Minkälainen ihminen saa satoja matcheja Tinderissä?
Mä sain vaan kaksi ja näistäkään ei kumpikaan juttele mun kanssa.
Kommentit (24)
Kaveri saa mutta treffeillä nämä miehet sitten arvostelevat ja haukkuvat hänen ulkonäköään. "Liian blondit hiukset" jne. Liian sitä ja tätä.
Kysytäänkö nyt tykkäyksiä vai oikeasti matcheja. Kun eikös siinä ole rajoitus, kuinka monesta itse voi tykätä vuorokaudessa, jos on ilmaisversio. Että menee hetki että saa tykättyä sadasta ja onko ne tykännyt susta.
Tykkäyksiä saa kun on nainen, ei tarvitse edes kuvia tai tekstiä. Joku aika sitten kokeilin, kun halusin nähdä mitä on tarjolla. Mutta en vaan jaksanut vielä nähdä vaivaa ottaa itsestä kuvia jne. Pelkillä maisemakuvilla tuli ne 99+ tykkäystä päivässä täyteen. Toisaalta tuo oli hyvä testi nähdä ketkä miehet tykkää kaikista ja voi sitten välttää ne. Kun monen kohdalla luki se kultatykkäys, veikkaan että heillä on se Tinder gold käytössä. Ja olivat tykännyt minusta. Tai no, siitä maisemasta ja "Pirkosta" Voi olla että en näe vaivaa tehdä oikeaa profiilia.
Nyt menee mätsit ja tykkäykset ihmisillä sekaisin. Kyllähän naiset saavat paljon tykkäyksiä, se on selvä, mutta se, että saa sata mätsiä tarkoittaa mulle sitä, että ihmisellä ei ole mitään kriteeriä.
Rintavako reilusti näkyviin ilman liivejä ja vedät jokaisen miehen oikealle niin tulee kyllä.