Onko kukaan koskaan tavannut ketään kaupan sinkkukorin avulla?
Kommentit (86)
Ei täällä kaupoissa sellaisia ole edes näkynyt, enkä muutenkaan sellaista edes tarvitse.
Epätoivo paistaa naisesta niin kauas. :D Niin säälittävää ja miehet karttaa, minkä voi kyllä hyvin ymmärtää.
Sinkkuelämää viettävä Kerttu Rissanen kokeili kaupan sinkkukoria – näin siinä kävi
Otin kerran sellaisen korin ja kaikki katsoivat oudosti. Jotkut kiirehtivät pois kulman taakse huomattuaan korin.
Vuosikausia meille on opetettu, että se on metoo jos vierasta naista lähestyy kaupassa. Naiset pitää jättää rauhaan.
Miksi ne korit on vaaleanpunaisia??
Voisin hyvin kulkea sellaisen kanssa jos niitä olisi. N25
Ei ole sinkkukoreja tässä kaupungissa.
Eikä wolttikuskeja.
Onneksi.
Missä semmottii sinkkukoreja on täällä nääsvillessä?
Kokeilin joskus. Kukaan ei kiinnittänyt mitään huomiota mutta tunsin vaikuttavani epätoivoiselta. Jäi yhteen kertaan.
-M
Vierailija kirjoitti:
Otin kerran sellaisen korin ja kaikki katsoivat oudosti. Jotkut kiirehtivät pois kulman taakse huomattuaan korin.
Ei niitä koreja ole rumille tarkoitettu, tyhmä!
Mä oon, mutta en tajunnut korin sinkkuutta. Valitsin ihanan pinkin korin. Kävi pari tapausta morjenstaa ja olihan se outoa, että ykskaks mua tervehtii tuntemattomat kaupassa. 🤭
En ottanut standilta tms vaan kaupan puolella huomasin, että kori ois hyvä kun tarjouksiakin oli.. joten nappasin hyllynpääty kasasta.
Kassan jälkeen yksi moikkaaja kysy, että uskaltaisinko lähtee terassille.
Tehtiin treffit parin tunnin päähän. Vein ne kamat kotiin ja vähän retusoin.
Hauska iltahan siitä tuli. Ei enempiä, mutta prosessissa.
N28
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin joskus. Kukaan ei kiinnittänyt mitään huomiota mutta tunsin vaikuttavani epätoivoiselta. Jäi yhteen kertaan.
-M
Joo, siellä korin pohjassa lukee "looseri" kun vilkaisin, eli on kauppiaalla hieman huumorintajuakin.
Ehkä toimivampi olisi joku sinkkupöytä ravintolassa? Ideani saa käyttää, ellei ole jo. Itse en ravintolaa perusta kun on töitä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Edustaa nuorta ujoa lempeä? 🤔 Myöhemmin voi käyttää sitten tumman punasta, kun lempi roihuaa täysillä. Sinistä jos ei tärpännyt vaan on kylmää. 😂
Turun Kupittaan Citymarketissa ainakin on. Kerran olen nähnyt sellaisen miehellä jolla oli sormus sormessa. Varmaan vahingossa ottanut. Kassalla niitä joskus näkee koripinossa.
Olen itse sinkku mutta en oikein etsi tällä hetkellä ketään niin turhaan sellaista kantelisin. Enkä tiedä uskaltaako ihmiset mennä juttelemaan vaikka olisikin se kori käytössä. Värin puolesta voisin käyttää ilman mitään parinhaku taka-ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edustaa nuorta ujoa lempeä? 🤔 Myöhemmin voi käyttää sitten tumman punasta, kun lempi roihuaa täysillä. Sinistä jos ei tärpännyt vaan on kylmää. 😂
Luulin että ne korit on poikkeaville tarkoitettu ettei tarvitse kaupan vessasta etsiä sitä seuraa...
Vierailija kirjoitti:
Ovat vain ujoja.
En ikinä kehtaisi käyttää.