Ethän lisää ketsuppia mihinkään.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä suosittelet ranskalaisten kanssa?
Majoneesia. Aiolia.
Vain jos kokki on ne tuotteeseen suunnitellut. Itse ei lisäillä mitään.
Teen parempaa ruokaa kuin useimmat kokit, joten ihan itse tiedän mitä milloinkin tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Heinz tarkoittaa ketsuppia kulinaristissä piireissä ja meira ja felix on taas jotain absurdia
Ei todellakaan tarkoita. Samaa markettikuraa kuin muutkin muovipurkeissa myytävät teolliset ketsupit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään. Eikä kukaan voi minua estää lisäämättä.
Vulgaari
Ei tuo sinullakaan juntilla mennyt niin kuin olisi pitänyt. Tarkistapa ensin tuon sanan kirjoitusmuoto ennen kuin ketään nimittelet.
Älä ole vulgaari. Ettei tarvitse taas hävetä.
Mihinkäs sinulta urbaaniksi itseään kuvittelevalta juntilta unohtui tuohon sanaan kuuluvat skandit?
Minäpä olen barbaari! 🧔 Laitan ketsuppia makaroonilaatikkoon!
Mitäs siihen sanotte?💪😲
Vierailija kirjoitti:
Lisään x-tra halpisketsuppiini vähän tabascoa, mustapippuria ja valkosipulijauhetta. Hömps, hömps! Sitten lisään tuunattua ketsuppiani miltei kaikkiin ruokiini. Nam!
Kuulostaa hyvältä. Kiitos vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Minäpä olen barbaari! 🧔 Laitan ketsuppia makaroonilaatikkoon!
Mitäs siihen sanotte?💪😲
Olet vulgaari.
Käytän ketsuppia vain kuparipannujen puhdistukseen
Miksi ketsuppia sitten on kaupassa, jos sitä ei saa käyttää mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketsuppia sitten on kaupassa, jos sitä ei saa käyttää mihinkään?
Onhan siellä pekoniakin mutta ei sitäkään tarvitse ostaa.
Tein just tavallisia korvapuusteja kanelilla yms. ja voi että on hyvää kun turauttaa siihen päälle ketsuppia syödessä.
Tää on taas tätä, kun määrätään, miten elät, mitä syöt tai lisäät. Höpö-höpöä.
Kai käytätte sokeritonta ketsuppia?
Kyllä 200g makaronilaatikkoannokseen kuuluu oleellisesti ketsuppi.
Vierailija kirjoitti:
Kai käytätte sokeritonta ketsuppia?
Hirvittävää lisäainesontaa normiketsuppiin verrattuna. Sinikorkkista Felixiä pystyy käyttämään vain ruoanlaittoon, ei ruoan lisäkkeeksi.
Ketsuppi on huippukokkien salainen ase esim kastikkeiden viimeistelyssä, jos hienosäätöä tarvitaan. Makeus, suolaisuus ja hapokkuus täydellisessä balanssissa. Usein pitsakin kaipaa noita.
Vierailija kirjoitti:
Ketsuppi on huippukokkien salainen ase esim kastikkeiden viimeistelyssä, jos hienosäätöä tarvitaan. Makeus, suolaisuus ja hapokkuus täydellisessä balanssissa. Usein pitsakin kaipaa noita.
Voi on salainen See. Ei ketsuppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi on salainen See. Ei ketsuppi.
Ase
Just söin makaronilaatikkoa johon töräytin reilusti ketsuppia. Mitäpä siihen sanot?
Totta, siinä on glykopeeniä, joka on ihan hyväksi elimistölle.