Ihana, että on jo elokuu!
Kohta on lempivuodenaikani eli syksy.
Kommentit (78)
Tulis jo metri lunta ja - 40C pakkaset, niin näkis mitä köyhät laittaa päällensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ihanampaa on se, että jouluaattoon on vain 144 päivää!
Mulkkus on täynnä riisipuuroo
Ei vaan suklaakastiketta. Syön konvehteja ympäri vuoden ja ne muuttuvat elimistössäni suklaakastikkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa mä täytän kohta 25. Juhlistan tekemällä töitä.
Minä täytin keskiviikkona 67. Ihanaa?
Onko jo tekohampaat?
Ei, vaan omia on 12. Ylhäällä 5 ja alhaalla 7. Kohtalaisen hyvin onnistuu syöminen, kun ei syö mitään ruisleipää ja banaania kovempaa. Tärkeintä on se, että suklaa ja jäätelö sulaa vielä suussa.
Vierailija kirjoitti:
Kesä meni tai ei se kesä ollutkaan vaan välisyksy koska oli niin kylmä. Tätä vuotta ei ole paljoa jäljellä enää.
Ihme nillitystä ja faktojen vääristelyä. Ilmatieteen laitoksen mukaan heinäkuussa oli 15 hellepäivää eli enemmän kuin keskimäärin.
Elokuu kesän paras kuukausi! Ötökät vähenee mutta vielä on lämpimiä päiviä 👍
Kannattaa muistaa että viimeiset helteet on viime vuosina koettu syyskuussa.
Syksyllä lähden aina kauas pois tästä kylmästä, riistoverotetusta holhousvaltiosta etelään lämpimään, palmujen alle.
Vierailija kirjoitti:
Tulis jo metri lunta ja - 40C pakkaset, niin näkis mitä köyhät laittaa päällensä.
Kunnon talvet ovat nykyään.. no, menneen talven lumia.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vain tulisi mahdollisimman sateeton ja myrskytön syksy, että ruska kestäisi kauemmin.
Pakkasessa ruskaa ?
Nautin jokaisesta päivästä mikä vie kohti talvea. Tulis vaan samanlainen pakkastalvi kuin viime vuonnakin. Ja sitten vielä kirsikaksi kakun päälle.
BB Suomi palaa syksyllä jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Mä rakastan marraskuuta. Mitä märempää ja pimeämpää sen parempi. Saa hyvällä omallatunnolla kyhjöttää rauhassa sisällä sohvan nurkassa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa että viimeiset helteet on viime vuosina koettu syyskuussa.
Silloin niistä ei ole enää mitään iloa. Illat ovat hämäriä ja aamut viileitä.
Elokuun pimeissä illoissa voi ihailla elosalamia. Ne on komeita ja upea jyrinä. Lisäksi ihanat herneet, marjat ym. ovat aivan parhaita silloin, nam. Niitä pitääkin syödä joka päivä vaihdellen tietysti, mitä ostaa. Nautin!
Vierailija kirjoitti:
Elokuu kesän paras kuukausi! Ötökät vähenee mutta vielä on lämpimiä päiviä 👍
Jep, paarmat ja hyttyset vähenevät, hirvikärpäset tosin tulevat tilalle. Uimavedet lämpimiä ja päivät kuumia. Elokuu on kyllä vuoden parhaita kuukausia, toukokuun ohella.
Joo, on se jännää ettei mikään pysäytä maapallon pyörimisliikettä eikä kallistuskulman muuttumistakaan. Jatkuu ja jatkuu ja jatkuu - päivät ja vuodenajat seuraa toisiaan.
Elokuussa, elokuussa, vilja kypsyy, elokuussa, elokuussa, koulut alkavat, elokuussa, elokuussa, ilmat viilenevät, elokuussa, elokuussa, yöt pimenevät.
Oi elokuu!
Juu, näinköhän tulevan viikon lopulla olis poutapäiviä, kuten foreca nyt lupaa, aattelin että lähtis reissuun, mut en kyllä sateeseen kuitenkaan, olen pala sokeria.