Oisko 34-vuotiaana pitänyt tulla jo joku vauvakuume jos haluaa lapsia?
Kommentit (39)
Vauvakuume viittaa pakkomielteeseen, joka ei ole lapsen hankkimisen kannalta kovin harkittua.
Äitiys on niin ihana asia, että jokaisen naisen tulisi saada se kokea.
Ei lapsen hankintaan vauvakuumetta tarvita eikä se oikeastaan katso ikääkään. Kaverini päätti 36-vuotiaana että se on nyt tai ei ikinä ja sai sitten lapsen. Ei hänellä mitään vauvakuumetta ollut. Itsellänikään ei ole oikeastaan ollut. Tuli vain olo, että lapsi olisi ihan kiva ja synnytän pian toisen lapseni. Jos on varma ettei halua lasta niin lasta ei pidä todellakaan silloin tehdä.
Kai se on ihan normaalia, ettei tule vauvakuumetta?
Minä olen 33v eikä ole ikinä ollut vauvakuumetta, mutta minulla on kuitenkin yksi lapsi (ei-suunniteltu raskaus). Pitäisi kai lähivuosina päättää haluaako lisää, mutta ei tosiaan mitään vauvakuumetta ole?
Oon niin yksin ja kauhea vauvakuume 💕
Ja ei en halua mitään helvettin koiraa! Vihaan eläimiä
Synnytyslaukun sisältö?
Jaetaan tänne
Ovulaatiotestien tarkkuuksissa on eroja. Kerrotaan pakkauksessa. Ja kallein ei sitten ole paras
Ovulaatio piikki voi tulla kahdesti
"Two LH Surges a Week Apart: What Does it Mean?"
Tikuta ovulaatio
Meille tuli vauva 2 vuoden jälkeen.
Kai osaat laskea ovulaation ja tarkistat tikusta? Munasolu irtoaa jo ennen piik-kiä.
Joillain naisilla on ovulaatio kaksi piik-kiä, mikä vai keuttaa irtoamisen ajan selvittämistä.
Sperma voi pysyä elinkelpoisena huonoimmilla miehillä vain päivän emättimessä. Eli joka päivä kannattaa mutta etupainotteisesti, koska osa spermasta voi elää 7 päivää emättimessä.
Osa siittiöitä on hitaita uimareita ja matka munasolun luo kestää jopa päivän. Osalla vain tunteja.
Ota näitä asioista huomioon.
Onko miehistä kiihottavaa kun aletaan hankkia vauvaa? Herääkö sisäinen sonni
Harjoittelitteko ensin jauhopussin huolehtimisesta, ennen vauvan syntymää. Siis hoitoa ja vastuuta?
Vierailija kirjoitti:
Helsingin Sanomat
Tutkimus: Suomessa pikkulasten vanhemmat ovat muita tyytyväisempiä elämäänsä
Alle 7-vuotiaiden lasten vanhempien elintapoja ja hyvinvointia verrattiin 18-50-vuotiaisiin suomalaisiin aikuisiin, joilla ei ollut pieniä lapsia. Kyselyyn vastasi lähes 800 pikkulapsen vanhempaa ja noin 1 800 samanikäistä aikuista.
Pikkulasten vanhemmat ovat Suomessa tyytyväisempiä perhe-elämäänsä ja saavutuksiinsa elämässä kuin muut samanikäiset aikuiset.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000006380221.html
HS
Helsingin Sanomat
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Ootko valmis poppaamaan?
Ap
Olen valmis 😻
Arki täynnä yhtä siivoamista, ruuanlaittoa ja pyykkiä jos on lapsi, jotenkin ei nappaa.. Tunti tai kaksi ehkä omalle rauhoittumiselle aikaa illalla, sitten uusiksi.. Toista joku 8 vuotta ennen kuin lapsi alkaa olemaan jotenkuten itsenäisempi. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Arki täynnä yhtä siivoamista, ruuanlaittoa ja pyykkiä jos on lapsi, jotenkin ei nappaa.. Tunti tai kaksi ehkä omalle rauhoittumiselle aikaa illalla, sitten uusiksi.. Toista joku 8 vuotta ennen kuin lapsi alkaa olemaan jotenkuten itsenäisempi. Huhhuh.
Kuuluu siihen arkeen ilonhetkiäkin. Niin kliseistä kun se onkin niin oma lapsi on paras asia maailmassa. Rankkaa on joo ja oman ajan puute rassaa, mutta silti kaiken tekisi uudelleen.
Hyi vi**u onpa ketjussa vastenmielisiä kuvia, yök.
Vierailija kirjoitti:
Mikä raskausfetissimies näihin ketjuihin aina pesiytyy? Aivan hirveitä nuo videot, ei noilla ainakaan vauvakuume tule.
Joku päävikainen perverssi jolla on paha pakkomielle asiasta. Vastenmielisiä jo pelkät kuvat ilman videoiden avaamistakin.
En minäkään. Rakkaus syttyi, kun vauva oli sylissä ensimmäistä kertaa.