Itäkeskuksen peruskoulun rehtori Jutta-Riina Karhunen on sitä mieltä ettei hänen koulustaan tarvitse Porvooseen paeta
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän väliä sillä on? Hän kuitenkin elää sitä kouluarkea 200 päivää vuodessa niiden koululaisten kanssa.
Sitä että hänen omat penskat käy jotain Porvoon Steiner-koulua.
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/-vuorovaikutustaitoja-voi-harjoitella…
2023
Mitä ajattelet julkisuudessa tänä kesänä käydystä rasismikeskustelusta? Millaisia vaikutuksia sillä voi olla kouluissa?
– Ensinnäkin on tärkeää tunnustaa, että rasismia on. Siinä on kuunneltava rasismia kokeneita henkilöitä. Minä valkoisena ja keskiluokkaisena naisena en ole oikea henkilö arvioimaan sitä...
Vierailija kirjoitti:
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/-vuorovaikutustaitoja-voi-harjoitella…
2023
Mitä ajattelet julkisuudessa tänä kesänä käydystä rasismikeskustelusta? Millaisia vaikutuksia sillä voi olla kouluissa?
– Ensinnäkin on tärkeää tunnustaa, että rasismia on. Siinä on kuunneltava rasismia kokeneita henkilöitä. Minä valkoisena ja keskiluokkaisena naisena en ole oikea henkilö arvioimaan sitä...
Huomatkaa miten kermapersealueella Porvoon Kevätkummussa asuva keski-ikäinen tantta ei kykene kuvittelemaan että valkoinen keskiluokkainen nainen voisi kokea rasismia jossain muussa suomalaisessa ympäristössä.
Rehtori varmaan tarkoitti, että hänen koulustaan PITÄÄ paeta Porvooseen. Näinhän hän itse on toiminut.
millä perusteella koulun rehtorin/opettajan pitäisi asia samalla alueella?
Vierailija kirjoitti:
On vaan aika ihmeellistä että kukaan näistä jotka pakottaa muita mamukouluihin ei koskaan laita omia lapsiaan sellaisiin. Kukaan ikinä.
Mun lapsen luokalla yksityiskoulussa oli yhdenkin johtavan virkamiehen poika ja kuopuksen painotusluokalla keskustassa nykyisen apulaiskaupunginjohtajan tytär. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Antaisi enemmän uskottavuutta etnohelvettikoulun puolusteluun jos omat kakarat olisi siellä myös.
Nyt on niin absurdia että YLEn AamuTVsssa kaksi tanttaa nurkui puuMyllypurolaisten päästöstä siirtyä sinne ... missä toinen tantta itsekin asuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän väliä sillä on? Hän kuitenkin elää sitä kouluarkea 200 päivää vuodessa niiden koululaisten kanssa.
Sitä että hänen omat penskat käy jotain Porvoon Steiner-koulua.
Niin varmasti.
Saisko saman somaliksi tai muuksi paskakieleksi?
Ja taas alkoi palstan perinteinen työtään tekevän viranhaltijan maalitus.
Vierailija kirjoitti:
Kaamee äm-mä🤮
Joo, oikea zuu wakkiämmän prototyyppi. Tuosta jos yhtään enemmän muuttuu zuu wakiksi, niin rajan ylitettyään toiselle puolelle voisi pestautua keskitysleirin komendantiksi...
Vierailija kirjoitti:
Myyräntyötään tekevän viranhaltijan
Onhan se outoa, ettei nämä mokuttajat halua itse asua rakastamansa monikulttuurin keskellä ja lapsetkin viedään turvaan monikulttuurikouluilta. Sitten vingutaan segregaatiosta haastattelussa, mutta minun perhe on toki ihan Eri Asia.
Meidänkin koulun rehtori on sitä mieltä että ei ole mitään ongelmaa, vaikka poliisi/palokunta/ambulanssi käy koululaisten tötöilyn takia pari kertaa joka kuukausi koululla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisi enemmän uskottavuutta etnohelvettikoulun puolusteluun jos omat kakarat olisi siellä myös.
Nyt on niin absurdia että YLEn AamuTVsssa kaksi tanttaa nurkui puuMyllypurolaisten päästöstä siirtyä sinne ... missä toinen tantta itsekin asuu.
Jos tässä aletaan nimeltä maalittaa tuntematonta yksityishenkilöä, niin aletaan olla aika vaarallisilla vesillä. Samoin Suomessa ihmisellä on oikeus valita oma asuinpaikkansa. Jos ihminen on koko ikänsä asunut Porvoossa ja hänellä on siellä vaikka sukutila, täytyykö tila myydä jos haluaa tehdä opettajan töitä muualla?
Useat tuntemani opettajat haluavat työpaikan hieman kauempaa kotikulmilta. Ei kukaan hakua törmätä oppilaisiin lähikaupassa, uimahallissa, terveysaseman aulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyräntyötään tekevän viranhaltijan
Sinä teet myyräntyötä itänaapurille.