Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet rakastavat yhä ikääntyvää vaimoaan ja toiset vaihtaa nuorempaan? Taustaa: mut jätettiin 36v ja otettiin tilalle 22v tyt-

Vierailija
31.07.2026 |

tö. Meillä on ex-miehen kanssa kaksi lasta. Tuntui pahalta vuosia. Nyt päässyt yli.

Kommentit (153)

Vierailija
21/153 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vaimo ei ole ollut ystävä ja elämänkumppani vaan näyttelyesine. Monet miehet ovat tuollaisia, luiskaan vaan sellaset.

Tässä ohikuljen ja sain jotenkin voimaa sanoistasi. Kiitos. <3

Meillä on ollut muutama vuosi vähän karikkoisempaa, mutta tuossa on kyllä pointti. Meillä rakkauden ja kiiman lisäksi on ollut ystävyys ja vahva luotto toiseen. Ei ole tarvinnut niitä miettiä koskaan.

On ollut muutoksia ulkonäössä, eikä niihin ole puututtu negalla. Vaan hyväksytty ja nautittu taas. Rakkautta vielä piisaa, vaikka tällä hetkellä se ei heilu näkyvillä. Sain taas todisteen tässä eräs päivä ja sanaton yhteys toimii. Kyllä tämä tästä.

Vierailija
22/153 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehiä kiinnostaa naisissa vain se nuoruus ja ulkonäkö vaikka itse vanhenevat 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ne "rakastaa" (pakosta) kulahtanutta vaimoaan jotka eivät onnistu löytämään sitä uutta nuorta naista. Heti kun onnistuvat, heittävät vanhan vaimon mäkeen. Kaikki ei tietenkään onnistu koskaan vaihtamaan nuorempaan koska niistä samoista nuorista naisista kilpailee kaikki miehet, nuoret JA vanhat.

Mitä ihmettä horiset???

Elän mieluummin loppuikänikin sinkkuna kuin alan pitämään kanssa ihmisiä tahdottomina ja ymmärtämättöminä vaihtoesineinä, joita kuvittelisin voivani vaihtaa yhtään mihinkään. - Sellainen joka näin ajattelee kannattaakin jättää kumppaninsa., koska hänen kumppanillaan on oikeus johonkin paljon parempaan.   

Ikisinkku mies 40 +

Vierailija
24/153 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Olen Reiska,66v. Vähän lihava, kalju. Rahaa on. Olin kaivinkoneenkuljettaja. Eläke on hyvä. Naimisissa 35v, vaimosta tuli lihava vanha eukko. Lähdin Thaimaasen lomalle, tapasin baarissa 25v kaunottaren. Rakennan talon ja elän onnellista eläkeikää kaunottareni kanssa. 

Vierailija
25/153 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilääntyvä? 36v ? Nauru, nimittäin vasta 45-50 vuotiaan ihoa aletaan sanoa ikääntyväksi. Ikääntyneet taas ovat 65 v täyttäneet.

Vierailija
26/153 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teitä koskaan rakastettu? Kun rakastaa, rakastaa sisintä, sitä että siinä on juuri hän. Kukaan muu ei ole hän, ei pelkoa vaihtamisesta eikä vuosista. 

Vierailija
27/153 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies jätä vaimoaan nuoremman takia. Itse en pysty edes kuvittelemaan jotain toista vaimoni tilalle ja minulla on kuitenkin ollut toistasataa kumppania ennen nykyistä, jonka kanssa pian 30 v täyteen.

Vierailija
28/153 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, enpä osaa sanoa. Me olemme olleet yhdessä 50 vuotta. Onnellisesti. Edelleen meillä on kivaa yhdessä, rakastamme ja olemme toistemme parhaat ystävät. Juuri tänään sain valtavan kimpun tulipunaisia ruusuja, Merkkipäivä.

29/153 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies jätä vaimoaan nuoremman takia. Itse en pysty edes kuvittelemaan jotain toista vaimoni tilalle ja minulla on kuitenkin ollut toistasataa kumppania ennen nykyistä, jonka kanssa pian 30 v täyteen.

Sanotko kumppaniksi kaikkia naisia, joita olet pannut? Jotenkin outoa. 

Vierailija
30/153 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitoudutaan tosi nuorena, perustetaan perhettä, otetaan asuntolainaa, niin jotkut ovat silloin vielä aika kesken omassa aikuistumisessaan. Seuraa puolison perässä ja ajattelee, että näin pitää tehdä kun muutkin tekevät ja täyttää muiden odotuksia kuin kuuntelisi mitä itse haluaa. Myös lapsuudenkodin opit ja vanhempien malli vaikuttavat, kunnes tajuaa ettei olekaan kuin he ja tahtoo ihan muuta kuin puoliso. 
Joku reilusti nuorempi voi olla se oikea kumppani, koska pääsee jatkamaan omaa kasvuaan siitä mihin se suunnilleen saman ikäisenä jäi.
Ei se kivaa ole jäädä jätetyksi, mutta ehkä teillä oli epäsuhta parisuhde ja mies ratkaisi sen lähtemällä pois. Toivon mukaan huolehtii teidän lapsistanne?

Vierailija
31/153 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menkin provosi läpi hyvin.

Vierailija
32/153 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, enpä osaa sanoa. Me olemme olleet yhdessä 50 vuotta. Onnellisesti. Edelleen meillä on kivaa yhdessä, rakastamme ja olemme toistemme parhaat ystävät. Juuri tänään sain valtavan kimpun tulipunaisia ruusuja, Merkkipäivä.

Heijaa housut vitivalkoiset, kerran kuussa tulipunaiset.  

Vierailija
33/153 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ikä numerona on kenenkään eron syynä. Eiköhän se asian juuri löydy käytöksestä ja ihmisen sisimmästä kuitenkin.

Sitten jos seuraava sattuu olemaan nuorempi niin se on erillinen bonus, muttei se syy.

Vierailija
34/153 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin liitostani 34v:nä ja mieheni otti 5v vanhemman vaimon.

Minä puolestani sain 5v nuoremman miehen:)

Vierailija
35/153 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pinnalliset arvot, ei aitoa rakkautta. Hyödyke, edustus esine ja jatkuu niin kauan kuin hyötyy tai kohdalle osuu parempi.

Jotkut asiat ovat näitä pareja yhdistäneet, kun ovat toisensa löytäneet.

Vierailija
36/153 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastollisesti aika harvassa on parit, joiden ikäero on yli 10 vuotta. 

Aika harva nuori naine haluaa noin vanha ukkoa itsellee.

Vierailija
37/153 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitoista 50% päätyy eroon. Näistä suurin osa päättyy pettämisen kautta, yleensä kyseessä pettäjän oma kriisi ja pakenee kasvunpaikkaa pakenemalla "toiseen elämään". Joko sitten kasvavat tuossa uudella kierroksella tai sitten luuppi jatkuu.. Älykkyys vaikuttaa siihen, että ymmärtääkö itse alkuhuuman jälkeen, mitä tapahtui ja kantaako vastuun. Osa vain ajelehtii tilanteesta toiseen kuin avuton lapsi, välttelee vastuunkantoa hautaan saakka, reppanatyypit. 

- 30v pariterapeuttina

Vierailija
38/153 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori nainen on pantavan näköinen. Eikä pelkästään näköinen.

Tuon takia ei kannata olla parisuhteessa. Voit hankkia fb.

Vierailija
39/153 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on saanut tarpeekseen jostakin mitä vaimoke tekee ja siksi vaihtaa puolisoa?Kaikki ihmiset eivät vanhetessaan kasva hyvään suuntaan, jopa vaimot.

Vierailija
40/153 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vaimon kanssa sovittu, ettei esim. seksistä tms. mukavista jutuista kieltäydytä toistuvasti ilman syytä.

Ei viitti riskeerata vaikka olis nuorta lihaa tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi