Ex-miesystäväni kertoo suhteestamme kavereilleen ja uusille naisystävilleen yksityisiä ja muita asioita.
M;inusta on isosti liikkeellä halventavia juttuja, kun ex-miesystäväni kertoo niitä ympäriinsä. Mitä tehdä?
N 25v
Kommentit (27)
Älä välitä. Kaikki tietävät että se joka levittää ilkeitä juttuja, on itse jonkin sortin sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Naisethan tota tekee. Parisuhteen asiat ovat julkisia.
100%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan tota tekee. Parisuhteen asiat ovat julkisia.
100%.
Aika paksua sulta, jonka ainut kokemus naisista on oma äitiliini.
Vierailija kirjoitti:
Suomen Rikoslaki (24 luku 8 ) kieltää toisen yksityiselämän tiedon, vihjauksen tai kuvan levittämisen siten, että se aiheuttaa vahinkoa, kärsimystä tai halveksuntaa.
Sinuna ottaisin yhteyttä siihen eksään ja sanoisin, että jos vielä levität juttuja, viet asian poliisille.
Eikö tuo tarkoita julkista levittämistä, ei sitä, että kertoo omalle lähipiirilleen. Kavereille ja vastaaville juoruaminen ei ole kai vielä rikos? Ellei sitten kyse jostain ihan poikkeuksellisen vahingoittavasta tiedosta tai valheesta?
En ole ikinä levittänyt mitään juttuja tai juoruja existä. Halunnut vaan nopeasti unohtaa mokomankin miehen kuvotuksen.
Minulla oli sairaalloisen mustasukkainen aviomies. Mutta sellainen ihminen että ulos päin sitä ei uskoisi, osaa olla tosi huumorintajuinen ja niin pois päin. Hän kuvitteli ihan sairaita juttuja minusta, ja levitti niitä myös kavereilleen, jo naimisissa olon aikana, mutta varsinkin jälkeen päin. Kaverit uskoi kaiken, joten niillä on tosi pimeä käsitys siitä millainen olen. Oikeasti en koskaan pettänyt enkä tehnyt mitään muutakaan epäilyttävää ikinä.