Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tällainen käytös miehillä tavallista vai johtuuko tämä vain minusta?

Vierailija
01.08.2026 |

Minulla ei ole kovin laaja mieshistoria, otantani kattaa neljä miestä parinkymmenen vuoden ajalta. Ja kun joku kysyy, niin olen mielestäni kivannäköinen ja naisellinen, normaalipainoinen, pidän huolta hygieniastani.

Ensimmäinen nuoruuden poikaystävä ei ollut äärimmäisen kiinnostunut seksistä kanssani, kertoi olevansa bi, kun olimme aloittaneet seurustelun. Poikaystävä ei tullut yhdynnässä, vetosi siihen, että oli saanut kovan potkun jalkoväliin vuosia sitten. Epäilen, että poikaystäväni oli homo, mutta ei kyennyt myöntämään asiaa edes itselleen. Poikaystävää ei tippaakaan kiinnostanut mielihyväni sängyssä.

Toinen poikaystävä, sittemmin aviomieheni, halusi seksiä ja piti sitä parisuhteessa tärkeänä. Seksiä oli viikoittain. Aviomiestäni kiinnosti jonkin verran mielihyväni sängyssä. Aviomies petti minua hyvin rumasti ja pettämisen vuoksi erosimme.

Eron jälkeen tapasin kolmannen miehen. Tämä mies oli minua huomattavasti vanhempi, +45 v. Tämä mies ei kyennyt yhdyntään. Vetosi siihen, että kumit tuntuvat ikäviltä. Epäilin, että ongelmana oli kumien liian pieni koko. Hankin hänelle alan liikkeestä isoja kumeja, mutta mies ei suostunut edes kokeilemaan. Tapailimme lähes puoli vuotta ilman seksiä, koska mies ei siihen kumin kanssa kyennyt. Mies oli kiinnostunut tuottamaan minulle muuta mielihyvää, mutta täysi seksittömyys oli minulle kynnyskysymys.

Neljäs mieheni on nykyiseni, tavatessamme hän oli kolmekymppinen. Miehelläni on alusta asti ollut matalahko libido. Edes seurustelun alussa ei halunnut seksiä usein. Ei yhtään tykkää, jos vaikka silitän häntä takapuolesta. Seksiä on harvoin, viimeisen vuoden aikana seksiä on ollut kahdesti. Aiemmin seksiä oli sentään ehkä kerran kuussa. Mies ei ole kiinnostunut huomioimaan minua seksuaalisesti, seksi loppuu siihen, kun mies tulee ja minä jään hoitelemaan itseni loppuun. Miehellä on matala testosteroni, mikä varmasti on osittain ylipainon syytä. Mies ei kuitenkaan suostu laihduttamaan.

Onko minulle osunut kohdalle jotenkin poikkeuksellisen haluttomia miehiä vai onko tämä ihan normaalia? Tulee naisena surkea olo, kun en ole ollut haluttava omien kumppanieni silmissä. En nyt kaipaa mitään kanijyystöä, mutta olisi kiva saada minut huomioivaa seksiä edes joskus ja jouluna.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät koskaan harrastaisi seksiä ilman nautintoa/orgasmia. Naistenkaan ei pitäisi. 

Miettikää jos miehet jäisivät aina ilman orkkua, seksi olisi miehillä viimeisenä mielessä, koska seksi olisi heistä ihan turhaa touhua.

Vierailija
122/130 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät koskaan harrastaisi seksiä ilman nautintoa/orgasmia. Naistenkaan ei pitäisi. 

Miettikää jos miehet jäisivät aina ilman orkkua, seksi olisi miehillä viimeisenä mielessä, koska seksi olisi heistä ihan turhaa touhua.

Keskustelun perusteella aika montaa miestä ei kiinnosta se, saako oma tyttöystävä/vaimo. Seksi loppuu miehen osalta siihen, kun mies on saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä halut hävisi. Hommasin makuuhuoneeseen kolmanneksi 17 vuotiaan tiukan mimmin. ai että miehen halut yllättäen parani.

Vierailija
124/130 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä halut hävisi. Hommasin makuuhuoneeseen kolmanneksi 17 vuotiaan tiukan mimmin. ai että miehen halut yllättäen parani.

Unesi kuulostavat kuin joltain ö-luokan miestenlehdeltä vuodelta 1987.

Vierailija
125/130 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun perusteella aika montaa miestä ei kiinnosta se, saako oma tyttöystävä/vaimo. Seksi loppuu miehen osalta siihen, kun mies on saanut.

Naisten tulisi jättää tällaiset miehet asap eikä valita näin itsekeskeisiä urpoja. Miksi tyytyä noin pskaan mieheen? 

Vierailija
126/130 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske miehesi laihduttaa tai etsit seksin muualta. Erotakin voi.

Vierailija
127/130 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä todella omituisilta miehiltä. Itselläni kaikki poikaystävät olleet erittäin innokkaita ja seksuaalisesti aktiivisia. Tosin, tuolloin olleet nuoria, noin 18-30v eli testot tapissaan. Nykyinen mieheni on 36-vuotias, itse olen 41v. Ollaan oltu vuosikymmen yhdessä ja seksiä edelleen useamman kerran viikossa. Toki mun miehet on aina olleet kovakuntoisia ja itsekin treenannut koko aikuisiän kuntosalia. Sekin ylläpitää seksihaluja, jos ei ihan ylikuntoon itseään rääkkää.

En suostuisi seksittömään suhteeseen. Ja se tulee tuosta vaan huononemaan. Kohta huomaat, että seksiä ei ole ollut kahteen vuoteen ja sit sitä ei ole enää koskaan.

Vierailija
128/130 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, ketkä sanotte, että miksi et vain jätä halutonta miestä. Haluttoman vaimon kommentti: Avioliitossa on kyse paljon muustakin kuin seksistä. Monet asiat voivat olla hyvin, vaikka olisi haluttomuutta. Tuntuisi myös typerältä pelkän seksin takia ottaa ero. Avoin suhde ei omille arvoilleni sovi. Eikä se ratkaise sitä ongelmaa, että haluan seksiä oman mieheni kanssa, en jonkun randomin.

Vierailija
129/130 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ylipäätään kiinnostaisi: miten saa miehen opettelemaan uusia kikkoja makuuhuoneessa? Miehellä ei ole mitään mielenkiintoa, seksi on käytännössä pelkkää yhdyntää ja loppuu miehen laukeamiseen. Kaipaisin kiireetöntä koskettelua ja pitkään suutelua, mikä on miehestä aivan turhaa.

Ongelmasi ei ole seksi, vaan se, ettei mies välitä sinusta, ei rakasta sinua eikä kunnioita sinua. Eikö nyt ole ihan ihmissuhteiden perusmatematiikkaa, että kun toisesta välittää, haluaa hänelle hyvää, haluaa, että kumppani on onnellinen, että kumppani on tyytyväinen yhdessäoloon, ja vielä lisäksi rakastava ihminen haluaa ihan luonnostaan tuottaa hyvää mieltä, miellyttää toista, osoittaa rakkauttaan teoillaan?

Miten näitä viestejä on päivästä päivään, jolloin ihmiset tyytyvät suhteeseen ilman rakkautta!?

En itse olisi päivääkään miehen kanssa, jonka mielestä kiintymyksen, hellyyden osoittaminen on turhaa. En ole maksullinen nainen, vaan rakastettu ja jos mies ei rakasta, etsin sellaisen, joka rakastaa ja haluaa suudella kanssani. 

Vierailija
130/130 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun perusteella oletettavasti suomalaiset naiset, jotka ovat muka niin emansipoituneita, voimaantuneita, vahvoja ja itsenäisiä, tyytyvät huonoon seksiin tai oikeastaan siihen, että he tulevat hyväksikäytetyiksi, koska sitähän se on, kun vastavuoroisessa yhteisessä seksuaalisessa tilanteessa mies ottaa oman nautintonsa naisen kehosta ja jättää naisen kuin nallin kalliolle. Mies masturboi naisen kehoon. 

Ei ole yhtään ihme, että naiset ovat niin vihaisia. 

Naisliike näkyy astuneen askeleen taaksepäin, kun naiset eivät sano, toimi ja pidä kiinni siitä mikä on ok ja mikä ei. 

Jokinkainen massapsykoosiläheisriippuvuusilmiö meneillään? Nimittäin vaihtamalla tilanne paranee, vaihtaminen auttaa. Puhun kokemuksesta.