Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko eron tässä tilanteessa?

Vierailija
02.08.2026 |

Mies on valehdellut kahdesta parisuhteen kannalta merkityksellisestä asiasta. Molempiin liittyy nainen. Minä en tiedä, mitä noissa tilanteissa on todellisuudessa tapahtunut. Olen kysynyt muilta osallisilta ja heidän versionsa tukee miehen kertomaa. Olen aika varma, että mitään intiimiä ei ole ollut ja ilman tilanteissa valehtelua en edes epäilisi mitään. Eri naiset ja aivan erilaiset tilanteet. Silti koen ihan jäätävää loukkaantumisen ja petetyksi tulemisen tunnetta. Tuntuu, että parisuhteelta meni pohja. Mistä enää tiedän mikä on totta ja mikä ei? Yhteinen ystävämme, joka oli osallisena toisessa tilanteessa on aidosti hämmentynyt miehen tilanteeseen liittyvästä valheesta. 

Ero tuntuu ihan kamalalta ajatukselta. Menetän siinä kyllä myös ystävän. Me tehdään paljon asioita yhdessä ja viihdytään toistemme seurassa. Seksiä on ja se toimii. Kannattaako erota? Mutta miten saa luottamuksen takaisin? Mitä teen? Ahdistaa!!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Aloittaja, mihin katosit? Et ole kommentoinut ketjuusi lainkaan, kertaakaan.

Vierailija
22/22 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Aloittaja, mihin katosit? Et ole kommentoinut ketjuusi lainkaan, kertaakaan.

Vastaukset eivät tainneet sairaalloisen mustasukkaista miellyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi