Mikään ei voita fiilistä kun olet viikonloppuna aamu 7 jo treenaamassa ja tiedät kaikkien muiden nukkuvan
Joskus käytiin yölläkin junnuna. Sitä ei jaksa enää :D Priorisoikaa oikeihin asioihin elämässä. Nytkin on oikeasti olemassa ihmisiä ketkä heräävät pelkästää sen takia päivään että ne voi alkaa roiskia kakkaa tänne palstalle ja ainut suunnitelma on trollailla koko päivä netissä. Näkeehän sen täällä palstallakin. Priorisoikaa ja laittakaa itsenne etusijalle!
Kommentit (29)
Teininä jakso paremmin parin tunnin yöunillakin
Itse sitten aloitit vauvapalstalle roiskimisen jo seitsemän jälkeen lauantaiaamuna.
Viikonloppuaamuna klo 7 on jo paljon ihmisiä liikkeellä. Jos lähtee esim. lenkille klo 4–5, saa ensimmäisen tunnin kulkea yksinään, mutta viimeistään kuuden aikaan alkaa näkyä porukkaa.
Klo 7 ei ole enää mikään varhainen aamu.
Yleensä palaan lenkiltäni klo 6.30–7, riippuen siitä, teenkö puolentoista vai kahden tunnin lenkin.
Kaikki eivät nuku silloin. Osa on töissä, osa ajamassa autoa, osa tekemässä aamupalaa. Jotkut saunovat, jotkut valmistautuvat häihin, jotkut leikkaukseen tai synnytykseen. Osa tankkaa autoa, osa opiskelee. Osa treenaa kuten sinäkin.
Minä priorisoin ja ehdin lukea hyvän sivumäärän kesken olevaa kirjaa ennen kuin puhuin kenenkään kanssa.
Aijjaa.
Mä olin viideltä aamulla jo tehnyt kolmen tunnin lenkin, kahden tunnin salitreenin ja kerännyt 30 ämpäriä mustikkaa.
Nyt palkkarii ja uusiks 💪
Mä priorisoin unen ja nautin viimeisistä lomapäivistä, arkena saa kyllä herätä aikaisin. Klo 6.30 töihin lähtiessä ei motivoi että moni muu nukkuu vielä.
Ihan normaalia minulle. En koe siitä mitään erikoista voittajan tunnetta. Käyn vain aamutreenillä.
Meitsi nousee jo edellisenä päivänä klo 14. Saan teihin laiskureihin yli 12 tunnin etumatkan.
Mä ajan mun aamuisen pyörätreenin klo 05:30-07:30, ennen kuin muu perhe herää.
Vierailija kirjoitti:
Suositteliko psykiatrisi sitä?
Psykiatrit eivät ole normoja. Katso Roobe Bob.
Ihan helvetin turhaa pätemistä, luuletko ettei kukaan muu ole tekemässä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuaamuna klo 7 on jo paljon ihmisiä liikkeellä. Jos lähtee esim. lenkille klo 4–5, saa ensimmäisen tunnin kulkea yksinään, mutta viimeistään kuuden aikaan alkaa näkyä porukkaa.
Klo 7 ei ole enää mikään varhainen aamu.
Yleensä palaan lenkiltäni klo 6.30–7, riippuen siitä, teenkö puolentoista vai kahden tunnin lenkin.
Tämä. Kello seitsemän ei todellakaan ole aikaista.
Unettomuus on kamalaa ja sen puolustelu kertoo sen, että kaikki ei ole kohdallaan. Kokeile lämmintä maitoa.
Ei, me kaikki muut ei nukuta ja palstailla aamusta iltaan. Itselläsi on harhainen itsekuva, että olet jotenkin uniikki lumihiutale.
Vierailija kirjoitti:
Meitsi nousee jo edellisenä päivänä klo 14. Saan teihin laiskureihin yli 12 tunnin etumatkan.
Joo itellä sama mut jo 1330. Ehdin grindata IHA HITOKSEEN kun nämä laiskurit vaan nukkuu.
Enkä muuten tuhlaa aikaa mihinkään saliapinointiin. Se on 24/7 virtuaalikypärä päässä treidaamassa ja tuottamassa AI-pokea.
MIKÄ ON SUN TEKOSYY???
Klo 7 on tehty jo 2 tuntia töitä ja jatketaan vielä pari tuntia ainakin. Sen jälkeen sitten treeneihin.
makkis itsekö se siellä