Ai kamala! Vähän laihtuneena ja täynnä itseluottamusta menin vaateostoksille :D
Sovitin sellaista suoraa tyköistuvaa neulemekkoa ja näytin ihan karseelta😂 juu ei tässä mitään mallivartaloisia olla vieläkään. Edestä ehkä hyvillä alusvaatteilla olisi jotenkuten menetellyt mutta sivuprofiili oli ihan hirveä. Mahaa on. Muutenkin kaupan sovituskoppien peileissä totuus tulee valitettavan selvästi esille, jokaikinen makkara ja monttu ja arpi näkyy.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi mä näytän ihan kamalalta tuollaisissa mekoissa kun paljon mua pyöreämmät näyttää tosi hyviltä.
Vartalonmalli ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi mä näytän ihan kamalalta tuollaisissa mekoissa kun paljon mua pyöreämmät näyttää tosi hyviltä.
Vartalonmalli ratkaisee.
Niin tekee ja vaatteen
Oisko kannattanut aloittaa vähän eri materiaalista ja eri tyylistä vaatetta. Suora neulemekko ei näytä hyvältä välttämättä hyvin hoikankaan päällä, koska se ei anna anteeksi pienintäkään muhkuraa vatsan pömpötyksestä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Oisko kannattanut aloittaa vähän eri materiaalista ja eri tyylistä vaatetta. Suora neulemekko ei näytä hyvältä välttämättä hyvin hoikankaan päällä, koska se ei anna anteeksi pienintäkään muhkuraa vatsan pömpötyksestä puhumattakaan.
No ei se nyt ainoa vaate ollut mitä sovitin😂
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ei! Ei ikinä neulemekkoa! Se on armoton, jos ei ole täydellinen vartalo.
No, todellakaan ei kroppani ole täydellinen, mutta neulemekot ovat parhautta! Ostaa vaan oikean kokoisen ja käyttää oikein istuvia alusvaatteita. Ja mitä väliä joku muhkura?
Eihän se neulemekko meinaa sitä että se olisi jokin sukkamainen makkarankuori vaan onhan noita monen mallisia ja sellaisia joiden ei ole tarkoituskaan nuolla jokaista muhkuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neulemekonkaan ei tarvitse olla kireä makkarankuori. Valitsee sopivan koon ja hankkii muotoilevat alusvaatteet.
Mitä nämä muotoilevat alusvaatteet ovat, joita kaikki muka käyttävät?
Vierailija kirjoitti:
varmaan niin, mutta ihan vaan muistutukseksi, että kaikki, myös ne hoikat poislukien ihan teinit, pitä muotoilevia alusvaatteita tuollaisten vartalonmyötäisten vaatteitten alla.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neulemekonkaan ei tarvitse olla kireä makkarankuori. Valitsee sopivan koon ja hankkii muotoilevat alusvaatteet.
Jes ne kun raapaset deitin edessä pois. Siihe jäi
Lisäksi vaatteiden koot ovat muuttuneet. Joku xl on s kokoisen kokoinen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimensä mukaisesti alusvaatteita, jotka muotoilevat kehoa. Viimeksi ostin muotoilevat alushousut Lidlistä, koska olivat todella edulliset muihin verrattuina. Ihan yhtä hyvin toimivat kuin kalliimatkin ja pesuakin ovat kestäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo oma -41 syntynyt äitini käytti niitä. Kutsui vain eri nimellä. Puhui housuliiveistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toisinpäin. Nykyinen S on paljon isompi kuin se oli 2000-luvun alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes ne kun raapaset deitin edessä pois. Siihe jäi
Yksikään mies ei ole kieltäytynyt seksistä sen jälkeen kun olen alusvaatteet riisunut.
Vaikea edes kuvitella tuollaista tilannetta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toisinpäin. Nykyinen S on paljon isompi kuin se oli 2000-luvun alussa.
Niin riippuu ihan merkistä. Esimerkiksi Onlyn S on aivan eri kuin vaikka Nanson.
Ei se läski häviä mihinkään vaikka olisi mikä valaistus😅