Onko kukaan koskaan tavannut ketään kaupan sinkkukorin avulla?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin joskus. Kukaan ei kiinnittänyt mitään huomiota mutta tunsin vaikuttavani epätoivoiselta. Jäi yhteen kertaan.
-M
Hyvä vain. Me sinkkunaiset kaivataan hyvällä itsetunnolla varustettuja miehiä.
Ei ole tasa-arvoista käyttää sinkkukoria, kaikilla pitää olla samanlaiset korit. Minne siis hävisi tasa-arvo?
Kerran näin semmosen eräällä muijalla. Oli nokkalävistys ja vihreä tukka xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin joskus. Kukaan ei kiinnittänyt mitään huomiota mutta tunsin vaikuttavani epätoivoiselta. Jäi yhteen kertaan.
-M
Jän niksiä vai? Se että kori on vaaleanpunainen onkin testi?
Kauppias tietää ettei kiltti mies uskalla ottaa vaaleanpunaista koria ettei luulla homppeliksi.
Olen käyttänyt sinkkukoria 2 kertaa. Ekalla kerralla kauppa oli täynnä eläkeläisiä kuten yleensä. Kukaan ei reagoinut
Sitten toisella kerralla oli lauantai-ilta. Kauppa oli lähes tyhjä. Yksi nuori nainen, minua yli 20 vuotta nuorempi hymyili mulle .
Katsoin häntä pitkään silmiin, mutta hän käänsi päänsä pois ja jatkoi matkaansa .
Kassatytölle sanoin että oli aivan paska kori kun ei löytynyt naista. Hän totesi, että ehkä vielä joskus käy parempi tuuri. Kysyin onko hän sinkku, mutta sanoi olevansa varattu.
26-vuotias naispuolinen kaveri oli sellaisen eräässä kaupassa ottanut. Yli 50-vuotias äijä oli tullut että no niin, lähdetään kahville. Kaveri sanonut että kiitos mutta ei. Äijä oli alkanut kitisemään että miksi sitten kantelet koria kun ei treffit kelpaa. Eihän se nyt automaattisesti tarkoita että pakko lähteä treffeille kenen tahansa kanssa :D
Eikö täällä pyörinyt aloitus, jossa väitettiin, miten sinkkukori kerää peräänsä laumoittain epätoivottavia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M
Itsetunto on nykyään niin hyvä etten tarvi naista mihinkään. Tulijoita olisi.
Vierailija kirjoitti:
Lataan lähestyjää nyrkillä jos tulee lähelle. Mitäs yrittää raish gah tata.
Helpommalla pääset ottamalla muun värisen kuin vaaleanpunaisen korin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä pyörinyt aloitus, jossa väitettiin, miten sinkkukori kerää peräänsä laumoittain epätoivottavia miehiä.
Näin tapahtuu kaikkialla missä seuranhaku on mahdollista. Sellasta se nyt vaan vissiin on.
Pitää olla aika epätoivoinen jos seuraa hakee ruokakaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Aika epätoivoinen saa olla jos käyttää jotain appia siihen. Jos en tapaa normaali elämässä niin sitten en tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika epätoivoinen saa olla jos käyttää jotain appia siihen. Jos en tapaa normaali elämässä niin sitten en tapaa.
Apit ovat sitä varten että siellä lähestymiseen saa kätevästi suostumuksen kun molemmat swaippaavat toisensa oikealle. Arkielämässä suostumuksen kysyminen ei ole luontevaa. Lähestyminen ilman suostumusta on ahdistelua ja/tai häirintää.
Uskon enemmän siihen että kirjastossa käy flaksi. Tosin olen odottanut sitä jo yli 40 vuotta.
Erittäin huono idea. En ottaisi omaan kauppaani, jos olisin kauppias.
Hauska idea, vaikka epäilenpä että kukaan lähestyisi minua (M40). Kerran koitin huvikseni siitä huolimatta, ei tullut muuta huomiota kuin noin 10 v minua nuorempi jannu, joka katsoi pitkään ja epäillen. Ja ei, en usko että olisi sateenkaaritreffeille pyytänyt.
Otan tuollaisen aina. Tulee kivasti tilaa ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Paljon fiksumpaa minusta livenä hakea seuraa kun sovellusten kautta.
Lataan lähestyjää nyrkillä jos tulee lähelle. Mitäs yrittää raish gah tata.