Ai kamala! Vähän laihtuneena ja täynnä itseluottamusta menin vaateostoksille :D
Sovitin sellaista suoraa tyköistuvaa neulemekkoa ja näytin ihan karseelta😂 juu ei tässä mitään mallivartaloisia olla vieläkään. Edestä ehkä hyvillä alusvaatteilla olisi jotenkuten menetellyt mutta sivuprofiili oli ihan hirveä. Mahaa on. Muutenkin kaupan sovituskoppien peileissä totuus tulee valitettavan selvästi esille, jokaikinen makkara ja monttu ja arpi näkyy.
Kommentit (36)
En tajua miksi mä näytän ihan kamalalta tuollaisissa mekoissa kun paljon mua pyöreämmät näyttää tosi hyviltä.
Muistakaa, että sovituskopeissa on aina aivan hirveä valaistus. Ylikirkkaat valot suoraan ylhäältä alaspäin, jotka paljastavat jokaisen muhkuran, selluliitin, kuopan ja kaikki ihon sekä vartalon virheet. Itku melkein aina pääsee sovituskopeissa ja vaate jää ostamatta.
Eikö ne tajua, että sellainen pehmeä valaistus, jossa näyttääkin normaalia paremmalta lisäisi myyntiä, kun ihminen olisi tyytyväinen, mitä näkee peilistä?
Sovituskopeissa pitäis olla jotkut varoitustekstit verhon/oven takana vaanivasta vakavasta masennuksesta, meet sisään ihan nättinä ja tuut ulos sumopainijana.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, että sovituskopeissa on aina aivan hirveä valaistus. Ylikirkkaat valot suoraan ylhäältä alaspäin, jotka paljastavat jokaisen muhkuran, selluliitin, kuopan ja kaikki ihon sekä vartalon virheet. Itku melkein aina pääsee sovituskopeissa ja vaate jää ostamatta.
Eikö ne tajua, että sellainen pehmeä valaistus, jossa näyttääkin normaalia paremmalta lisäisi myyntiä, kun ihminen olisi tyytyväinen, mitä näkee peilistä?
Tämä. Ei todellakaan tee mieli ostaa yhtään mitään sen näyn jälkeen vaan haluaa äkkiä kotiin itkemään.
Ei normaalin naisen pidäkään olla mallivartaloinen. Selainen vartalon pitäminen on täyttä työtä. Mallien työtä.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi mä näytän ihan kamalalta tuollaisissa mekoissa kun paljon mua pyöreämmät näyttää tosi hyviltä.
Eri muotoinen kroppa? Se mihin kohtiin rasvakudos pakkautuu muuttaa kaiken.
Ei ei ei! Ei ikinä neulemekkoa! Se on armoton, jos ei ole täydellinen vartalo.
Siellä kopissahan voisi olla kamera ja iso TV ja tekoäly voisi loihtia näystä juuri sellaisen, kun asiakas haluaa.
Sukkamekosta päätit sitten aloittaa :D
Ei se sovi kuin mallimittaisille.
Joissakin kaupoissa on ollut hoikentavat peilit. Myyjän mukaan se oli ihan normaali käytäntö 😂
Silloin tajusin, miksi vaatteet joskus näyttivät kotona ihan erilaisilta kuin kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Neulemekonkaan ei tarvitse olla kireä makkarankuori. Valitsee sopivan koon ja hankkii muotoilevat alusvaatteet.
Neulemekko sopii 175 cm pitkälle ja 55 kiloiselle, joka ei ole syönyt mitään 24 tuntiin.
Oikeasti tuollaista himoitsit juuri laihtuneena?!
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen vartalo? Todella kivoja neulemekkoja löytyy ihan kaikenkokoisille ja -mallisille. Todella outo ajattelutapa, että vaate olisi vain luvallista käyttää vain sille 1% naisista, joilla on "täydellinen vartalo".
Vierailija kirjoitti:
Erilainen vartalotyyppi ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Joissakin kaupoissa on ollut hoikentavat peilit. Myyjän mukaan se oli ihan normaali käytäntö 😂
Silloin tajusin, miksi vaatteet joskus näyttivät kotona ihan erilaisilta kuin kaupassa.
Tuo oli totta joskus ennen muinoin, mutta nykyään on lihottavat noissa sovituskopeissa. Kotona näyttää ne vanhat vaatteet ihan samalta kuin aina ennenkin ja peilikin siis on sama mutta uudet vaatteet on kotona paremman näköisiä mitä sovituskopissa. Ennen ne näytti sovitusvaiheessa paremmilta.
En mä ole käyttänyt mitään muotoilevia alusvaatteita koskaan ja silti näyttänyt ihan hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Neulemekko sopii 175 cm pitkälle ja 55 kiloiselle, joka ei ole syönyt mitään 24 tuntiin.
Oikeasti tuollaista himoitsit juuri laihtuneena?!
No mulla on neulemekkoja jo ennestään ja ne on ihan ok. Esim tää löytyy ja käytän paljon https://northoutdoor.com/products/hilla-naisten-merinomekko-burgundi?va…47256633540932 Mitä sovitin oli vähän eri mallinen. Cubuksen merinovillamekko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri muotoinen kroppa? Se mihin kohtiin rasvakudos pakkautuu muuttaa kaiken.
Ja ryhti vaikuttaa aivan hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
En mä ole käyttänyt mitään muotoilevia alusvaatteita koskaan ja silti näyttänyt ihan hyvälle.
Eihän niitä tarvitsekaan käyttää, jos niille ei ole tarvetta. Jos taas itse tuntee olonsa niissä paremmaksi, niin miksipä ei käyttäisi.
varmaan niin, mutta ihan vaan muistutukseksi, että kaikki, myös ne hoikat poislukien ihan teinit, pitä muotoilevia alusvaatteita tuollaisten vartalonmyötäisten vaatteitten alla.