Ärsyttävimpiä kaikista ovat syysihmiset ja iltavirkut
Syksy on vuodenajoista apaattisin ja vähiten elämäntäyteinen, tylsä. Iltavirkut valittavat olevansa sorrettuja uhreja vaikka ei kukaan yksittäinen ihminen voi vaatia koko yhteiskuntaa mukautumaan oikkuihinsa - jos aikataulumme olisi myöhäisempi he haluaisivat edelleen maata myöhempään.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Illan virkku, aamun torkku
😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen molempia. Menetän varmaan yöuneni kun sulle tuli paha mieli. Voimia!
En minä henkilökohtaisesti loukkaantunut mutta säälin sinua -ap
Ei. Sinunlaisen sääliä ei kukaan tarvitse...menee roskakoriin. 😝
Voi ei, kyllä nyt mieleni pahoitin😪, .....eiku🖕
Vierailija kirjoitti:
Iltavirkkuus on luokiteltu yhä sairaudeksi (uni-valverytmin häiriö). Vaikka tästä on jo vaikka kuinka paljon tutkimustietoa, että se ei ole mikään sairaus vaan evoluution tulosta...
Samoin lievät autismin kirjon ominaisuudet on luokiteltu sairaudeksi. Minusta tämä on vähän sama kuin luokittelisi homouden sairaudeksi. Aiemmin niin tehtiin, mutta sitten tajuttiin, että se onkin vain ominaisuus, ei vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei iltavirkut ole ongelma, kun tehdään eri ihmisille sopivat ajat. Aamuvirkut pakottavat muut epluonnolliseen rytmiinsä. Muut ahdistuvat, stressaavat, lähes kuolevat.
"Aamuvirkut pakottavat..." mikä oli todistettavana, uhriutuminen
Tuskin näitä 3-15 ja 8-16 -työpäiviä ovat iltavirkut keksineet, joten todennäköisimmin syypäitä ovat aamuvirkut, joille nuo sopivat.
Missä tehdään 3-15 työpäiviä?
Hups, tuli kirjoitusvirhe. Piti olla 7-15.
Itse haluat maata jo aikaisin, kun me muut vielä jatketaan hommia.
No voi kuule kun sun mielipiteesi ei vaikuta toisten tuntemuksiin, ihan niinkuin ei sinunkaan muitten. Sille ei vaan voi mitään, että mistä kukakin pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vastaavasti aamuvirkut näyttävät meistä iltavirkuista laiskoilta, kun nukkuvat ison osan tuotteliaasta ajasta.
Itse olen kevätihminen ja yövirkku.
Vierailija kirjoitti:
Olen molempia. Menetän varmaan yöuneni kun sulle tuli paha mieli. Voimia!
Sama. Ja iloinen siitä. Syksy edustaa minulle aina uuden alkua. Tunnelmalliset illat ja ruskan loisto. 🍁 🍂
Minä nousen syksyisin tuhkasta kun feeniks lintu. Odotan pitkää syksyä, mutta mennään tämä kesä nyt ensin kumminkin. Mulla alkoi kesäloma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei iltavirkut ole ongelma, kun tehdään eri ihmisille sopivat ajat. Aamuvirkut pakottavat muut epluonnolliseen rytmiinsä. Muut ahdistuvat, stressaavat, lähes kuolevat.
"Aamuvirkut pakottavat..." mikä oli todistettavana, uhriutuminen
Asia selvä, eli iltavirkut voivat mennä kouluun ja töihin kunhan heräävät, ja se on aamuvirkuille ihan ok.
Näin on. Kaiken pitää aina tapahtua itselle oikealla tavalla. Itse yöihminen ja kesä parasta aikaa.