Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen saa satoja matcheja Tinderissä?

Vierailija
02.08.2026 |

Mä sain vaan kaksi ja näistäkään ei kumpikaan juttele mun kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nainen, jolla ihoa paljastavia seksikkäitä kuvia. Tai sitten komea mies, sellainen mallityyppi. 

Nämä saavat helposti yli 100 matchia. Eli useimmat Tinderissä olevat ovat hyvin pinnallisia. 

Olen 46 v. nainen ja 100 matchia tulee parissa tunnissa jos tinderiin menee. Luulen, että se on kaikilla naisilla  näin. Siellä on niin vähän naisia.

Mä olen nainen enkä oikeasti saisi mitenkään sataa matchia parissa tunnissa. Eihän tuo ole millään edes mahdollista.

Ap

Rintavako reilusti näkyviin ilman liivejä ja vedät jokaisen miehen oikealle niin tulee kyllä.

Vierailija
22/24 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri saa mutta treffeillä  nämä miehet sitten arvostelevat ja haukkuvat hänen ulkonäköään. "Liian blondit hiukset"  jne. Liian sitä ja tätä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytäänkö nyt tykkäyksiä vai oikeasti matcheja. Kun eikös siinä ole rajoitus, kuinka monesta itse voi tykätä vuorokaudessa, jos on ilmaisversio. Että menee hetki että saa tykättyä sadasta ja onko ne tykännyt susta. 

Tykkäyksiä saa kun on nainen, ei tarvitse edes kuvia tai tekstiä. Joku aika sitten kokeilin, kun halusin nähdä mitä on tarjolla. Mutta en vaan jaksanut vielä nähdä vaivaa ottaa itsestä kuvia jne. Pelkillä maisemakuvilla tuli ne 99+ tykkäystä päivässä täyteen. Toisaalta tuo oli hyvä testi nähdä ketkä miehet tykkää kaikista ja voi sitten välttää ne. Kun monen kohdalla luki se kultatykkäys, veikkaan että heillä on se Tinder gold käytössä. Ja olivat tykännyt minusta. Tai no, siitä maisemasta ja "Pirkosta" Voi olla että en näe vaivaa tehdä oikeaa profiilia. 

Vierailija
24/24 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee mätsit ja tykkäykset ihmisillä sekaisin. Kyllähän naiset saavat paljon tykkäyksiä, se on selvä, mutta se, että saa sata mätsiä tarkoittaa mulle sitä, että ihmisellä ei ole mitään kriteeriä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän