Minkä vaatekappaleen ostit viimeksi?
Kommentit (260)
Paketin kortsuja. Turha ostos, mutta onneksi on pitkä päiväys.
Black Horse bokserit 2kpl pakkaus Tokmannilta noin 15e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silkkineuleen nettikirppikseltä. Sitä ennen alusvaatteita.
Käytettyjä alusvaatteita kirppikseltä?
Minä ostan alusvaatteita käytettynä. Muun muassa alushameita, pitkiä alusmekkoja (ulottuvat olkapäältä nilkkaan asti) ja rintaliivejä. Miksi vitussa ostaisin uudet rintaliivit täydellä hinnalla, kun joku muu on tehnyt virheostoksia (osti väärän kokoisia liivejä) ja pani virheostoksensa myyntiin kirpparilla!
By the way, minulla on nyt käytössä oman isoäitini alushame. Se on laadukas ja kestävä, yli 40 vuotta vanha Suomessa valmistettu laatutuote. Sen voi pestä 90 asteen pesussa. Toki näin laadukas alusvaate on harvinaisuus nykypäivän "temuttajille" joille kelpaa VAIN uusi (suoraan tehtaalta tullut) vaate.
Vierailija kirjoitti:
Paketin kortsuja. Turha ostos, mutta onneksi on pitkä päiväys.
Pikku neuvo sinulle,kysy sadalta vastaantulevalta takuuvarmasti joku suostuu kumitestiin käyttäydy fiksusti.
Tänään ostin uudet lökäpökät, collegehousut. Niillä mennään taas seuraavat 5-10 vuotta.
3 housut. Sekä siistimmät että rennomat housuni olivat niin kulahtaneita, että oli pakko hommata useammat yhtä aikaa.
Sukkanauhavyön ja 8 denierin sukat - menen rakastajan luo illalla
Edellinen vaatteiden ostokerta on ollut varmaankin viime joulukuussa, nyt ostin uuden yöpaidan ihan vain Lidlistä hintaan 4,99
Villalangat, joista toivottavasti saan joskus ylleni ihanan islantilaisneuleen. Itse meinaan neulepaidan kutoa.
Vierailija kirjoitti:
Sukkanauhavyön ja 8 denierin sukat - menen rakastajan luo illalla
Onko pakko kirjoittaa tällaisia tänne?
Tilasin villatakin, sain halvalla. Ensin katsoin käytettyjä, en ihan tahdo maksaa 100 euroa, jos ei uusi.
Froteesukat ja kirpparilta Marimekko paidan 5€
Pari halpaa yöpaitaa ja 3 kesäleninkiä, lähinnä virkatun puseron / leningin alle, jos sen verran ilmava malli, että vaatii alle sellaisen alusvaatteen tai kotivaatteeksi (tai tosiaan yöpaidaksi). Sellaiset alusvaatteeksi, ettei villasekoitteinen itsevirkattu yläosa kutittaisi, jos alla olisi ohutta puuvillaa.
Jonkun edullisen tunikan ostin puoli vuotta sitten, sukkahousuja toki ostan silloin tällöin. Vanhalla on kaapit täynnä mekkoja , tunikoita - takkejakin. melkein joka päivä voisi laittaa uuden asun päälleen. ja kaikki vaatteet eivät suinkaan ole vanhanaikaisia. Ehkä pitäisi perustaa butiikki.
Aika vähissä ovat vaateostokset olleet, mutta pyjamia ja sukkia olen ostanut viimeksi, alushousuja joskus aikaisemmin.
COS leveet samettihousut syksyksi, ja alesta H&M musta uikkari. Uikkarit maksoi alessa vain vähän päälle 6 euroa, ja malli on aivan älyttömän hyvä; istuu täydellisesti, on tyylikäs ja silti seksikäs - en pitkään aikaan ole kokenut oloa näin seksikkääksi kuin näissä. Huippuostos.
Motonetin bensalenkkarit.