Arvostatko 55+ miehen korkealle joka kertoo avoimesti ettei etsi nuorta vaan kaltaisesi varttuneempi 40+ kelpaa
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
En nyt sanoisi että 40+ nainen on vielä varttuneempi. Sen ikäisellähän voi olla vielä pienet lapset. Hänen äitinsä on varttuneempi.
Minkä ikäisenä on sinusta varttuneempi?
Ime paskaa. Miksi mua kiinnostaisi "kelvata" jollekin papparaiselle mikä ei kiinnosta mua pätkääkään, kun nuorempiakin on tarjolla?
N44
+55 ukoille on sopivimpia 50+ naiset, 40+ ovat liian nuoria ja päätyvät aika nopeasti omaishoitajiksi. En suosittele.
En. Mitä muita typeryyksiä haudot, ap?
En arvosta, sillä iällä ei ole merkitystä. Kaikella muulla on. Typerää laukoa suusta tuollaista, kun se rakkaus voi iskeä oli nainen 30v tai 50v.
Vierailija kirjoitti:
+55 ukoille on sopivimpia 50+ naiset, 40+ ovat liian nuoria ja päätyvät aika nopeasti omaishoitajiksi. En suosittele.
En ole valmis vielä omaishoitajaksi
N52
Vierailija kirjoitti:
En arvosta, sillä iällä ei ole merkitystä. Kaikella muulla on. Typerää laukoa suusta tuollaista, kun se rakkaus voi iskeä oli nainen 30v tai 50v.
Nainen voi minun puolestani olla vaikka parikymppinen, ikä on vain numeroita
M59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M59
Iällä ei ole merkitystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M59
Tämähän se olisi
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset arvostaa rehellistä miestä
Rehellinen, nuorekas ja vireä pitää olla
Mulle ihan sama. Rehti mies, juuh. Näitä palstoja ku lukee alkaa mietityttää että minkälaisia miehiä siellä ruudun toisella puolen oikein on.
Miksei eti oman ikäistä naista?
Eivätkö huoli vai mikä on? Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ap etsi ikäistäsi 55+ naista?
Minkään ikäinen. Korostan MINKÄÄN ikäinen mies ei halua 40+ naista. Eiks 55+ ole jo haudassa?
Ihan kuten se 55++++ vuotias mieskin. Se vaan kuolee tilastollisesti 5-6 vuotta aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Uusi palstahullu. Yrittää aivopestä nuorempia naisia huolimaan +55 papparaisen. Ei onnistu.
Ei ole uus kun sama täällä vuosikausia ellei kymmeniä vuosia jankuttanut trolli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ap etsi ikäistäsi 55+ naista?
Niin mä olen myös 55 vuotias ja voisin aivan hyvin ajatella saman ikäistä naista. Tässä iässä voi sanoa suunnilleen saman ikäistä. Ei se ole niin vakavaa jos on vajaa viiskymmppinen tai jotain muuta puolen vuosisadan hujakoilla. Ihan tahallaan tuo vajaa kun onhan se niin hauskaa.
55-vuotiaalle miehelle sopiva puoliso löytyy ikäluokasta 70+.
Soppiiko näin eläkeläästen ketjussa kyssyy jotta mikä rahkuli taekka vatkuli eläkelääsukonrahjukselle??
Vierailija kirjoitti:
Soppiiko näin eläkeläästen ketjussa kyssyy jotta mikä rahkuli taekka vatkuli eläkelääsukonrahjukselle??
Paskanmarjavatkuli 👴🏻👊🏻
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti, poistoon
Sinäkö sen päätät?
Varttunut nainen voi olla jopa parempikin!