Miksei naisista huolehdita paremmin? Naisille voisi vaikka perustaa oman naistensuojelun, joka toimisi lastensuojelun periaatteilla!
Meillä olisi näytön paikka siitä kuinka suojelemme naisia!
Kommentit (24)
Kyllä nainen voi itse ottaa vastuun elämästään.
Hyvä idea, tällä saataisiin turvattomuutta kokeville naisille turvallinen ympäristö!
Hyvä idea. Niitä voisi sitten kutsua vaikka "turvakodeiksi".
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia turvakoteja voitaisiin pistää yhdelle alueelle useampia ja ympärille piikkilanka-aita ja vartiointi. Ihan vain naisia suojellakseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa nykyisiin turvakoteihin?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea, tällä saataisiin turvattomuutta kokeville naisille turvallinen ympäristö!
Myös internet yhteydet kannattaa katkaista tuolta alueelta. Internetin kautta voi tulla kaikenlaista pahaa.
Tehtäisiin jatkossa nasu-ilmoitus tällaisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa nykyisiin turvakoteihin?
AP luuli olevansa nokkela mutta ei tajunnut että konsepti on jo olemassa tarkoituksena antaa turvaa yleensä väkivaltaisilta puolisoilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Kaikkiin naisen ongelmiin löytyy ulkopuolinen aiheuttaja. Usemmiten se on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Kaikkiin naisen ongelmiin löytyy ulkopuolinen aiheuttaja. Usemmiten se on mies.
Llian moni tälläinen nainen kulkee vapaana ja heitä pitäisi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Ei sitten voimaannuttukaan lettua levitellen OF.ssa. :(
Tällä olisi hyvä työllistävä ja tasapuolistava vaikutus. Tulisi oma nasu-setien ammattikunta.
Ei suomalaiset miehet pysty puolustamaan naisiaan eikä lapsiaan. Siksi täällä saa nainen pohtia, käveleekö 5 km vai ottaako mamutaksin (ei vaihtoehto).
Eikä poliitikot. Kiitos Aho, Kiviniemi, Vanhanen, Lipponen, Katainen, Marin, Orpo mitä lie ja kulloinenkin presidentti.
Onkohan Stubbilla tänäänkin Ukrainapäivä, mitähän sinne voitaisiin taas lähettää ja paljonko nostaa terveyden huollon maksuja, että Ukrainan paskat saavat kaiken ilmaiseksi. Siinä sitä on kannustetta työntekoon ja kansalaiskuntoisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia turvakoteja voitaisiin pistää yhdelle alueelle useampia ja ympärille piikkilanka-aita ja vartiointi. Ihan vain naisia suojellakseen.
Kyllä vankilatkin on jo keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Ei sitten voimaannuttukaan lettua levitellen OF.ssa. :(
Katsoit kuitenkin! Älä kiistä.
Samaa mieltä. Osa naisista olisi todellakin turvallisen aikuisen holhoajan tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko mahdollista, että jonkun naisen kokeman ongelman aiheuttaja olisi jotain muuta kuin joku mies? Joku mies joskus ja jossakin.
Ennen sanottiin, että menestyvän miehen takana on aina nainen. Nykypäivänä taidetaan yleisesti tulkita, että naisten ongelmien takana tai menestymättömyyden esteenä on aina mies. Joku mies, joskus ja jossakin.
Mies, kuitenkin, aina ja kaikkialla.
Vaimo ja kolme tytärtä. Pidän huolta heistä ja se riittää
Eli miesten holhoukseen?