ERIKOISJOUKOT 6. KAUSI OFFICIAL
Vähän aikainen ketju, mutta onko sittenkään?
https://www.ruutu.fi/ohjelmat/erikoisjoukot?t=26003%7Ekausi-6
Viiden ekan jakson tiedot on jo ilmestynyt Ruutu.fi sivuille. Kutoskausi alkaa 3. syyskuuta, eli eihän siihen ole kuin nelisen viikkoa. Sofia Virta oli ainakin mukana ohjelmassa, joka meni pitkälle. Ja joku persu, joka tipahti heti. Muita osallistujia ei vielä tiedetä, mutta jaksojen kuvaukset:
1 - Alkushokki
Alkushokki. Kuusitoista uutta kokelasta saapuu leirille tietämättä, mitä heillä on edessään. Kokelaat joutuvat pudottautumaan selkä edellä veteen eikä loukkaantumisilta vältytä.
2 - Lähtötaso
Lähtötaso. Kokelaat ansaitsevat numeronsa fyysisessä testissä. Kuka saa kantaakseen numeron yksi loppuleirin ajaksi? Rankka tehtävä haastavassa maastossa vie voimat kaikilta.
3 - Tulikoe
Tulikoe. Ketkä hallitsevat hermonsa tähtäimen alla, vihollisen uhatessa? Ensimmäistä kertaa koskaan kokelaille luovutetaan kovia panoksia. Asekoulutuksessa ei ole varaa virheille.
4 - Ääripäät
Ääripäät. Leirin rasitus kasvaa entisestään. Kokelaat joutuvat sietämään korkeita paikkoja ja kylmyyttä. Kenen muisti ja reaktiot toimivat tiukassa paikassa kouluttajien edessä?
5 - Murtumispiste
Murtumispiste. Luvassa on ennätysmäärä luovutuksia yhden päivän aikana. Raaka treeni upottavalla suolla ei anna armoa. Yöllinen kaappaus vetää osan kokelaista täysin lukkoon
Mielenkiintoista että nyt kokelaiden numerot ilmeisesti annetaan kunnon mukaan, eli kovakuntoisin saa 1 ja surkein 16 hihamerkin. Vitosjaksossa sanotaan että "ennätysmäärä luovutuksia" joten se olis 4 luovutusta, koska neloskauden avausjaksossa luovutti kolme (Markus Pöyhönen, Archie ja Aleksi Rantamaa). Ja mitenkä he muka kovia panoksia antavat noilla töhöille misseille ja influenssereille? Vaaralliselta kuulostaa.
Hyvä ohjelma silti, vihaajat vihaa, mutta onhan tämä yksi Suomen suosituimpia ohjelmia, ei sitä muuten kuudetta kautta olisi tehty. Kohta saamme varmasti lööpit osallistujista.
Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (756)
Vierailija kirjoitti:
Erkka Mikkonen on kyllä aika kova luu, tosielämässä. Siis miettikää asua 10 vuotta Venäjällä kirjeenvaihtajana, homona, eläen periaatteessa kaksoiselämää (koska ei siellä avoimena voinut elää) ja kyselee joltain Maria Zaharovalta (Putinin propagandisti nro 1.) televisioidussa tilaisuudessa, että miksi Tsetseniassa kidutetaan homoja. Hänhän joutui siitä Zaharovan suoran uhkailun kohteeksi ja valtiolliset toimijat alkoivat mustamaalata ja painostaa häntä, syyttäen ulkomaiden agentiksi yms... hänen olisi voinut käydä oikeasti huonosti siellä. Hänen ohjelmansa ovat olleet myös hyviä ja varmasti laaja yleissivistys. Silmät on täytynyt olla selässäkin Venäjällä asuessa. En jotenkin tunnista tuota hahmota tästä ohjelmasta. Ehkä hän on vain fyysisesti niin poikki, eikä ole saanut nukuttua tuolla, jos on herkkäuninen. Hänellä on varmasti sisäistä voimaa, vaikkei ole mikään karpaasi ehkä. Juoksukunto on pakko olla hyvä jos sain numeron 3.
Kuka tää on siellä.
Erikoisjoukkoihin pitäisi ottaa vain sellaisia, joilla on armeija käyty.
Armeijassa ne olisivat oppineet mitä on kuri.
Vierailija kirjoitti:
Erkka on ehkä jotenkin väsynyt, tai poissaoleva jonkin asian takia, mikä on tapahtunut siviilielämässä just ennen ohjelmaa. Olen kuunnellut hänen ohjelmiaan aikoinaan monesti YLE:ltä, ja on vaikuttanut skarpilta. Ei yhtään niin kujalla olevalta, kuin kieltämättä välillä ohjelmassa. Erkka pystyi kuitenkin skarppaamaan ainakin jollakin lailla Ruutu+ jaksossa. Kuulustelusta selvisi ok. Hän on kuitenkin hyvässä kunnossa, suotehtävällä se näkyi, ei saanut mitään huutoa tällä kertaa. Hän on intin käynytkin, hieman yllättävästi.
Ihan outo nimi minulle. En ole koskaan kuullut kyseisen ihmisen nimeä.
Miiska ei tule menemään armeijaan
Miiska ei voi enää suorittaa varusmiespalvelusta Suomessa, vuoden liian vanha.
Erkka Mikkosen työn vaativuudesta sinänsä vaikea sanoa mitään. Kyllähän Venäjällä oli mahdollista pärjätä ennen Ukrainan sotaa (Erkkahan lopeti siellä 2022) Toki vaativia paikkojahan nuo on aina. Varmuudella todella kovissa paikoissa (toimittajista) on ollut Antti Kuronen. Ei sotaa tai kriisiä, missä mies ei olisi paikalla. Liian fiksu kuitenkin osallistuakseen Erikoisjoukkoihin.
Suoraan ei voi siviilielämästä voi päätellä, miten Erikoisjoukoissa menestyy. Moni (ex)huippu-urheilija on epäonnistunut tuolla.
Eikö enää löydy kunnon kisaajia ohjelmaan? Selvästi tehtäviä ja vaatimustasoa on helpotettu, että porukkaa voidaan pitää mukana loppuun asti. Pitäisikö ohjelman nimeä muuttaa, koska aika lässyksi on ohjelma mennyt.
Minustakin helppoa tekemistä. Ei ollut kiinnostavaa katsoa, syrjäsilmällä muun puuhailun ohessa seurasin. Toivottavasti vaatimustaso nousee että jyvät erottuu akanoista.
Vierailija kirjoitti:
All stars kausi
Joo. Sellainen jossa on kaikki ikävästi tippuneet, Rami, Harjuniemet, Pinja, Mira, Daniel....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
All stars kausi
Joo. Sellainen jossa on kaikki ikävästi tippuneet, Rami, Harjuniemet, Pinja, Mira, Daniel....
Martina...
Mitä se pillitti se mehutyttö oikein siinä kuulustelussa. Meni ohi korvien. Liittyi johonkin katkolla käymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon tuo rinkka painaa?
Parikymmentä kiloa vissiin
Mun mielestä kaikki varusteet yhteensä painaa 30 kg eli kyllä rinkka on tosi painava
Vierailija kirjoitti:
Mitä se pillitti se mehutyttö oikein siinä kuulustelussa. Meni ohi korvien. Liittyi johonkin katkolla käymiseen.
Tietääkö joku?
Vierailija kirjoitti:
Erikoisjoukkoihin pitäisi ottaa vain sellaisia, joilla on armeija käyty.
Armeijassa ne olisivat oppineet mitä on kuri.
Ja edes joku käsitys aseista.Sekä tosiaan et kun ollaan 4min kuluttua jossain, siellä ollaan.
Nyt menen asioiden edelle, mutta ai että teki hyvää kun Miiskalla tehtävä kusi ihan täydellisesti. Etukäteen kehui ei oo mitään pelkoja, fobioita.....Ylpeys käy lankeemuksen edellä.Tässä meni juuri näin.On kyllä ärsyttävä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt menen asioiden edelle, mutta ai että teki hyvää kun Miiskalla tehtävä kusi ihan täydellisesti. Etukäteen kehui ei oo mitään pelkoja, fobioita.....Ylpeys käy lankeemuksen edellä.Tässä meni juuri näin.On kyllä ärsyttävä tyyppi.
Erkalla taas meni tosi hyvin.
Jaksosta 6 & podcastistä
Minä taas tykkään tämän vuoden podcastista. Essillä ja Karolla on tapana kommentoida kanssakilpailijoita suoremmin kuin aiempien podcastien osallistujilla, mutta mielestäni hyväntahtoisesti. Erkkahan ON ollut tuolla syystä tai toisesta sekavana rassukkana vaikka varmasti onkin siviilitöissään loistanut. Nyt hänellekin onneksi tuli onnistuminen tehtävässä.
Loppujakson koukku jätettiin sellaiseen kohtaan että uskon Miiskan saavan jatkaa. Hänellä on aika huono sosiaalinen pelisilmä ja tilannetaju, möläyttelyt ja asenneongelmat ärsyttävät niin vauvapalstalaisia kuin kouluttajiakin. Kouluttajista Petäistöllä oli muuten samantyyppisiä ongelmia myös Martinan kanssa aiemmalla kaudella, ilmeisesti häntä ärsyttää kun joku muukin isottelee ja "alfailee".
Selittelijä- MARJO. "En siis jaksa noin painavaa rinkkaa, ajatelkaa kun mä olen itse vain 50 kg". Kuule Marjo, siellä on ollut muitakin yhtä kevyitä kuin sinä ja ovat silti sisukkaasti jaksaneet. Noloa selitellä ja ikään kuin kehuskella kuinka vähän itse painaa :D
Vierailija kirjoitti:
Selittelijä- MARJO. "En siis jaksa noin painavaa rinkkaa, ajatelkaa kun mä olen itse vain 50 kg". Kuule Marjo, siellä on ollut muitakin yhtä kevyitä kuin sinä ja ovat silti sisukkaasti jaksaneet. Noloa selitellä ja ikään kuin kehuskella kuinka vähän itse painaa :D
Joo, siellä oli se yhtä kevyt kamppailu-urheilijanainenkin vai oliko painija, joka jaksoi kyllä. Ehkä Marjo on laihaläski ja tämä toinen kevyt on täynnä lihasta!
Kekäläinen oli kyllä ihan ulalla joka tehtävässä, ihme, että se pysyi niinkin kauan mukana.