Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet jos sinua väsyttää päivällä aivan hirveästi? Päikkärit ei ole ratkaisu. Syötkö herkkuja? Suklaata? Siis mitä teet?

Vierailija
01.08.2026 |

Minä olen aloittanut kokeilun. Laitan kaakaojuoman jossa kaakaojauhetta yli 2 rkl ja sokeria 2 tl ja maitoa. Yritän tätä sen vuoksi että olen joskus kuullut että suklaa vapauttaa kehossa samoja 'aineita' kuin seksiakti. Eilen väsytti vähän vähemmän kun olin juonut ensimmäisen annoksen. Suklaata en osta sen rasvan vuoksi vaan kokeilen nyt tätä suklaajauheversiota.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tykkäsin päikkäreistä mutta uniapneakoneen saamisen jälkeen ei nukuta enää päivällä. Päivän  paras hetki meni pilalle.

Vierailija
22/25 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata syödä sokeria, siitä tulee vain pieni piikki. Selvitä mistä väsymys johtuu. Mulla se voi johtua esim ahdistuksesta, ravinnon puutteesta, nestehukasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päikkärit ei ole ratkaisu? Mä nukun joka päivä töiden jälkeen 20-30 min. Kun lopetan työt, juon mukillisen kahvia ja syön jonkun leivän tai välipalakeksin ja pistän pitkäkseni. Laitan kellon soimaan 20-30 min päästä ja äänikirjan tai spotifyin päälle nukahtamisajastuksella. Aina en nukahda, mutta ihan pelkkä lepokin virkistää. Tuon mittaisista päikkäreistä ei mene unirytmi sekaisin, vaan menen illalla ihan normaaliin aikaan sänkyyn. 

Mun luontainen rytmi on iltapainotteinen, niin olen aina arkiaamuna väsynyt, vaikka nukkuisin määrällisesti riittävästi. Pikkupäikkäreiden jälkeen lähden salille tai lenkille mieli ja kroppa virkeänä.

Vierailija
24/25 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon espresson ja saan siitä melkein välittömästi energiaa. Aina auttanut. 

Vierailija
25/25 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20minuuttia ulkoilua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme