Minkä vaatekappaleen ostit viimeksi?
Kommentit (260)
Temusta piti tulla kaksi paria urheilusukkia, mutta tulikin vain kaksi vasemman jalan sukkaa.
Eilen hankin ulkoiluun välikausitakin hupuilla, sellainen muodikas löytyi lähes puoleen hintaan Hgin Outlook Centeristä.
Mekon vanhempieni 40-vuotishääpäiväjuhliin.
Usea pienempi suomalainen vaatemerkki teettää tuotteensa Suomessa/Baltiassa.
Mekon Vintedistä. 10 e postikuluineen.
Olen kyllä vaatefriikki. Onneksi löydän kirppilsiltä lähes kaikki vaatteeni. En tietenkään mitään alusvaatteita. Mutta asusteet. Ostin Nanson mustan pitkähihaisen (kankaan paksuus sopii talveen) mekon. Ihana istutus. Pesemätön taisi olla tai hyvin vähän pesty. Ihana mekko.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä vaatefriikki. Onneksi löydän kirppilsiltä lähes kaikki vaatteeni. En tietenkään mitään alusvaatteita. Mutta asusteet. Ostin Nanson mustan pitkähihaisen (kankaan paksuus sopii talveen) mekon. Ihana istutus. Pesemätön taisi olla tai hyvin vähän pesty. Ihana mekko.
Minä myös vaatefriikki, ostan paljon torin kautta. Viimekisi mekkopaketin, missä useampi ihana mekko, osa menee myös talvella. Eikä meksanut paljon, siksi mielelläni ostan paketteina. Saa edullisesti vaihtelua kaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Kelloon uuden rannekkeen.
Ja paskat. Siveysvyön sinä ostit.
Tänään rintaliivit ja parit aluspöksyt, vaihtoehtona oli nyrkkipyykki. Olin aikonut käydä itsepalvelupesulassa mutta paitoja ja farkkuja oli vielä puhtaana niin en sitten pelkkien alusvaatteiden vuoksi viittinyt mennä.
Viininpunaisen välikausitakin hupulla . catmandooo!
Hienoa, minun on ollut mahdollista ostella vaatteista kivijalkakirppiksiltä, jotka meidän huudeilla ovat erittäin korkeatasoisia. Erittäin laajasti merkkivaatteita ja hintataso on hyvä. Saamme olla Sinun kanssa ikionnellisia, kun löydämme vaatteemme kierrätettyinä. Omalta osaltamme lyhennämme hiilijalanjälkeämme. Iskemme ylikulutusta vastaan. Jos pitäisin näyttelyn, moni ei uskoisi miten siistejä ja laadukkaita kirppisvaatteeni ovat. Marimekosta ihan kaikkiin muihin merkkeihin.
Olen päivittämässä vaatteita pikku hiljaa laadukkaampiin ja luonnonmateriaaleihin (myös laadukksat muuntokuidut ok), joten ostin Torista uudenveroiset Clarksin nahkaiset kävelykengät ja Vintedistä Sézanen vuoritetun viskoositopin, jonka olkaimet sidotaan rusetille olkapäille.
Tänään ajattelin tilata Comptoir des cotonniers'lta villasekoitteisen lyhyen takin ja täyttä villaa olevat suorat, siistit housut. Siellä on nyt alennusmyynti, tyylikkäät kaavoitukset ja ehkä näin 35v. täyttävänä voisin vähentää huppareiden käyttöä. :)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, minun on ollut mahdollista ostella vaatteista kivijalkakirppiksiltä, jotka meidän huudeilla ovat erittäin korkeatasoisia. Erittäin laajasti merkkivaatteita ja hintataso on hyvä. Saamme olla Sinun kanssa ikionnellisia, kun löydämme vaatteemme kierrätettyinä. Omalta osaltamme lyhennämme hiilijalanjälkeämme. Iskemme ylikulutusta vastaan. Jos pitäisin näyttelyn, moni ei uskoisi miten siistejä ja laadukkaita kirppisvaatteeni ovat. Marimekosta ihan kaikkiin muihin merkkeihin.
Iskemme ylikulutusta vastaan, riippuu vähän siitä paljonko ja kuinka usein ostat niitä vaatteita. Tuleeko kaikki oikeasti tarpeeseen.
Puuvillaisen t-paidan hauskalla printillä dropnship-kiinakaupasta.