangiksi kommentti kiteyttää hyvin suomi maisen ajattelua.
Vähättelyä ja haukkumista tämäkin ketju täynnä, vielä aikuisten ihmisten toimesta. Miksiköhän nuoret masentuu kun tätä lyttäystä niiden toimesta, joiden pitäisi tukea ja kannustaa?
Nuorilla on aikamoinen taistelu ihan itsellään siinä iässä kun aletaan kasvamaan lapsesta aikuiseksi, ei ne tarviis aikuisilta tällaista kun joutuvat tuolla jo toimimaan maailmassa, mistä meillä vanhemmilla ei ole tajuakaan.
Onkos kukaan kuunnellut heitä itseään, mikä ongelmana ja vaikeaa?
Pettyneitä nuoriin miehiin.