Miksi jotkut miehet rakastavat yhä ikääntyvää vaimoaan ja toiset vaihtaa nuorempaan? Taustaa: mut jätettiin 36v ja otettiin tilalle 22v tyt-
tö. Meillä on ex-miehen kanssa kaksi lasta. Tuntui pahalta vuosia. Nyt päässyt yli.
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Moni alkaa perhe-elämän vakiinnuttua tiuskimaan, huutamaan, halveksimaan miestään ja pihtaa seksiä. Sitten yllättyy kun mies löytää uuden.
Tämä on valitettavasti iso syy. Naisten on syytä katsoa tässä asiassa peiliin. Kyllä me miehet rakastetaan vanhenevaa vaimoakin, jos koemme että hänen kanssaan elämä on elämisen arvoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain ne "rakastaa" (pakosta) kulahtanutta vaimoaan jotka eivät onnistu löytämään sitä uutta nuorta naista. Heti kun onnistuvat, heittävät vanhan vaimon mäkeen. Kaikki ei tietenkään onnistu koskaan vaihtamaan nuorempaan koska niistä samoista nuorista naisista kilpailee kaikki miehet, nuoret JA vanhat.
Mutta mikä saa nuoren naisen ottamaan kulahtaneen ukon?
Niinpä!
Ehkäpä syy löytyy tällä kertaa niistä kulahtaneista naisista ja ne ukot ei olekkaan niin kulahtaneita.
Kyllä ne kaikki on. Luulin aina, että siskon mies säilyy komeena äijänä, mutta ei. Viiskymppisten jälkeen se alkoi kulahtaa ja nyt se on ihan ruotosen näköinen. Vaikka treenaa hiki hatussa joka päivä.
Minä olisin antanut ekan mieheni nuoremmalle naiselle koska vaan. Mutta kun erottiin, sain itse itselleni 10 vuotta nuoremman miehen. Liittoa on kestänyt 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain ne "rakastaa" (pakosta) kulahtanutta vaimoaan jotka eivät onnistu löytämään sitä uutta nuorta naista. Heti kun onnistuvat, heittävät vanhan vaimon mäkeen. Kaikki ei tietenkään onnistu koskaan vaihtamaan nuorempaan koska niistä samoista nuorista naisista kilpailee kaikki miehet, nuoret JA vanhat.
Mutta mikä saa nuoren naisen ottamaan kulahtaneen ukon?
Niinpä!
Ehkäpä syy löytyy tällä kertaa niistä kulahtaneista naisista ja ne ukot ei olekkaan niin kulahtaneita.
Kyllä ne kaikki on. Luulin aina, että siskon mies säilyy komeena äijänä, mutta ei. Viiskymppisten jälkeen se alkoi kulahtaa ja nyt se on ihan ruotosen näköinen. Vaikka treenaa hiki hatussa joka päivä.
Minä olisin antanut ekan mieheni nuoremmalle naiselle koska vaan. Mutta kun erottiin, sain itse itselleni 10 vuotta nuoremman miehen. Liittoa on kestänyt 40 vuotta.
Ja vieläkin varmaan helvetin nuori se mies! joku 24v eikö?
Miksi jotkut rakastavat samaa sukupuolta ja jotkut kiinnostuu lapsista.
Kyllä sulle ottaja löytyy. Joku 5 kymppinen ukko ottaa mielellään tollasen 36 v muikkelin.
M48
Ja katsokoot miehet vielä isompaan peiliin! Eivätmiehet muutu ikääntyessääs lepposimmiksi, eikä varsinkaan komeammiksi. Yleensä jut toisinpäin. Haisevat keltaset tupakkahampaat, ja roikkuva kaljamaha. Muutenkn veltto olemus ja sieltä alakerrastakin löytyy löysää....ja se ei ole naisen vika.
Ja jos vaikka toimiskin, niin miehet ne vasta pihtaakin.Onneksi itselläni on upea toyboy!!
Laihduta ja ÄLÄ nalkuta...siinä ensiapu.
Niin kauan kuin "heppi toimii", ihastuin vain n. 20-30v naisista. Kun erektiot loppui n. 41vuotiaana, aloin enemmän kiinnostua oman ikäisistä vanhemmista naisista
M46v
Vierailija kirjoitti:
Kovin on stereotyyppiset kuvat teillä miehistä. Meillä vaimo ei kestänyt lapsiperhearkea. Lähti pakoon lapsiaan ja lastenvalvojallekin sanoi että ei nyt ehdi tavata pieniä lapsiaan kun pitää lomailla. Sen sijaan seksisuhdetta mun kaa olis voinut jatkaa... kun yh-isinä en kuulemma ehtis reffata uusia naisia. Meni kyllä vaimo vaihtoon tässä kohtaan...nuori älykäs ksunis fiksu tuli tilalle. Mut pointti että ei se mun haluista uuteen vaihtaminen johtunut. Äiti ei vain enää ilmestynyt kotiin...niin mitä virkaa semmosella puolisolla oli? Mut vaihto kannatti mulle.. ja nyxsällekin kannatti koska yhäriaikojen pohjalta olen oikea kidinkone mieheksi...t
Tykköön ruoanlaitosta jne.
Sä olet vielä kakara! Kuka käyttää sanaa kaa?🤣😆
Mä vaihdoin nelikymppisenä kartanovolvon harrikkaan ja vaimon kahteen kakskymppiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut rakastavat samaa sukupuolta ja jotkut kiinnostuu lapsista.
Tuo ei ole verrannollinen tähän aiheeseen. Kysymys on siis: Miksi jotkut miehet sietävävät liittoaan/naistaan/elämäänsä siitä huolimatta että naisesta tulee vaihdevuosien takia täysin haluton, seksivihamielinen, kylmä?
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin "heppi toimii", ihastuin vain n. 20-30v naisista. Kun erektiot loppui n. 41vuotiaana, aloin enemmän kiinnostua oman ikäisistä vanhemmista naisista
M46v
Kauheaa. Laihduta.
36v ei ole "ikääntyvä".
70v ja siitä ylöspäin voisi olla "ikääntyvä"
Vierailija kirjoitti:
36v ei ole "ikääntyvä".
70v ja siitä ylöspäin voisi olla "ikääntyvä"
Nainen on ikääntyvä 36v iässä, mies 72v iässä. Naisesta tulee maho mummeli ennen 40v ikää, mies puksuttelee vielä hautansa reunallakin.
Olen pahoillani ja otan osaa että ex-miehesi osoittautui tuollaiseksi luikuriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46v
Kauheaa. Laihduta.
Tuossa iässä se loppuu yleensä. Laihduttamnen ja liikunta lisää erektiohäiriöitä. Testot tuhlaantuu liikuntaan ja keho väsyy. Elimistö priorisoi lihaksia ja palautumista enemmän kuin seksuaalitoimintoja jolloin veri ei kierrä alakertaan. Liikunta vain pahentaa oireita tuossa iässä. Toki moni hädissään liikkuu ja luulee sen auttavan asiaan.
Jos ei ole tyytyväinen suhteeseen niin miksi kukaan jäisi? Ikä tuskin oli se ainoa syy.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole tyytyväinen suhteeseen niin miksi kukaan jäisi? Ikä tuskin oli se ainoa syy.
Monet ihmiset ymmärtävät, että tyytymättömyys ei ole syy jättää, vaan kohentaa asioita.
Jotkut sitten ihan aidosti kuvittelevat, että maailmassa on tarjolla lukuisia ihmisiä, jotka sopivat heille kuin hansikas, ilman että itse täytyy tehdä mitään.
Syy voi olla nuoren naisen ulkonäössä tai jossain muussa, ei sitä ulkopuolinen pysty sanomaan. Mutta eikö tytöttely olekaan naisvihaa?
m45
🧡
Minun ainoa viestini
Vauva.fi:lla on tässä:
Hei hei heinäkuu..👋
Tervetuloa elokuu. 🙋
Rentouttavaa viikonloppua
joko digimaastoissa tai
IRL-poluilla, as you wish.. 💁
-E-