Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään ei voita fiilistä kun olet viikonloppuna aamu 7 jo treenaamassa ja tiedät kaikkien muiden nukkuvan

Vierailija
01.08.2026 |

Joskus käytiin yölläkin junnuna. Sitä ei jaksa enää :D Priorisoikaa oikeihin asioihin elämässä. Nytkin on oikeasti olemassa ihmisiä ketkä heräävät pelkästää sen takia päivään että ne voi alkaa roiskia kakkaa tänne palstalle ja ainut suunnitelma on trollailla koko päivä netissä. Näkeehän sen täällä palstallakin. Priorisoikaa ja laittakaa itsenne etusijalle!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, se on minustakin todella hyvä tunnelma. Salilla saa olla siihen aikaan rauhassa ja aamu on kaunis polkea sinne. Hyvä sinä!

Harmi vain olen itse yleensä liian iltakukku ja töistä väsynyt. Tulee torkuttua kahdeksan korville ja liikkeelle lähtö kestää kaaauan. Ja nyt vielä harhauduin tänne katkerien ihmisten pesäkkeeseen 😬

Vierailija
22/29 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks jotenki järkevämpää olis päteä mahdollisuudella vapauteen? Mietin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitatko tätä jo treenatessa vai maltoitko kotiin saakka? 

Vierailija
24/29 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä porukalla omanarvontunto heikoissa kantimissa :D Joku iloitsee että on saanut itsensä seiskaksi salille, niin kauhea alaspolkemisen tarve herää monella. Kuinka ei ole mitään nynnyn nyy, minä sitä ja tätä nynnyy.

Mitä se on teiltä pois jos moisesta iloitsee. Onhan se hyvä fiilis ja aivan totta, että viikonlopun moni vielä nukkuu klo 7 tai ei saa itseään sinne salille ollenkaan.

Vierailija
25/29 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mummot ja papat ollaan aamuseitsemältä kaupan ovella odottamassa aukeamista. Saisivat jo viideltä aukaista kun ollaan herätty jo neljältä.

Vierailija
26/29 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuaamuna klo 7 on jo paljon ihmisiä liikkeellä. Jos lähtee esim. lenkille klo 4–5, saa ensimmäisen tunnin kulkea yksinään, mutta viimeistään kuuden aikaan alkaa näkyä porukkaa.

Klo 7 ei ole enää mikään varhainen aamu.

Yleensä palaan lenkiltäni klo 6.30–7, riippuen siitä, teenkö puolentoista vai kahden tunnin lenkin.

No, sen kun lähdet vaan neljältä-viideltä. Eihän sulla mitään muuta tekemistä sitten taidakaan olla. Tyhmissä on monenlaisia kehujia. Kyllä se siitä loppuu. En tiedä, mikä tuollaiselle lopulta riittää.

Vierailija
27/29 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein jo kuudelta lumityöt ja sitten kävin poimimassa 20 litraa eli 2 ämpärillistä mustikoita. Nyt juoksen maratonia ihan sellaisena väliaika jumppana.

Vierailija
28/29 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä porukalla omanarvontunto heikoissa kantimissa :D Joku iloitsee että on saanut itsensä seiskaksi salille, niin kauhea alaspolkemisen tarve herää monella. Kuinka ei ole mitään nynnyn nyy, minä sitä ja tätä nynnyy.

Mitä se on teiltä pois jos moisesta iloitsee. Onhan se hyvä fiilis ja aivan totta, että viikonlopun moni vielä nukkuu klo 7 tai ei saa itseään sinne salille ollenkaan.

Kivan se on jos on hyvä fiilis, mutta aloittaja itse polkee alas kaikkia muita olettaen että kukaan muu ei ole yhtä pirteä kuin hän. 

Varmaan moni on aiemminkin noussut ja touhunnut kaikenlaista, mutta juurikin normaalin itsetunnon omaavat ei koe tarvetta tulla pätemään erinomaisuudellaan. 

Jos on nokkavan ylpeä ja muita yläpuolella niin semmoinen on vaan kusipäisyyyttä. 

Vierailija
29/29 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein jo kuudelta lumityöt ja sitten kävin poimimassa 20 litraa eli 2 ämpärillistä mustikoita. Nyt juoksen maratonia ihan sellaisena väliaika jumppana.

Kevyt lepopäivä tänään? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi