Juristi Kristiina Heimonen on valittanut Flow Festivaaleista Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen
https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000012174430.html
"Espoolainen juristi Kristiina Heimonen on valittanut Weekend-festivaalin melusta Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen."
Eikös tuollaisessa valituksessa täyty jo lievän pahoinpitelyn tuntomerkistö. On nimittäin tuomioistuimessa naurulihakset kovilla.
Kommentit (44)
EIT:lta tulee 216-sivuinen päätöslauselma, jonka loppukaneettina todetaan Kristiinalle: Muuta maalle!-ja liitteenä Kihniön kunnan myytävät omakotitalot.
Lol. Woke väki juhlii, niin silloin ei paljo ihmisten kärsimykset tai ilmasto kiinnosta.
Voitais porukalla ostaa Kristiinalle euron mökki vaikka Tuupovaarasta.
Vierailija kirjoitti:
Voitais porukalla ostaa Kristiinalle euron mökki vaikka Tuupovaarasta.
Ja sellaisesta paikasta missä netti ei toimi. Kristiina ei sitten voisi kuin kirjeitse rasittaa oikeuslaitosta.
Vierailija kirjoitti:
Lol. Woke väki juhlii, niin silloin ei paljo ihmisten kärsimykset tai ilmasto kiinnosta.
LoL kun persu ei edes lue juttua, mutta pitää silti päästä persuileen.
Hän on sitten käynyt jo läpi suomalaiset valituskanavat. Ja Hän ei voi valittaa sinne festivaalista , vaan virkamiehistä.
Toivottasti tämä sairas Woke riehuminen ja ihmisten kiusaaminen loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vahingollinen viherpaskominen on syystä lakkautettava.
Vaikuttaa siltä että oikikseen tulisi asettaa nmieskiintiöt.
Kun desibelit ylittää selkeästi sovitun eikä kaupunki tee mitään, niin oikeinhan tuossa on toimittu. Helsingin asiaanpuuttumattomuuden vuoksi asunto on terveydelle vaarallinen. Tekisin ihan saman, jos asuisin tuolla.
Mua vit..ttaaa, että vermosta ollaan tekemässä avolava-konserttiareena. Saatana siinä on isot asuinalueet ympärillä. Weekendit on paskamaiset ja jatkoa seuraa. Hullut päättäjät!
Vierailija kirjoitti:
Mua vit..ttaaa, että vermosta ollaan tekemässä avolava-konserttiareena. Saatana siinä on isot asuinalueet ympärillä. Weekendit on paskamaiset ja jatkoa seuraa. Hullut päättäjät!
Minä olisin onnellinen jos omistaisin omakotitalon vierestä. Kiinteistön arvo nousee ja konserttien aikaan voi antaa kämpän vuokralle 5000 €/viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Miten woke liittyy elektroniseen musiikkiin?
Festivaaleja tuodaan keskelle asutusta. Turussa ja Tampereella keskelle kaupunkia häiritsemään ja estämään asukkaiden asumista ja liikkumista. Toisaalta Ruisrock järjestetään luonnonsuojelualueella eläinten pesintäaikaan. Yksityiset festivaalijärjestäjät keräävät rahat ja kuntalaiset saavat kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vahingollinen viherpaskominen on syystä lakkautettava.
Miten Weekend-festivaali on viherpaskomista? Et taida olla oikein olla kartalla yhtään mistään? Kannattaisiko kommentoida vain asioita joista ymmärtää jotain,.. tosi sinun tapauksessa keskustelu rajautuisi lähinnä masturbointiin ja alkoholin liikakulutukseen.
No, onhan se totta, että ei oo kovin kiva, jos itse asuu festaripaikan vieressä. Helppohan se on täällä suoltaa tekstiä omasta rauhallisesta asunnosta.
Minä kuuntelen sitä festaria tässä 2,5 km päässä. Kyllä se vähän liian kauas kantaa. Tässä on asutustakin välissä.
Ei hyvää päivää mitä dillejä maa päällään kantaa