Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunpa ei enää ensi vuonna tarvitsisi elää

Vierailija
02.08.2026 |

Olisi ihanaa 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä kaikkia, elämänilon ja tarkoituksen kadottaneita. Harmittaa teidän puolesta. Jokainen päivä tarjoaa jotain, minkä vuoksi elää, se on vaan löydettävä. Olen itse ollut tuossa samassa tilanteessa. Yrittäkää löytää merkityksellisiä asioita elämäänne vaikka väkisin.

Vierailija
2/6 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä kaikkia, elämänilon ja tarkoituksen kadottaneita. Harmittaa teidän puolesta. Jokainen päivä tarjoaa jotain, minkä vuoksi elää, se on vaan löydettävä. Olen itse ollut tuossa samassa tilanteessa. Yrittäkää löytää merkityksellisiä asioita elämäänne vaikka väkisin.

Olen yrittänyt.  Vuosikymmeniä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kuolema on pakollinen,  eläminen ei. Eli voivottelu sikseen ja toimintaa, jos tosiaan kuolla haluat.

Vierailija
4/6 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on auttanut valokuvaus ja muut mielekkäät harrastukset, usko ja seurakuntaelämä, sekä myös henkisen kasvun kurssit.

Vierailija
5/6 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu enää kun on monisairas ja työtön. On krooniset kivut.

Vierailija
6/6 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on auttanut valokuvaus ja muut mielekkäät harrastukset, usko ja seurakuntaelämä, sekä myös henkisen kasvun kurssit.

Mua ei tuollaiset auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän