Miehenä huomaan, että palstan naisilla on huono käsitys minusta ihmisenä
Kommentit (34)
Jos sinusta tuntuu siltä, olet luultavasti myös oikeassa. Useinhan sitä saa mitä itse tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jollain anonyymillä nettipalstalla olisi jokin yhteinen käsitys juuri sinusta?
Tietyistä aloittajista ja aloituksista tulee ihan välittömästi tietty käsitys kun näppikseltään mitä tahansa suoltavat.
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki ap, millaisilla tekemilläsi aloituksilla ja millaisella niiden aikaansaamalla keskustelulla olet tullut siihen tulokseen ettei sinua kunnioiteta ja/tai arvosteta täällä?
Esimerkiksi, jos kommentoin asiallisesti johonkin aloitukseen, niin minua saatetaan haukkua raiskaajaksi, murhaajaksi ym. hirveillä tavoilla. ap
Sinulla on huono käsitys itsestäsi kun me naiset ollaan aina oikeassa
Eli myönnät olevas syypää näihin useihin trolliketjuihin? No en ihmettele ettei tipu arvostusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki ap, millaisilla tekemilläsi aloituksilla ja millaisella niiden aikaansaamalla keskustelulla olet tullut siihen tulokseen ettei sinua kunnioiteta ja/tai arvosteta täällä?
Esimerkiksi, jos kommentoin asiallisesti johonkin aloitukseen, niin minua saatetaan haukkua raiskaajaksi, murhaajaksi ym. hirveillä tavoilla. ap
Ole hyvä ja laita muutama esimerkki omasta mielestäsi asiallisesta kommentoinnistasi, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Olet joko kommentoinut niin, että sinusta on muodostunut tuollainen kuva tai valehtelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Olet joko kommentoinut niin, että sinusta on muodostunut tuollainen kuva tai valehtelet.
"En usko. Olet joko kommentoinut niin, että sinusta on muodostunut tuollainen kuva tai valehtelet."
Tämä kommentti ei ollut sen kysymyksen esittäjän.
- kysymyksen esittäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jollain anonyymillä nettipalstalla olisi jokin yhteinen käsitys juuri sinusta?
Sen itsekin haluaisin tietää. Minulle on täällä mm. sanottu, että olen raiskaaja ja solvattu mitä hirveämmillä tavoilla. Siitä olenkin saanut käsityksen, että minua ei arvosteta. ap
Täällä on välillä sekopäinen meininki. Minuakin on syytetty mitä oudoimmista asioista, kun on täysin erehdytty henkilöstä, taikka ymmärretty minut pahasti väärin. Osa porukkaa on todella riidanhaluisia. Kannattaa sivuuttaa tällaiset henkilöt täysin, eikä jäädä turhasta riitelemään. Oman mielenrauhan säilyttämiseksi ei kannata lähteä siihen mukaan, taikka pahoittaa mieltään liiaksi. Kannattaa ennemmin keskittyä mukaviin ja asiallisiin kanssakirkoittajiin.
Huomaan, että minua ei uskota. Nyt kuitenkin arvostuksen puutteen syy selvitetään. Olen päättänyt nyt kertakaikkiaan nostaa kissan pöydälle, eikä sitä oteta pöydältä pois, ennenkuin syy on selvinnyt. Olen kyllästynyt siihen, että ilman syytä haukutaan lihavaksi papparaiseksi ja rikolliseksi. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen itsekin haluaisin tietää. Minulle on täällä mm. sanottu, että olen raiskaaja ja solvattu mitä hirveämmillä tavoilla. Siitä olenkin saanut käsityksen, että minua ei arvosteta. ap
Täällä on välillä sekopäinen meininki. Minuakin on syytetty mitä oudoimmista asioista, kun on täysin erehdytty henkilöstä, taikka ymmärretty minut pahasti väärin. Osa porukkaa on todella riidanhaluisia. Kannattaa sivuuttaa tällaiset henkilöt täysin, eikä jäädä turhasta riitelemään. Oman mielenrauhan säilyttämiseksi ei kannata lähteä siihen mukaan, taikka pahoittaa mieltään liiaksi. Kannattaa ennemmin keskittyä mukaviin ja asiallisiin kanssakirkoittajiin.
Kiitos järkevästä viestistäsi. ap
Vierailija kirjoitti:
No oliko tämä viesti jotenkin arvostusta ja kunnioitusta ansiatseva. Ei ollut. Vaan paskaa, alan tuhlausta ja egoilua. Mene pois.
Täällä haisee misandria eli miesviha. Ettei vaan olisi feministejä paikalla.
Kulttuurisota on tuonnut tullessaan misandrian. Käy sääliksi niitä jotka uskovat kaikkea sitä.
Vierailija kirjoitti:
Huomaan, että minua ei uskota. Nyt kuitenkin arvostuksen puutteen syy selvitetään. Olen päättänyt nyt kertakaikkiaan nostaa kissan pöydälle, eikä sitä oteta pöydältä pois, ennenkuin syy on selvinnyt. Olen kyllästynyt siihen, että ilman syytä haukutaan lihavaksi papparaiseksi ja rikolliseksi. ap
Millaisia aloituksia itse teet, millaisia kommentteja esität toisten aloituksiin?