valehtelin vaimolle, että en ole käynyt lukiota, vaikka se jäi kesken
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Nyt kerrot totuuden ja ilmoitat itsesi iltalukioon. Suoritat ne puuttuvat kurssit ja saat edes lukion päästötodistuksen.
En uskalla
Vierailija kirjoitti:
Nyt kerrot totuuden ja ilmoitat itsesi iltalukioon. Suoritat ne puuttuvat kurssit ja saat edes lukion päästötodistuksen.
Jatkan vielä. Näin teki mun poika, ei tullut ylioppilasta, mutta pääsi amk hon lukion päästötodistuksella. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla
Uskallat. Lähetä vaikka whatsapp viesti ja kerro, että tämä vale syö sua hengiltä ja sun on pakko tunnustaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon siis vuosia valehdellut
Ap
No sitä suuremmalla syyllä nyt kerrot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla
Uskallat. Lähetä vaikka whatsapp viesti ja kerro, että tämä vale syö sua hengiltä ja sun on pakko tunnustaa.
Et ymmärrä en voi enää kertoa
En uskalla sanoa mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon siis vuosia valehdellut
Ap
No sitä suuremmalla syyllä nyt kerrot.
En. Ajattelee, että valahtelen muustakin
No sitten tää asia syö sua maailman tappiin asti.
Voi olla, että tulee ero jos kerron
Eli en siis voi
Ap
Vierailija kirjoitti:
No sitten tää asia syö sua maailman tappiin asti.
En vaan voi. Lapsillekin täytyy sitten valehdella kai.
Vierailija kirjoitti:
Pöh mikään ero tollasesta tuu.
Olen valehdellut, sehän on se pointti
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap oot sä 12v?
En
Vierailija kirjoitti:
Eli en siis voi
Ap
Onko parempi, että hän saa kuulla asiasta sattumalta tai vahingossa jonkun muun kertomana?
Vierailija kirjoitti:
Ap oot sä 12v?
Vaimo voi jättää jos käy ilmi, että valehtelen. Siitä toisen naisen abortista se ei ikinä voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli en siis voi
Ap
Onko parempi, että hän saa kuulla asiasta sattumalta tai vahingossa jonkun muun kertomana?
Oon hylännyt kaikki sen ajan ystävät
En ymmärrä ap. Jos kerrot että pääsit joskus lukioon, mutta keskeytit kuulostaa paremmalta kun että olet vaan peruskoulun käynyt juntti.
Ratkaisu:
Käyt ne puuttuvat kurssit iltalukiossa vaimolta salaa. Etkä puhu asiasta yhtään mitään. Olet siis käynyt lukion.