Vaihtaisitteko antamani palautteen tällaiselle huutismyyjälle? OV
Huusin n. kuukausi sitten yhdet korvikset. Maksoin ne viiden arkipäivän sisällä ja sain ne tämän kuun alussa.
Korvisten tapit olivat vääntyneet ja korvikset olivat käyttökelvottomat. Syy oli myyjän, koska korvikset oli laitettu väärin kuoreen ja suojana oli pelkkä pahvinpala. Laitoin myyjälle neutraalin palautteen.
Kaksi viikkoa sitten tuli myyjältä viesti, missä vinkuu kun en ole ottanut häneen yhteyttä asian tiimoilta ja hän maksaa rahat takaisin, JOS muutan sitten antamaani palautetta.
En ollut tuolloin netin ääressä viikkoon ja myyjältä oli tullut viime viikolla toinen viesti, missä vaatii mua muuttamaan palautetta. Lähetin korvikset takaisin viime perjantaina.
Kävin eilen katsomassa myyjän palautteet ja mun antaman palautteen alla luki:
Korvikset palautuivat VIIMEINKIN. Jos palaute ei pian muutu, mun täytyy vaihtaa ostajalle antamani palaute negaksi HIDASTELUN takia.
Siis mitä vittua, minkä helvetin hidastelun. Myyjä sai rahansa viidessä päivässä (joista kaksi oli la-su). Eli mistäköhän mä sen negan ansaitsisin? En mistään. Myyjän oma moka, mitäs pakkasi korvikset huonosti.
Tekisi mieli vaihtaa antamani palaute negaksi ja mielestäni myyjä en ansaitse positiivista palautetta, vaikka palauttikin rahani. Mutta sitten taas, en haluaisi itse ottaa turhaa negaa.
Kommentit (3)
SINULTAHAN tässä on jotain pois jos joltain. SINÄ sait virheellisen tuotteen, SINÄ jouduit pettymään, SINÄ joudut ravaamaan postissa toopen takia.
Ei tosiaan ansaitse positiivista´. Pitäisin neutraalina, koska kuitenkin palautti rahat. On niitäkin, jotka pitävät rahat ja vetoavat siihen kuuluisaan " postin mokaan" . Jos antaa sinulle kostonegan, niin eipä muuta kuin palaute ylläpidolle ja säilytä ne viestit.
NEGATIIVINEN kyseiselle myyjälle. Ei ole sinun vikasi tosiaankaan jos tuote on huonosti pakattu - menee rikki. Vaikka kuinka saisit rahasi takaisin ei se riitä mielestäni positiiviseen, neutraali menee vielä mutta negaa saattaisin itse laittaa..
Kostopalautteesta voi EDELLEEN tehdä ilmoituksen ylläpidolle.
Eikä kannata ruveta rähisemään muuten jää omakin huono palaute näkyviin..