Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellinen arvio: onko työkaverini ihastunut minuun vai ei?

Vierailija
23.05.2007 |

Hänen katseensa viipyy minussa usein ja hänen silmänsä säteilevät kun hän katsoo minua. Joskus olemme vaihtaneet sellaisia katseita, joissa aivan kuin uppoaa toisen silmiin ja ajantaju katoaa.

Hän nauraa paljon jutuilleni ja on minusta kiinnostunut. Hän huomioi pienetkin pyyntöni ja muistaa ihmeellisiä pikkujuttuja, joita olen sanonut tai tehnyt viikkoja tai kuukausiakin sitten.

Toisaalta hän ei ota minuun aktiivisesti yhteyttä työajan ulkopuolella eikä ole sanallisesti ilmaissut kiinnostustaan. Tosin kerran hän vihjaisi veijarimaisesti sähköpostissa, että tykkää siitä kun otan työasioita hänen kanssaan puheeksi.

Edellämainittua käyttäytymistä on jatkunut puolisen vuotta. Olemme molemmat naimisissa enkä usko, että pettämisaikeita on kummallakaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä miehen katseista päättelen näin, koska sillä tavalla ei katsota ketä tahansa... ;)

ap

Vierailija
2/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minulta kysytään niin kyllä. Mutta miehistä kun ei tiedä. Olen itsekin miettinyt tuollaista miehen käytöstä, että mitä se tarkoittaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en todellakaan ole se flirttihymy-tyyppi, joka kirjoittaa vähintään kerran päivässä. :)

ap

Vierailija
5/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa se kivana lisänä työpäivään älkääkä antako häiritä perhe-elämää.

Vierailija
6/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää varmasti työkaverina, se on selvää.. mutta sehän on varattu ja niin olet sinäkin, rima on hänellä korkeammalla kuin sinulla syystä että olette varattuja.

Vierailija
7/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri tälläinen sähköpostisuhde työtkaveriini.

Vastatusten satumme harvoin, mutta silloin on usein muitakin paikalla, joten meidän on oltava korrekteja.

Pettämisaikeita ei ainakaan minun taholtani ole.

Joten ap:lle sanoisin - ei ole vakavaa.

Ei niin kauan, kun mies taikka sinä ette ole tehneet mitään konkreettista aloitetta.

Vierailija
8/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tykkää varmasti työkaverina, se on selvää.. mutta sehän on varattu ja niin olet sinäkin, rima on hänellä korkeammalla kuin sinulla syystä että olette varattuja.

Meinaatko, että oma rimani on jotenkin erityisen matalalla...???

ap

Vierailija
9/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei halua vakavampaa, koska olette varattuja.

Itse huolestuisin, jos ottaisi sinuun työajan ulkopuolella yhteyttä. Nauti tästä pikku suolasta, toivottavasti ei ala janottamaan liikaa.

Vierailija
10/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on miehestä juuri tuollainen olo, että hän on pikkuisen ihastunut, mutta aikeita vakavampaan ei ole. Ihan hyvä niin, koska itse tunnen samoin.

ap

Vierailija
11/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vain, että joskus ne eivät meinaa mennä millään. Toivotaan, että teillä menee. ;)

Vierailija
12/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin tällä hetkellä aivan lovessa työkaveriini, on luonteeltaan sukulaissieluni ja arvostan häntä...

puhelimet pirisee kuumana, kun kyselen häneltä aina " neuvoja"

Hän on toisesta toimipisteestä ja tulee usein minun työpaikalleni iltaisin vaan " vaihtamaan" kuulumisia.

Molemmilla perheet, en halua pettää...mutta tää tyyppi saa vaan mut ihan sekaisin! Viihdyn hänen seurassaan!

Vierailija
13/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n viesti nimittäin. Minä olen ihan samassa tilanteessa, tulen uskomattoman hyvin juttuun miespuolisen työkaverini kanssa, TIEDÄN, että hän on minuun vähän ihastunut, eikä tunne ihan pelkästään yksipuolinenkaan ole. Pidämme toisistamme aivan aikuisten oikeesti, ja meillä on hauskaa yhdessä. En silti ikinä tulisi " sutaistuksi" pikkujouluissa, ja tiedän myös, ettei hänkään minua " sutaisisi" (ihanasti ilmaistu, muuten, lol). Olemme molemmat naimisissa ja ainakin minulla on maailman paras mies eikä ongelmia avioliitossa. Vaikka tämä ihana työystäväni olisi ihan yhtä hyvä, mitä en siis tietenkään voisi tietää, en ikinä ole valmis loukkaamaan maailman parasta miestä tekemällä asialle mitään. Tiedän, että ihastukset tulee ja ne menee - mutta onhan se toisaalta kiva tunne vatsanpohjassa. Tämän ihanan työystäväni kanssa ystävyys riittää minulle.

Vierailija
14/15 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössö, buu...

Vierailija
15/15 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin yritä unohtaa työpaikka ihastuksesi, joo tiedän et paremmin sanottu kuin tehty, mulla meni koko kevät näiden ihastuksien kanssa ja se sekoitti koko elämäni, meinas tulla avioerokin (ei ollut fyysistä pettämistä) mutta, oman itsesi takia niin yritä piristää nykyistä suhdettasi ja unohtaa muut haihattelijat, älä kuluta itseäsi loppuun, niinkuin minä tein, vaikka ihastumiset ovat niin iiihaaaniiii... :(