Miksi Emmerdalessa 2026
Edellinen Ketju lukittu joten tästä jatketaan.
Edellinen ketju https://www.vauva.fi/keskustelu/6282904/miksi-emmerdalessa-2025?page=0
Tämä on sitten yleiskeskusteluketju. Eli täällä saa sitten keskustella yleisesti sarjasta, sen tapahtumista Suomen tai Brittitahtiin, näyttelijöiden antamista haastatteluista ja sen semmoisista.
Ja kuten edellisessä aloituksessa oli: Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Kommentit (838)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo brittiajan spoilit sallittuja! Eihän sarjaa sitten kiinnosta seurata jos etukäteen tietää kaikki käänteet! Ootte vaan kiusaamassa!
Ei helv, tää kiusaamishullu on taas palstalla.
Kuten aloituksessa sanotaan, tässä ketjussa voidaan puhua Emmerdalesta myös brittiajassa, siinä se iha aloituksessa lukee. Jos et kestä, tee oma ketju, missä voi keskustella vain Suomen tv:n tahdissa.
Täälähän oli oma ketju mutta spoilaajat tuli ja pilas sen.
Komentelijat ja haukkujat sen ketjun pilasivat. Ovat vain haukkumassa ja nimittelemässä toisia ja Teitä ei kaivata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja suomiajassa sinä saat pitää pääs kiinni spoilaamisesta!
Samaa mieltä, joudun poistumaan, jos spoilit jatkuu. Muuten tykkäisin jutella täällä juonenkäänteistä.
Eric on alkanut miellyttää minua, sinnikäs sissi. Nuoret naiset hänestä huolta kantaa. Asuuko Kerry siellä vai missä?
Kerry asui Pollardin luona kunnes menevät naimisiin ja muuttavat Farrers Barniin jossa on sitten porukkaa kun sinne muuttaa Sarah Jr ja ennestään Jacob asuu siellä ja sitten paljon myöhemmin Sarahin vauva.
Tässä ketjussa on sallittua keskustella sekä Suomi- että Britti-tapahtumista.
Vain Suomi-aikaan on oma ketjunsa.
Mikä ketju on nimeltään? Suomi aikaa, telkan tahtiin, ilman spoileja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, joudun poistumaan, jos spoilit jatkuu. Muuten tykkäisin jutella täällä juonenkäänteistä.
Eric on alkanut miellyttää minua, sinnikäs sissi. Nuoret naiset hänestä huolta kantaa. Asuuko Kerry siellä vai missä?
Kerry asui Pollardin luona kunnes menevät naimisiin ja muuttavat Farrers Barniin jossa on sitten porukkaa kun sinne muuttaa Sarah Jr ja ennestään Jacob asuu siellä ja sitten paljon myöhemmin Sarahin vauva.
Järkiliitto vai rakastuivatko?
Ei siinä ainakaan mitää järkee oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Rubyn tunnustamiselle löydy todisteita, ettei poliisi siten usko juttuja.
Belle oikein jalkautui kyselemään onko Kartano vapaana, mutta päivämäärä kuitenkin piti sopia myöhemmin. Se oli outoa.
Ja se, että käveli noin vaan sisään kyselemään, puhelimetkin on keksitty. Millä rahalla Dawn ryhtyi osakkaaksi? Eikö ollut Kimillä töissä eikä Joella? Outoa.
Rubyn tunnustus vie vankilaan monet ruumiin hävittämiseen ja salailuun osallistuneet, Steph mukaan lukien.
Ja millähhän valtuuksilla Belle palkkaa ketään töihin Jacobin firmaan?
Ihmettelin, että vaikka Jake antoi fiman bellen johdettavaksi, niin eihän Belle sitä omista. Dawn oli ymmärtääseni ostamassa osakkuutta, kun Belle mainitsi, ettei hyväksy Joen rahoja. Siinä vaiheessa mietin, että mitä se Bellelle kuuluu.. miksei Dawn mene Jaken luo ja tarjoa rahaa hänelle. Ostaa Leylan osuuden pois. Eihän se välttämättä onnistu niinkään, ei Jake halua myöskään Joen rahoja. Tsiisus mitä lässytystä.
Kerrylle sopi tupakin poltto hyvin. Miksei Tracyllekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/6591904/emmerdale-katsomosta-katsoville
5755
Eric meni naimisiin Kerryn kanssa uutena vuonna - 26 turvatakseen Jacobille rahansa välttäen veroja. Kerry ja Jai suhdekin oli. Jacob otti Sarahin nimen Sugden. Näin tehtiin lisää Sugdeneita jotka ei verisukulaisia ja vielä ne keksi vielä kaukaisen 2 serkun joka ei valkoinen. Kun pitää saada työpaikka jollekin ..
Dawn synnytti Joen pojan 28 vk, keskosen.
Kerry on röökimuija, puhaltelee taidokkaasti renkaita ilmaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5755
Ei ole normi telkan katsojille tämä. Spoilataan katsomon tahtiin!
Vierailija kirjoitti:
Ainiin, saatoin vähän ääneen hurrata, kun Billy otti ja tyrkkäs Joen kumoon pyörätuoleineen. :D
Luuseri teko sinänsä, mutta ei nyt haitannut ollenkaan, kun täydestä sydämestä tuli. En ole ennen edes ajatellut, että tosiaanko se Billy nyt pesee jotain rekkoja Calebille... Luulin, että on kuskina tai joku välipomo.
Mulle ainakin olis ihan sama vaikka olis halvaantunut jos joku puhuisi mulle noin kuin Joe Billille ja vielä olis niin ilkeä mun lapsille. Nykisin kuonoon siitä huolimatta. Miksi kunnioittaisin sellaista joka epäkunnioittaa mua ja kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chasillä nyt ainakin on röökimuijan ääni. Näyttelijä varmaan oikeasti tupakoi tai on tupakoinut.
Niin minäkin luulen. Näyttää myös vähän juopolta mutta ei ehkä kuitenkaan ole, koska ei silloin varmaan pystyisi käymään säännöllisesti töissä. Vieläpä vuodesta toiseen.
Aaronia näyttelevällä henkilöllä oli pitkään taistelua alkoholin kanssa. Tämän asian todenperäisyydestä en ole varma, joku mulle sen kertoi. Oli kuulemma haastattelu lehdessä tai tv:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5755
Mitä v*ttua sitten.. :D
Onko kuinka vaikea itse hallita elämäänsä jos tulet vasta sen katsomasi jakson jälkeen, jos et Katsomoa osaa käyttää.
Ihmettele enää yhtään, että se toinen ketju suljettiin.. Miten voi elämä olla joillekin noin hemmetin vaikeeta. Mutta ku mä, mä, mä ja minä, minä itse ja mä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chasillä nyt ainakin on röökimuijan ääni. Näyttelijä varmaan oikeasti tupakoi tai on tupakoinut.
Niin minäkin luulen. Näyttää myös vähän juopolta mutta ei ehkä kuitenkaan ole, koska ei silloin varmaan pystyisi käymään säännöllisesti töissä. Vieläpä vuodesta toiseen.
Aaronia näyttelevällä henkilöllä oli pitkään taistelua alkoholin kanssa. Tämän asian todenperäisyydestä en ole varma, joku mulle sen kertoi. Oli kuulemma haastattelu lehdessä tai tv:ssä.
Aaron näyttelijä lopetti alkoholin ja alkoi kuntoilla ja laihduttaa toukokuun lopulla viime vuonna 2025. Ei halunnut olla krapulassa kun on lasten kanssa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5755
Mitä v*ttua sitten.. :D
Onko kuinka vaikea itse hallita elämäänsä jos tulet vasta sen katsomasi jakson jälkeen, jos et Katsomoa osaa käyttää.
Ihmettele enää yhtään, että se toinen ketju suljettiin.. Miten voi elämä olla joillekin noin hemmetin vaikeeta. Mutta ku mä, mä, mä ja minä, minä itse ja mä.
Sinäsinäsinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belle oikein jalkautui kyselemään onko Kartano vapaana, mutta päivämäärä kuitenkin piti sopia myöhemmin. Se oli outoa.
Ja se, että käveli noin vaan sisään kyselemään, puhelimetkin on keksitty. Millä rahalla Dawn ryhtyi osakkaaksi? Eikö ollut Kimillä töissä eikä Joella? Outoa.
Rubyn tunnustus vie vankilaan monet ruumiin hävittämiseen ja salailuun osallistuneet, Steph mukaan lukien.
Ihmettelin, että vaikka Jake antoi fiman bellen johdettavaksi, niin eihän Belle sitä omista. Dawn oli ymmärtääseni ostamassa osakkuutta, kun Belle mainitsi, ettei hyväksy Joen rahoja. Siinä vaiheessa mietin, että mitä se Bellelle kuuluu.. miksei Dawn mene Jaken luo ja tarjoa rahaa hänelle. Ostaa Leylan osuuden pois. Eihän se välttämättä onnistu niinkään, ei Jake halua myöskään Joen rahoja. Tsiisus mitä lässytystä.
Belle omisti putiikin ostettuaan sen Jacobilta ja myöhemmin myi puolet Dawnille.
Mua joskus ärsyttää/ihmetyttää tuo että ne nuoret naiset Dawn ja Belle ovat välillä ihan hompsuisia ja mielenterveys pragaa. Yhtäkkiä ollaan niin businesnaisia. Vaatteet on viimeisen päälle ja meikki kohdallaan. Kuljetaan mapit kainalossa korkokengissä. Mokoman hääsuunnittelufiman johdossa.
Dawnkin sai lainan nyt yksihuoltajana...miksei hakenut lainaa silloin kun etsivät asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Belle omisti putiikin ostettuaan sen Jacobilta ja myöhemmin myi puolet Dawnille.
Missä vaiheessa ja millä rahalla Belle muka on ostanut sen firman?
Dawnille ei olis ikinä pankki lainaa myöntänyt ilman takaajia! Tää on nyt vaan niin naisenergiaa ja ylistystä koko sarja! Narkit ja mielenvikaiset muuttuu yhdessä yössä bisnisnaisiksi, joopa joo!
" Tämä on sitten yleiskeskusteluketju. Eli täällä saa sitten keskustella yleisesti sarjasta, sen tapahtumista Suomen tai Brittitahtiin, näyttelijöiden antamista haastatteluista ja sen semmoisista. ":