Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juristi Kristiina Heimonen on valittanut Flow Festivaaleista Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen

Vierailija
01.08.2026 |

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000012174430.html

"Espoolainen juristi Kristiina Heimonen on valittanut Weekend-festivaalin melusta Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen."

Eikös tuollaisessa valituksessa täyty jo lievän pahoinpitelyn tuntomerkistö. On nimittäin tuomioistuimessa naurulihakset kovilla.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun desibelit ylittää selkeästi sovitun eikä kaupunki tee mitään, niin oikeinhan tuossa on toimittu. Helsingin asiaanpuuttumattomuuden vuoksi asunto on terveydelle vaarallinen. Tekisin ihan saman, jos asuisin tuolla.

Helsingin? Ettekö te saatanan tunari persut lue ollenkaan juttuja joita kommentoitte? No kokeminen on tärkeintä.

Festari on Espoossa, muttu kuuluu Helsinkiin asti.

Niin? Ja miksi Helsingin pitäisi puuttua asiaan? Oletko juonut aivosi pilalle?

Helsinki omistaa Vermon. Kukahan ne aivonsa on juonut?

Helsingin kaupunki: Omistaa Vermon maat ja on esittänyt alueelle myös kantakaupunkimaista uutta asuinaluetta, mikä on herättänyt vastustusta raviväen keskuudessa. 

Vierailija
42/51 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ilmanvaihto pitää meljein 40 desibelin hurinaa. Ymmärrän hyvin jos tuollaiseen meteliin väsyy. Mäkin olen väsynyt ja muutan tästä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ilmanvaihto pitää meljein 40 desibelin hurinaa. Ymmärrän hyvin jos tuollaiseen meteliin väsyy. Mäkin olen väsynyt ja muutan tästä pois.

Vaimo nalkuttaa välillä 80 desibelillä. Silloin lähden baariin.

Vierailija
44/51 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo nalkuttaa välillä 80 desibelillä. Silloin lähden baariin.

Olisit ottanut vaimoksesi jonkun muun kuin juristin.

Vierailija
45/51 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol. Woke väki juhlii, niin silloin ei paljo ihmisten kärsimykset tai ilmasto kiinnosta.

LoL kun persu ei edes lue juttua, mutta pitää silti päästä persuileen.

Persu-persu-persu.Aihe kun aihe niin muuta ajatusta ei päässä ole.

Vierailija
46/51 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣 Naurattaa tämä persujen pätemisen tarve, ei yhtään faktaa kohdillaan, mutta pakko mölistä jotain. 🤣🤣🤣🤣

No kohta sullakin alkaa taas koulu.Hymiöistä päätellen olet vielä teini-iässä.

Vierailija
47/51 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 euron lipuista tässä vois valittaa ihmisoikeusperusteella. Kenellä on vara mennä tonne?? Lasten päiväkin on su jolloin ulkopaikkakuntalaisen tulis olla jo kotikaupungissa kun työ - ja koulupäivä on ma. Ei mistään saa edes lastenvahtia jos lasten tulee poistua alueelta 18 aikaan ja kinkerit jatkuu 22.

Vierailija
48/51 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol. Woke väki juhlii, niin silloin ei paljo ihmisten kärsimykset tai ilmasto kiinnosta.

LoL kun persu ei edes lue juttua, mutta pitää silti päästä persuileen.

Pistetetään sitten ensi kesänä natsimusafestarit smaan paikkaan ja vähättele sitten myös heidänkin aiheuttamaa melua.

Vierailija
49/51 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuuntelen sitä festaria tässä 2,5 km päässä. Kyllä se vähän liian kauas kantaa. Tässä on asutustakin välissä.

Niin minäkin asun, mutta kyllä mä sen kaksi päivää vuodessa kestän sen metelin ja kun laitan ikkunan kiinni, niin tuskin edes kuulee sitä hm musiikkia.

Vierailija
50/51 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti oikeustieteelliseen pääsee opiskelemaan ilman mitään älyä.

Mieskiintiöt niin silloin juristi alkaa keskittymään oikeisiin ongelmiin.

Vierailija
51/51 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Desibelit juristin kotona oli alle puhee ja ulkona puheen verran. 

Eli sama kuin tässäitsemurhayksiössä mun jääkaappi. Rikkailla on rikkaiden ongelmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi