Mikä on juotavin halpakahvi?
Normaalisti juodaan vaaleaa juhlamokkaa tai kultakatriinaa. En halua maksaa kahvista kymppiä ja viimeisen paketin pohja pilkottaa. Mitä haen tilalle, alle 5€ ja kuitenkin juotavan makuista?
Kommentit (59)
Tässä vertailuita asiasta.
https://kotiliesi.fi/ruoka/paras-halpa-kahvi/
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000010900993.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä aina huudetaan Lidlin Emiliaa, omaa käytännön kokemusta ei ole koska en asioi Lidlissä.
Kuka huutaa ja miten?
Sinä se tässä "korotat ääntäsi" vaikkei ole edes kokemusta.
Korotan? Kunhan totean vain että täällä varsin useassa halpaa ruokaa koskevassa ketjussa ja edullista ruokaa kyselevälle ehdotetaan sitä Emiliaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä aina huudetaan Lidlin Emiliaa, omaa käytännön kokemusta ei ole koska en asioi Lidlissä.
Kuka huutaa ja miten?
Korotan? Kunhan totean vain että täällä varsin useassa halpaa ruokaa koskevassa ketjussa ja edullista ruokaa kyselevälle ehdotetaan sitä Emiliaa.
Siihen pitää tottua.
Juhla mokka on pahaa, siitä tulee vatsa kipeäksi monella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka huutaa ja miten?
Siihen pitää tottua.
Onneksi minun ei tarvitse. Ostan ruokakaupassa sitä mikä itselleni parhaiten maistuu, hinnalla ei ole merkitystä kunhan laatu miellyttää itseäni.
Vierailija kirjoitti:
K-Menu mun mielestä.
Olen tottunut jo Lidl:n halpakahveihin enkä tykännyt K halpakahvista.
Näitä halpistuotteita suomalaiset ylistävät – kohuttu kahvi niittää kehuja: ”Hakkaa Juhla Mokan mennen tullen”
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000011704863.html
Afrika 100% arabica vai mikä se nimi olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka huutaa ja miten?
Intenso kahvia ostin viimeksi Lidlistä, sekin oli alle 1,50, en ole vielä maistanut sitä.
Olen ostanut jo pidempään Africa kahvia 450g 4,29€( hinta Prismasta). Paahtoaste 1.
En tiedä muuta hyvää kahvia, mutta olen jättänyt kauppaan kitkerät kahvit. Suosittelen muutenkin pienempien tuottajien aromikkaita kahveja kuin liian teollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vasta viime viikolla ostin Prismasta Kulta Katriinaa neljä pakettia 4.90€ /paketti varalta vaikka Juhla Mokkaa vielä hyllyssä 8 pakettia.
Mutta parasta olla hamstraamatta mitään tarjouksista niin saa valittaa hinnasta.
Luuletko että kaikissa paikoissa on samaan aikaan tarjoukset? Täällä ei ole ollut tyyliin äitienpäivän jälkeen mitään tarjousta.
Kultakatriina on usein tarjouksessa. Viimeksi ostin sitä Lidlistä.
3 murukahvi mitä venäläiset varastaa eniten . Ja maitojauhetta .
Me vähän ajatellaan kenelle raha menee .
Xtra kahvi 1,28 eur paketti Prisma, paras niistä halvoista mitä oon maistanut, Lidlissä me ei käydä.
Ilmaista se on kun seuraat venäläistä varasta ikeaan , kioskille, avustusruokajakeluun.
Riippuu kenen tuttava on kassalla tai sukulainen , niille ilmaista , maksamatta ohi .
Kahvi on nautintoaine. Osta nautittavaa kahvia eikä halvinta kurapaskaa.