valehtelin vaimolle, että en ole käynyt lukiota, vaikka se jäi kesken
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu:
Käyt ne puuttuvat kurssit iltalukiossa vaimolta salaa. Etkä puhu asiasta yhtään mitään. Olet siis käynyt lukion.
Täh, olen väittänyt että en.
Jos hän eroa itse? Keksin jonkun syyn
mä aina valehtelen, että olen käynyt lukion vaikka se jäi kesken. eihän sitä kukaan saa tietää
Normaaliälyinen selviää lukiosta ja kirjoituksista kyllä. Jos ei parhain arvosanoin, jotenkin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Normaaliälyinen selviää lukiosta ja kirjoituksista kyllä. Jos ei parhain arvosanoin, jotenkin kuitenkin.
Aha
Ap
Et siis ole valehdellut. Et ole käynyt lukiota, jos se kesken jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kerrot totuuden ja ilmoitat itsesi iltalukioon. Suoritat ne puuttuvat kurssit ja saat edes lukion päästötodistuksen.
En uskalla
eikun sinne vaan!
Siskonmies ei käynyt lukiota. Hankki keskiasteen koulutuksen, haki ja pääsi yliopistoon ja suoritti tutkinnon. FM. Nyt on jo kolmisen kymmentä vuotta tehnyt alansa hommia, tietotekniikkapuolella. Kohta eläkeiässä.
Ei se lukio mikään välttämättömyys ollut, ainakaan hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Et siis ole valehdellut. Et ole käynyt lukiota, jos se kesken jäi.
Olen kyllä valehdellut
No onko tuossa nyt niin isoa valhetta, kun totta on kuitenkin se, ettei ole lukiota käynyt loppuun?
Kauanko kävit lukiota, miten se sujui ja miksi jätit kesken?
Ja mitä tarkemmin ottaen olet sitten vaimolle asiasta / omasta koulunkäynnistäsi ja ammattivalinnoistasi yms. sitten sanonut? Mikä on se varsinainen valhe siis?
No nyt lähtee vähä liikaa rönsyilemään.