Eikö rintaliivit ole epämukavat?
Luulisi että olisi mukavampaa antaa rintojen liikkua vapaasti vai onko kyseessä se, että pelätään että nännit näkyvät paidan läpi?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ilman liivejä pitäisi kävellä kuten Willendorfin venus, kädet tukena koko ajan.
No tämä. Pitää olla täysin rinnaton lauta, jotta kestää kävellä ilman. Hölkkäämisestä tai juoksemisesta puhumattakaan.
Minulla on pienet rinnat ja käytän liivejä aina. Olisi alaston olo ilman. Ei puhettakaan että ottaisin liivit pois kun tulen kotiin.
Mulla on rinnat leikattu pienemmiksi vuosia sitten mutta silti rintoja alkaa kolottaa jos en pidä liivejä.
Rintaliivit on epämukavat. Ja aina tarvii olla vähän topatut liivit kesälläkin, ettei nännit näy läpi. Kotona en koskaan käytä liivejä. Vaikka sitä on kyllä paljon paremman näköinen, jos on liivit päällä. Ja monet liivit on todella kauniita. Sen takia harmittaa, ettei niitä voi käyttää.
Ei ole olemassa sellaisia rintaliivejä, jotka olisivat oikeasti mukavat päällä. Vaikka olisi miten ammattilaisen kanssa valitut, oikean malliset ja -kokoiset, niin aina ne tuntuu jostain. Joku liivimyyjä ihan pokalla naamalla sanoi, että oikeanlaisia liivejä ei tunne päällä. Just.
Käytän kevyen tuen pehmeitä liivejä, joissa ei ole kaaritukia eikä muitakaan ylimääräisiä härpäkkeitä. Kotona en käytä koskaan. Saatan käydä lähikaupassa ilman liivejä talvella, kun on paksu takki ja paksu paita päällä. Silloin laitan napakan topin alle. Kesällä en näin tee, koska ihmiset tuijottaa, jos rinnat vähänkään liikkuvat paidan alla.
Pienetkin rinnat voivat olla kipeät ilman tukea, joten epämukavia liivejä on vain käytettävä.
Kuka muuten suunnittelee ja valmistaa rintaliivejä? Ilmeisesti joku, jolla ei ole rintoja. Miten ihmeessä ne voikin kaikki olla niin epämukavia päällä. En käyttäisi ollenkaan, jos ei olisi pakko.
Luulisi että olisi mukavampaa antaa rintojen liikkua vapaasti
Antaako miehet vapaasti hölskyä ilman alushousuja...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Pitää olla täysin rinnaton lauta, jotta kestää kävellä ilman. Hölkkäämisestä tai juoksemisesta puhumattakaan.
Minulla tosi tissit eikä tunnu missään ilman liivejä. Kävelen koiran kanssa 2-3 tuntia päivittäin.
Kaarituelliset ovat suoraan stanasta. Mulla on isot rinnat, mutta käytän silti nykyään pelkästään kaatiturttomia liivejä.
Lyhyt vastaus: ON! Kun rinnat eivät ole hölskyvät utareet, vaan pärjäävät ilman tuentaa, kaikki liivit ja tissitopit ovat vain tarpeettomia ja epämukavia.
Hyvin istuvat rintaliuvit, samoin kuin muutkin vaatteet ovat mukavat yllä. Ei ole kiva kulkea ilman vaatteita kaduilla, talvella tulee kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muuten suunnittelee ja valmistaa rintaliivejä? Ilmeisesti joku, jolla ei ole rintoja. Miten ihmeessä ne voikin kaikki olla niin epämukavia päällä. En käyttäisi ollenkaan, jos ei olisi pakko.
Osta aikuisten naisten rintaliivit missä olkaimet tuuman levyiset. Surkea näky kun aikuinen nainen rintaliiveissä missä ohuet olkaimet painautuu ihoon.